LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adsl aansluiting van kpn

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
racosama

adsl aansluiting van kpn

Ongelezen bericht door racosama »

Mijn vader probeert op zijn adres een adsl aansluiting te krijgen. Omdat er via zijn aansluiting maar 1,5 mb kan, kun je dus alleen maar via het net aangesloten worden. Maar helaas blijkt dit niet mogelijk te zijn omdat op dit adres geen aansluiting mogelijk is ,volgens het net, en volgens kpn. Maar hoe is het dan in vredes naam mogelijk dat al zijn buren dit wel hebben en uitgerekend hij dit niet kan krijgen? Zowel kpn als het net kan daar geen passend antwoord op geven. Het enige wat ze kunnen melden is dat het niet mogelijk is. Maar al ruim 30 jaar kunnen ze al wel telefonie regelen via dezelfde kabel, dit is ook de zelfde kabel die alle buren gebruiken om te bellen en internetten. Mobiel internetten is geen optie doordat er veel stoorzenders in de buurt zijn.Voor mij is het een groot raadsel, hoe we dit kunnen oplossen.Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, want internet is voor mijn vader steeds belangrijker aan het worden!

TdeHond

Re: adsl aansluiting van kpn

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als KPN geen internet kan leveren op het adres van uw vader, dan zou uw vader internet via de kabel af kunnen nemen. ( Caiway, UPC of Ziggo, afhankelijk van waar hij woont)
Laatst gewijzigd door TdeHond op 23 nov 2008 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Eerst eens verdiepen waarom wel en niet.

De afstand speelt een rol, de soort kabel speelt ook een rol daarbij als je aangesloten zit achter een wijkcentrale wat zit er tussen de wijkcentrale en centrale is dit glas jammer wil niet mits er ook apparatuur voor ADSL in de wijkcentrale zit.

Als KPN niet kan leveren probeer het eens via providers die via het netwerk van BBNED aanbieden dit kan wel eens werken.

racosama

Ongelezen bericht door racosama »

We hebben op zaterdag nogmaals gebeld met het net, daar was een medewerker zo wakker dat je niet altijd goed geregistreerd staat via de postcodecheck, hij is het telefoonnummer nagegaan. Van hieruit zag hij dat het wel degelijk moest kunnen. Dus gelijk alles maar aangevraagd, in de hoop dat dit inderdaad nu gaat lukken. Een andere mogelijkheid is er niet want er ligt geen kabel, en andere providers kunnen daar niet leveren omdat er maar 1,5 mb over de kabel kan.En nu dus maar afwachten of het gaat lukken! :wink:

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Het is knap dat hij dat kan zien maar ik hoop mee voor jouw.

Maar een andere provider via BBNED kan wel immers ook via dezelfde kabel.

Hoop jouw jullie dat het goed komt.

Gesloten