LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
penaja
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2008 00:11

Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door penaja »

Ik zal van voor af aan beginnen....

Eerst hadden we athome , maar omdat we steeds zonder internet zaten (om onverklaarbare redenen) zijn we overgestapt op tele2, meer snelheid voor een betere prijs....

Ruim 4 maanden geleden kregen we dus netjes internet van Tele2 , precies op schema zoals ze beloofd hadden...
Geen klachten over internet en/of telefonie....
Tot dat zomaar opeens de telefoon niet meer werkte en weg bleef....en ruim 1 maand later was ook de internet weg , iedere keer als we met tele2 gingen bellen (met mobiel ontzettend duur want de wachttijd is enorm !!) kregen we steeds weer andere verhalen totdat er gezegd werd dat we waren afgesloten en dat alles naar de incasso zou gaan ?!
Want volgens hun hadden we nog geen abbonementkosten betaald ?!

Ik heb meteen alle betaalde specificaties opgevraagd (want het wordt betaald door een instantie ) waaruit bleek dat we alles betaald hadden behalve dan de 'nieuwe' maand !!
Nog geen week later kreeg we een dreigbrief van de incasso verhoogd met rentes en 75 euro incassokosten !!

Gebeld met de incassoburo, helaas we mogen hier geen informatie over geven , werd met een kluuitje het riet ingestuurd....
Tele2 meerdere keren gebeld, de 1 zegt dit en de ander zegt dat en niet allemaal even vriendelijk !!
Kortom ik kom er niet verder mee.....een aantal dagen later weer een poging gedaan , wat was ik boos en heb alles bij de telefoniste eruit gegooid waarop zij antwoorde dat ze even moest overleggen omdat zij er pas een week werkte....zucht...... Ik moest maar even mijn klacht op papier beschrijven en dat doorfaxxen naar het nummer wat zij me heeft gegeven......ja hoor iedereen heeft een fax !!

Maar goed, bij de buren gefaxt incl. bewijs van wat ik al betaald had..... ik zou volgens mevr. hier sneller reactie op krijgen dan wanneer het via de klantenservice zou gaan....nou puntje bij paaltje.....moeten ze daar nog op reageren !!
er gingen weer een aantal dagen voorbij .......toen wederom woedend Tele2 gebeld en weer mijn gal gespuwd over Tele2 en dat ik het ronduit A- Sociaal vond hoe zij dingen aanpakken......deze meneer vertelde mij dat wij onterecht waren afgesloten , dat hij kon zien dat alles WEL betaald was ......we hadden inmiddels alle incassokosten e.d. ook nog betaald naast hetgeen we al betaald hadden....
Maar zoals normaal weer geen actie......


Een paar dagen later weer ebeld werkelijk waar heb getierd gescholden en toen zei de vriendelijke meneer aan de andere kant van de lijn.... ik ga even bellen met afdeling incasso ....na lang wachten wist meneer me te vertellen dat we weer zouden worden aangesloten en toen ik vroeg per wanneer , zei hij per direct en ja hoor waarempel , half uurtje later werkte alles weer !!! meneer vertelde nu dat wij waren afgesloten omdat de kosten van de telefonie te hoog werden ..... als dat al zo zou zijn waarom brengen ze dan alle maanden in rekening die volgens hun nog open zouden staan , nee ze hebben heel goed door dat ze heel fout bezig zijn geweest !!

Ondertussen heb ik een sterfgeval in de familie gehad waar ik ook ruim 3 weken bij het sterfbed heb gezeten en ik niet in de gelegenheid en geweest nog een fikse klachtenmail te gaan schrijven (dit wil ik nog wel gaan doen)
In principe hebben wij alle maanden nu dubbel betaald en de incassokosten en de rente en de kosten van mijn mobiele telefoon ....ik wil al deze kosten terug hebben....maar Tele2 laat niets van zich horen en betaald ons geld maar niet terug ...

Nu vraag ik mij af kan ik bijv zelf ook een incassoburo inschakelen of het misschien op een betere manier aanpakken...
heeft iemand tips o.d.

Misschien dat het ook weleens goed zou zijn dat radar hier uitgebreid aandacht aan schenkt er zijn zoveel gedupeerden als het om Tele2 gaat , heb al veel mensen hier over gehoord in mijn omgeving....

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Tele2 hanteert geen minnelijke incasso procedure, ook als de fout BIJ HEN blijkt te liggen, zoals bij u het geval lijkt te zijn!

Stuur een officiële klacht t.a.v de onterechte extra incassokosten. Vraag restitutie van teveel betaalde abonnementsgelden ( veroorzaakt door onterechte afsluiting van de dienst) Voeg hierbij 50 euro schadevergoeding.
Geef hen 4 weken de tijd om zowel schriftelijk te reageren als betaling van het door u gevorderde bedrag.
Geeft aan dat mocht e.e.a niet binnen deze termijn voldaan zijn, u deze zaak voorlegt aan de geschillencommissie Telecommunicatie.

De wet
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat

Providers denken zich van alles te kunnen veroorloven. U werd op kosten gejaagd terwijl u 0 euro betalingsachterstand had.
Mijn tip: ga daar weg zodra dit met inachtneming van de opzegtermijn kan.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Toevoeging:
Stuur de klacht schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging. Maak kopie van brief.
Dit in verband met mogelijke gang naar Geschillencommissie en dien ook een klacht in bij consuwijzer:
Hier klacht indienen
-----------------------------
Checklist Geschillencommissie Telecommunicatie
https://digitaal.degeschillencommissie. ... TIE(5).pdf
De geschillencommissie:
https://digitaal.degeschillencommissie. ... e&code=tel
---------------------------------------------------------------------

penaja
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2008 00:11

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door penaja »

T, Dank je wel voor je reactie, ik ga zeker nog een klachtenbrief schrijven en jouw tips zijn zeker bruikbaar !
Ik kom er nog op terug ;)


Alle overige tips blijven natuurlijk ook welkom !! ;)

penaja
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2008 00:11

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door penaja »

oooooooooohw wat ben ik kwaad zeg !!! , het stoom komt nog net niet uit mijn oren !!

Na de tips die ik hier heb gehad heb ik een goede klachtenbrief geschreven met de onkosten die ik van hun terug verwacht , netjes onderbouwt hoe ik aan die bedragen kom ...
Adres opgezocht via internet en de brief aangetekend verstuud na 2 á 3 dagen kreeg ik de brief terug aangezien er op dat adres niets was volgens de postbode....
Ik heb toen Tele2 opgebeld met de vraag of ik het adres mocht en er werd een partij moeilijk gedaan zeg !! Als ik een klacht had kon ik het bij hem neerleggen.... en nogmaals duidelijk gemaakt dat ik NIET per telefoon mijn klacht wilde doorgeven maar per brief en wederom steeds hetzelfde antwoord: “dat zeg ik mevrouw u kunt uw klacht bij mij kwijt” ..... ik werd zo boos dat ik heb gezegd als hij binnen 5 minuten niet het adres zou gaan geven ik er op zeker werk van zou gaan maken .....ik werd in de wacht gegooid en kreeg ruim 5 minuten later een postbus adres waar ik volgens hem mijn aangetekende brief naar toe mocht sturen....
Ik kom bij het postkantoor en wat blijkt ?? de postbusnummer correspendeert niet met de postcode, ja dan kunnen ze het niet versturen....de meneer van het postkantoor was zo vriendelijk om een poging te wagen of hij de juiste postcode kon achterhalen en dat luktte !!
En dus wederom de brief aangetelend verstuurd en deze keer met bevestiging.... en ja hoor vandaag stond de postbode op de stoep, MET MIJN AANGETEKENDE BRIEF !!!!!!!!!!
Ziedend als ik ben bel ik weer met tele2 en probeer nog enigzins netjes te blijven wat mij ontzettend veel moeite kost !!
Ik vraag aan de meneer om het JUISTE adres en wat ik ook zeg en doe , ik krijg als antwoord: “Mevrouw dit wordt niet per post gedaan alles gaat via telefoon en internet en ik kan u dus geen adres geven” ik heb het gesprek opgenomen met mijn mobiel en heb op een gegeven ogenblik gezegd dat ik het gesprek opgenomen heb waarop hij antwoord “ ohw dat geeft niet , vindt ik niet erg hoor “
Wij krijgen als ik de kosten van de aangetekende brieven erbij reken 275 euro van tele2 , maar van hun zelf horen en zien we helemaal niets !!!
Ik wil er nu echt werk van maken en wil van hun af ( volgens mij kan dat toch aangezien ze meerdere fouten hebben gemaakt ??) en wil een klacht gaan indienen bij de geschillencomissie Telecommunicatie en eigenlijk wil ik ook wel een aanklacht tegen ze in gaan dienen, maar vraag me af of dat kan ???

Hebben jullie nog tips hoe ik het verder nog aan zou kunnen gaan pakken ??
Ben zo ongelofelijk kwaad kan het niet eens in woorden uitdrukken , ik wil ze hier niet ongeschonden mee weg laten komen !!!
Dit KAN en MAG niet !! ze naaien al te veel mensen (sorry voor mijn taalgebruik maar tis wel een feit !!)

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Post uw verhaal bij Kassa forum onder Vraag en Beantwoord.
Daar leest een medewerker van Tele2 mee, die uw probleem waarschijnlijk oppakt.
Gebeurt dit niet dan zou ik uw probleem voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie omdat men weigert op een fatsoenlijke manier met u te communiceren.

Leg nu reeds een klacht neer bij consuwijzer.
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht
----------------
De geschillencommissie:
https://digitaal.degeschillencommissie. ... e&code=tel

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Toevoeging: POSTADRES TELE2
Postadres:
Tele2 Nederland BV
Postbus 70041
9704 AA Groningen
Bron:

http://se.tele2.nl/files/Tele2_magazine.pdf
bladzijde 1

penaja
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2008 00:11

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door penaja »

dank je wel voor je reactie , heb zojuist mijn klacht bij consuwijzer neergelegd en ga nog eenmaal de klachtenbrief versturen naar het adres hierboven ( laatste poging), haalt dat niets uit dan stap ik zeker weten naar de geschillencomissie, ik ben ondertussen zo gefrustreerd hiervan en geloof me dat heb ik niet snel....
Is het trouwens ook niet zo dat ik mijn contract mag verbreken nu ?? (ik wil zo graag van ze af ) ze hebben meerdere fouten begaan en ik mag hopen dat ik als consument toch ook rechten heb ??

Nou ja iig bedankt voor de reactie en kom er nog weer op terug !

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als u op dit moment geen gebruik kunt maken van internet/telefoon maak dan van de brief een in gebreke stelling + vordering tot teruggave teveel betaalde abonnementsgelden ( met reden: geen dienst geleverd, en/of dubbel betaald)
Geeft 10 werkdagen de tijd om de dienst te herstellen. Mocht Tele2 hier niet in slagen, stuur dan schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging een opzegging per direct. Trek dan ook uw toestemming tot automatische incasso in.
Geeft aan dat mocht u niet binnen 10 werkdagen na opzegging een reactie ontvangen in de vorm van een schriftelijke bevestiging kosteloze ontbinding overeenkomst u dit gaat voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.

Spendeer ook nog 1 telefoontje aan de opzegging, waarbij u aangeeft dat u dit verzoek tot kosteloze opzegging schriftelijk gaat bevestigen door een aangetekende brief, mocht een gang naar de Geschillencommissie nodig zijn. Als u belt, geeft dan aan dat u dit gesprek opneemt en dat getuigen aanwezig zijn bij het gesprek. U heeft altijd het recht eigen gesprekken op te nemen.
Zie o.a.
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=20907

Geeft aan bij de in gebreke stelling dat als u niet binnen 4 weken de teveel betaalde abonnementsgelden inclusief vervolgkosten ( telefonie, aangetekende brieven etc) u dit als een geschil voorlegt aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.

Na een maand stapt u naar de Geschillencommissie als Tele2 niet reageert en laat u de Geschillencommissie een oordeel geven. U kunt daar alle kosten terug vorderen inclusief de kosten voor de gang naar De Geschillencommissie.

U wordt m.i. onbehoorlijk behandeld door Tele2

penaja
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2008 00:11

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door penaja »

internet en telefonie hebben we inmiddels al wel weer hoor (heeft wel bijna 2 maanden geduurd, maar goed...),dat is nu ook niet het probleem... waar ik echter wel problemen mee heb is dat ze ons onterecht hadden afgesloten en ons alles behalve netjes hebben behandeld en we nu 3 maanden na dato nog steeds geen geld terug hebben ontvangen van hetgeen we teveel, dubbel en extra betaald hebben , maar ondertussen wel nog meer onkosten gemaakt , mobiele kosten en de verzendkosten van mijn aangetekende brieven die ik steeds terug krijg... Ik heb ze echt alle gelegenheid gegeven om daar zelf op terug te komen en dat doen ze dus echt niet !!


Waar zit overigens het vraag en antwoordtopic ?? heb al een paar keer gekeken en kan het niet vinden :oops:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik denk niet dat u kosteloos kunt opzeggen als u nu wel internet/telefoon heeft.
Wel desnoods via Geschillencommissie geld terug vorderen.

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_overzicht

U moet dan eerst registreren om te kunnen inloggen, daarna kunt u een vraag stellen.

Sailors
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 okt 2008 12:10

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door Sailors »

De nieuwe reclame laat een zwart schaap zien die bij tele 2 werkt.

Toepasselijk toch

dom en schaapachtig komt mooi overeen met Tele 2.

Neemt u van maar aan dat ALLE telcom bedrijven zo zijn. Keiharde handel met Amerikaanse geldhonger. De fout ligt nooit bij hun maar altijd bij de klant. Wie wil er nu voor zulke bedrijven werken. Je moet dan toch wel heel erg om werk verlegen zitten.

Sterl
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:48

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door Sterl »

Tsss, ik krijg het er weer warm van ! Ook hier ligt een dik pakket papier waarin ik tracht geld terug te krijgen van Tele2 na bijna een jaar niet bereikbaar geweest te zijn en toch abonnee bij Tele2 was. Wat een doffe ellende. Een verre kennis dacht dat ik overleden was omdat ik maar niet bereikbaar was. Oók niet tijdens zijn nachtdiensten .
Het incassobureau , in opdracht van Tele2, heb ik verwend met nagenoeg de hele stapel ( gecopiëerd ) papier . Maar zie : ook dan geen ene reactie meer.

En die Cheap commercial ? Daar heb ook ik vast aan meebetaald :-p

hejeja
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 feb 2008 14:54

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door hejeja »

penaja,
Het adres zoals TdeHond noemt in zijn stukje van 21 nov. 2008 werkt goed. In de nasleep van Pretium Telecom kreeg mijn moeder plotseling een rekening voor een maandabonnement van Tele2. We begrepen er niets van omdat haar abonnement inmiddels ontbonden was en PT een verzoek van ons had gehad om haar bij een andere maatschappij onder te brengen. Ik heb 2 x 2 brieven geschreven, allebei gewoon met een postzegel. Er is ook nog een antwoordnummer. Ze belden naar aanleiding daarvan naar mijn moeder. Mij konden ze niet telefonisch bereiken, schreven daarna een brief dat het abonnement beeindigd was. Alleen een beetje jammer dat er geen excuus vanaf kon of een uitleg hoe deze fout nu had kunnen ontstaan. Mijn moeder heeft het laatste half jaar grootse problemen gehad met haar telefoonaansluiting. Veroorzaakt door o.a. kaping door P.T. opname in een zorginstelling en overlijden van haar partner waardoor de tenaamstelling van de aansluiting ook nog eens moest worden gewijzigd. Ik zou een heus document kunnen samenstellen hoe de telecom wereld in Nederland administratief werkt. De administratie klopt van geen kanten en als je ze er op wijst zeggen ze ja en amen en wijzigen niets. KPN wast z,n handen ook niet helemaal in onschuld. Vorige week werd ze door KPN gebeld dat ze een grote betalingsachterstand had en afgesloten zou gaan worden. We hebben deze keer geen actie ondernomen omdat we nu helemaal niet begrepen waar het over ging. Over enkele dagen hopen we het Telecom Drama voorgoed af te sluiten.
Elk telefoontje van onze kant is altijd nog eens aangevuld met een brief. Je hebt tenslotte bewijs nodig dat je actie ondernomen hebt.

Sukses en laat je niet afschepen,

hejeja

apjk
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 aug 2008 13:08

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door apjk »

Wat een gedoe allemaal.
Ikben inmiddels 52 en werkte vroeger bij een gerenomeerde bank met een fatsoenlijke klantenservice.Ik was z.g. Informant. Collega's keken daar toen tegen op.

Ik heb de hele boel zien afglijden naar een Callcenter,waar op een gegeven moment de manager in zijn toespraak zei:"Beste mensen we gaan er voor dat een gessprek nog maar 86 seconden duurt (gem).
En veel part-timers en herintreders voor een paar uurtjes in de week stinken er in. Servicelevels worden ingesteld ( niet verder gaan met de service dan mag. Je mag niet te veel weten (beperkte infoschermen) Dat weet ik niet meneer of mevrouw) Als ik op een feestje ben en hoor dat hij of zij op een callcenter werkt laat ik duidelijk weten dat ik vindt dat hij of zij stom en achterlijk werk doet en zich laat koeieneren en verlagen in ruil voor meestal een tientje per uur-contract voor de korte termijn.Wat zeg ik een tientje ? HET BEGINT MEESTAL MET 7 OF 8 EURO PER UUR.
aLS WE DAT ALLEMAAL ZOUDEN DOEN ROEIEN WE DEZE IDIOTE BEDRIJFSTAK hopelijk UIT!!!!!!!!

GROET,
Aad

sarojan
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2008 22:16

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door sarojan »

Er is iets mis met bijna alle providers van intenet/telefoon, eerst ging ik van planet internet naar planet internet/telefoon, kreeg ieder maand hoge rekeningen een specificatie was niet mogelijk, dan ben ik over gestopt naar veel goedkopere tiscali, wat een ellende, de telefoon werkte helemaal niet!!! toch weer terug naar vertrouwde KPN, een basis abonnement en geen geziek(sorry) altijd bereikbaar, nu is tiscali overgenomen door telfort, daar heb ik een 20mb internet en dat sedert 1 mei 2008, nog geen rekening ontvangen, reden administratief ?????
als je het weet weet ik het ook. Ik wil betalen maar dat is tot op heden niet mogelijk. Kan alleen maar lachen .er is van alles mis met sommige providers.
wie kan er wat aan doen????
sarojan

penaja
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2008 00:11

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door penaja »

De aangetekende brief is onderweg en ben benieuwd of het ook daadwerkelijk aan gaan komen deze keer !!
Dit is iig de laatste kans voor tele2 om het nog netjes te gaan oplossen .... we zullen zien ...

en idd de reclame , toen ik het voor het eerst zag dacht ik , dat is ook een manier om reclame te maken .... het zijn allemaal buitenbeentjes ?? tenminste een zwarte schaap valt nooit goed in een groep vind ik wel humor :lol: :lol:

Wat ik overigens maar niet kan snappen is hoe het mogelijk is dat tele2 op de eerste plaats kan staan als beste provider terwijl er zoveel mensen zijn die ontevreden zijn over de manier hoe tele2 werkt en omgaat met klachten en problemen.... .....

ik hou jullie iig op de hoogte !!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door TdeHond »

@hejeja
Fijn dat u even laat weten dat het adres de juiste is. Ik heb hem opgeslagen voor volgende slachtoffers.
Ik vind het bizar dat de "zwarte schapen" weigeren een postadres te geven. Vooral omdat je overal leest dat telefonische toezeggingen en opzeggingen miraculeus later "niet terug te vinden" zijn.
Mijn tip van de dag: belangrijke zaken schriftelijk laten bevestigen, zeker staan op schriftelijke bevestiging einde overeenkomst. Niet rusten voordat deze binnen is en indien nodig dit als een geschil voorleggen bij de Geschillencommissie telecommunicatie + altijd een klacht over weigering van een bedrijf om een schriftelijke bevestiging te sturen bij Consuwijzer.

koosbert
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 nov 2008 13:46

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door koosbert »

ik wil over tele2 ook wat zeggen ik heb 14 november 2008 met tele2 gebeld mobiel over het uitvallen van telefoon-internet-en TV.ik moest div. handelingen verrichten aan modem,wat geen resultaat had,waarop werd gezegd de technische dienst zal er naar kijken en u krijgt daar telefonisch bericht over,zaterdagmorgen om 09:00uur kreeg ik de melding van tele2 dat alles weer in orde was en als compensatie voor het gemis van een heledag en gebruik van mobielbellen kreeg ik een maand bedrag ad €44,95 terug via mijn factuur dit werd bevestigd met een email,dus zo kan het ook bij tele2

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Wilt u hier laten weten of het daadwerkelijk verrekend wordt en dit geen loze toezegging is?
Het zou leuk zijn als dit daadwerkelijk gebeurt.

Gesloten