LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie moet dat betalen (BKR noteringen)

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
brian3155
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2008 00:22

Wie moet dat betalen (BKR noteringen)

Ongelezen bericht door brian3155 »

Ik heb een uitgestelde betaling gehad via primeline. Deze was volledig terugbetaald maar bij de aanvraag van een doorlopend krediet bij de postbank stuitte zij op een crediet van de primeline.

Er werd gelijk gezegd door de postbank dat ik deze ondanks dat het terugbetaald is ook nog moet annuleren bij primeline )dat i dus overal zo, ook bij de postbank zelf'.

Ik heb een e/mail gstuurd naar primeline en heb de kaart en lening geannuleerd. Daar heb ik een bevestiging van ontvangen. Om te controlleren of dit ook verwerkt is bij het BKR verwijzen zij mij door naar een willekeurige bank.

Nu rekent mijn kantoor daar wel geld voor! Is het niet zo dat Primeline moet aantonen dat er een uitschrijving is bij het BKR ipv dat ik moet controleren dat dat ook daadwerkelijk is gebeurd.

Jack747
Berichten: 411
Lid geworden op: 08 dec 2003 11:48

Re: Wie moet dat betalen (BKR noteringen)

Ongelezen bericht door Jack747 »

Nee.

groet,

Jack

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Wie moet dat betalen (BKR noteringen)

Ongelezen bericht door Cesar »

Deze was volledig terugbetaald maar bij de aanvraag van een doorlopend krediet bij de postbank stuitte zij op een crediet van de primeline.
Typisch Primeline.
Ik heb al eerder aangegeven dat je er niet vanaf komt. Men zegt en schrijft wel dat de registratie wordt afgemeld bij het BKR doch dit gebeurt echt niet.
Daar heb ik een bevestiging van ontvangen. Om te controlleren of dit ook verwerkt is bij het BKR verwijzen zij mij door naar een willekeurige bank.

Nu rekent mijn kantoor daar wel geld voor! Is het niet zo dat Primeline moet aantonen dat er een uitschrijving is bij het BKR ipv dat ik moet controleren dat dat ook daadwerkelijk is gebeurd.
Ja, dit opvragen bij een willekeurige bank kost €4,50 en daar ontkom je niet aan.

Gesloten