LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedankt balk elende stemmers.

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
rich

Bedankt balk elende stemmers.

Ongelezen bericht door rich »

Weer bezuinigingen, waar weer de minima de l.l is.
Auto kan weg, roken :roll: en huursubsidie :roll:
De grootste bezuinigingsspost is het schrappen van de fiscale aftrekbaarheid van VUT- en prepensioenpremies met ingang van 2005. Dat levert ruim een miljard euro op. Verhoging van de prijs van een pakje sigaretten met 50 cent brengt 500 miljoen in het laatje en verhoging van de motorrijtuigenbelasting 200 miljoen. Een strengere aanpak van de WAO levert 500 miljoen euro op en invoering van een prestatiebeurs voor leerlingen in het beroepsonderwijs 400 miljoen. Verder wordt er 250 miljoen euro bespaard op de huursubsidie en gaat er 350 miljoen euro minder naar provincies en gemeenten. De ambtenarensalarissen en uitkeringen zullen volgend jaar niet stijgen en een besparing op bonussen voor ambtenaren scheelt 250 miljoen euro.

rich

Re: Bedankt balk elende stemmers.

Ongelezen bericht door rich »

Zeker ook allemaal elende stemmers hier, diep triest :cry:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het is een moeilijke tijd voor veel mensen, dan koop je toch een kleinere auto en rook je toch ff wat minder. Dat kan al heel wat opleveren.

Maar is het allemaal de schuld van balkenende? Zou Wouter Bos het niet hetzelfde hebben moeten doen? Als je een tekort hebt dan zal het toch ergens vandaan moeten komen.

En zo slecht hebben we het in dit land helemaal niet. Alles goed geregeld, ziekenfonds, ww, wao. Welliswaar geen vetpot maar er zijn genoeg landen waar je in de goot zou belanden, dat gebeurt in nederland niet zo snel.

Hyacinth

Ongelezen bericht door Hyacinth »

Hallo Rich,
Je hebt meer dan 100% gelijk!! Ik sluit me voor meer dan 100% bij
jou aan!!!!!!!
Bezuinig waar je moet bezuinigen!!!!!maar niet bij Jan met de pet!!!

habee

Ongelezen bericht door habee »

Hyacinth en Rich zijn jullie frusto's ??

droefie

Ongelezen bericht door droefie »

Als je een hoog salaris hebt is het ook allemaal wel te overzien, maar als je net boven het minimun zit is deze regering en ramp,
Ik rook niet en drinkt bijna niet omdat dat niet te betalen is en een kleinere auto...kan ook niet mijn wagen is uit 1989 dus die zal er dan uitmoeten ,en openbaar vervoer is alhoewel vreselijk duur , in een klein dorpje verschrikkelijk . In een grote stad is dat makkelijker daar is trein,bus, of tram en metro, hier eens in de een of twee uur een bus.
Dus allemaal wat inleveren??en een stapje terug door deze regering sta ik tegen de muur en kan ik niet meer verder terug.
droefie

Hyacinth

Ongelezen bericht door Hyacinth »

Best Habee,
Houd je hatelijke commentaar AUB voor je!
Je hebt vast en zeker een TOP inkomen, ja, inderdaad dan kun
je wel heel wat missen!!

Het is mij Rich

Ongelezen bericht door Het is mij Rich »

Hyacinth en Rich zijn jullie frusto's ??, Jij hebt het zeker allemaal wel voor elkaar he?
Je zou eens in de schoenen moeten staan van een alleenstaande vader.
Mensen zijn gewoon ongeloofelijke sukkels, ze stemmen op een partij waarvan Pim fortuin dood is, daarna gaan ze weer stemmen op de partij waar ze voorheen op hebben gestemd.In plaats dat ze nou op een partij stemmen die wel opkomt voor de burger, maar nee hoor en nu moet de minima krom liggen(sigaretten, auto, huursbubsidie).
De sp en groen links hebben hiervoor gewaarschuwd.

Reactie op gast, bos zou ook moeten bezuinigen, maar weet jij wel waarom het toen stuk is gelopen? Balelende wilde veel te ver door gaan en wilde het tekort wegwerken , en bos wilde wel met een klein tekort blijven zitten.
Ten tweede, de ****** daar moesten toch die joint strike fighter erdoor heen drukken, zodat ze weer de kont van America kunnen kussen.
Heb jij al wat gehoord van die mega orders, die nederland miljarden zou opleveren? Ik niet en die bedrijven ook niet.
Denk jij dat balelende daar even over is begonnen bij bush? Ik denk het niet
(Balelende stond bij bush alsof een klein kind bij Michael Jackson op viste mocht :twisted: ), tjonge tjonge, en dat moet het land vertegenwoordigen.Jammer dat er geen kots emoticon bij zit.

PS: ik ben Rich maar helaas pakt hij hem niet waarschijnlijk doordat ik een ander ip adres heb

Nostradoemes

Ongelezen bericht door Nostradoemes »

Hadden we onze kolonieen nog maar, Nieuw Guinea, Nederland Indie, Suriname, en de goedkope produktie derde wereld landen, nu gaan we het zelfs voelen en klagen steen en been hoe slecht het ons vergaat.

Dat deze tijden eens aan zouden komen wisten we toch allemaal onze buffer van 2 eeuwen graai & jatwerk is voor het klooitjesvolk voorbij.

Wat heeft de provincie Nederland nou nog te bieden, Financieel een van de rijkste landen ter wereld (alleen voor de zeer rijken onder ons uiteraard)

Voor de rest niks en moet het maar snel in een verenigd Europa opgaan en verwateren en ophouden te bestaan.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Hopenlijk wordt er met al dat bezuinigingsgeld wel wat goeds gedaan, misschien nog een 2e betuwelijn, of nog een paar carpoolstroken erbij, wat te denken van nog een batterij riagg vrienden meesturen met mensen die op vakantie gaan naar bv Marokko, extra gratis heroine verstrekken aan de behoeftigen onder ons, meer straathoekwerkers voor de probleemjongeren, een langere wachtgeldregeling voor de arme ministers die het net niet redden, meer politie inzet om zalvend op te treden bij probleemwedstrijden in het betaalde voetbal....etc, etc.

Den Uil

Ongelezen bericht door Den Uil »

Gezellige tijd toch, toen geluk nog heel gewoon was, zeker de favoriete TV serie waar je die Balkende-ezel diep in de nacht voor mag wakker maken, heerlijk om die klootjesvolk zo in de armoe te zetten.

Geniet er maar lekker van stelletje zakkenvullende parasieten.
Maar maak jullie borsten maar nat de burgelijke ongehoorzaamheid gaat jullie straks een hoop geld kosten, en het volk zoekt toch wel een manier om aan de financien te komen criminaliteit, zwarte arbeid enz.

De overheid laat het volk geen andere keuze, witte boarden-criminaliteit brengt zijn vruchten op en is zeer lonend, kijk maar naar die streken van dat broodje Zalm.

Alleen maar moeten werken om de rekeningen te kunnen betalen.
Iedere maand rood moeten staan, al die ellende van je betalingsverplichtingen de incasso's de boetes alle methoden worden tegenwoordig gebruikt om je al je geld afhandig te maken.

En dan zien hoe de Koninklijke prinsen met hun peperdure van onze belastingcenten gekochte snelle bolides het volk uitlacht en achter onze ruggen het volledig minacht, zondermeer schandalig.

Dat dit op den duur fout afloopt mag duidelijk zijn en dat geldt zeer zeker ook voor de staat der nederlanden.

Pepijn

Ongelezen bericht door Pepijn »

Beste mener den Uil.

U heeft volkomen gelijk, maar onze overheid is niet gek en heeft daar goed over nagedacht.

Wat dacht u van de kliklijn, maak het volk deel van hun strategie, zaai tweespalt maak gebruik van hun jaloezie afgunst en meer van dergelijke menselijke zwakheden, zorg dat ze veel schulden maken,
enz enz m.a.w. maak ze monddood.

De groep kapitaalkrachtigen moeten in balans zijn met de armoezaaiers
Afhankelijk welke groep je vertegenwoordigt ben je een brave burger of een asociale secreet, en al die mensen die nu merken dat ze op de verkeerde partij gestemd hebben, laat dit een dure les voor jullie zijn.
En pak ze terug als het weer zo ver is.

R.Schuit

Ongelezen bericht door R.Schuit »

Is het niemand opgevallen dat zalmpje met het paarse kabinet onze boekhouder was en toen het goed ging een pot heeft gecreeerd voor de zwakere tijden??
want zo hoort een minister van financien het eigenlijk te doen.
Maar nee geen potje, die burgers kunnen wel meer missen dan ons denkt zalmpje.
Zalmpje wacht maar tot ik je in m`n net krijg dan ......

balk

Ongelezen bericht door balk »

R.Schuit Wordt je dan buurman van V................ 8)

Gast

het huidige kabinet zit inderdaad kraak noch smaak aan.
het cda had beter j de hoop scheffer maar aangehouden

Gast

Hadden we onze kolonieen nog maar, Nieuw Guinea, Nederland Indie, Suriname, en de goedkope produktie derde wereld landen, nu gaan we het zelfs voelen en klagen steen en been hoe slecht het ons vergaat.
Het verschil zit er wel in dat mijn voorouders in de plaggehutten woonde. Ik wordt van SOMMIGE surinamers/antilianen ook niet goed. Die klagen wat hun voorouders hebben meegemaakt. En de onze dan...

Sommige willen een vergoeding om wat hun voorouders hebben meegemaakt.
Zo ken ik er ook wel een paar. Wat dacht je van de indianen (in zuid Amerika) Als het zo is dat mensen geld moeten krijgen. Dan is Spanje failliet. Moeten wij een vergoeding krijgen voor de 80 jarige oorlog.

Niet iedereen in die tijd was rijk,maar dat was een klein gedeelte van de bevolking.
Mijn voorouders waren net zo goed slaaf als de mensen in onze kolonies.

over balk

Ongelezen bericht door over balk »

Als je een tekort hebt dan zal het toch ergens vandaan moeten komen.
Moeten ze beginnen eerst eens wat minder in het buitenland over de balk te gooien en die centen hier te besteden

Gast

Naar die bureaucraten van de EU bijvoorbeeld.Van Brussel naar Straatburg.
181 miljoen per jaar als ik het goed heb.
Daarvan krijg we een schijntje terug .Een hele dure sigaar uit eigen doos.
Wel goed voor al die ontwikkelinglanden uit Oost_Europa maar daarvoo wil geen belasting voor betalen
Dat de mensen nu tegen stemmen hebben ze dus echt aan hun eigen te danken.

Gast

Is het niemand opgevallen dat zalmpje met het paarse kabinet onze boekhouder was en toen het goed ging een pot heeft gecreeerd voor de zwakere tijden??
want zo hoort een minister van financien het eigenlijk te doen.
Maar nee geen potje, die burgers kunnen wel meer missen dan ons denkt zalmpje.
Zalmpje wacht maar tot ik je in m`n net krijg dan ......
Lekker kort door de bocht. In die tijd heeft Zalm juist meer afgelost op de (enorme) staatsschuld van bijna 300 miljard euro zodat er nu minder rente over betaald hoeft te worden.

Gast

Ik dacht dat die losers van de SP op het varaforum hingen maar hier loopt ook een flink aantal van die blinden rond. Scheer je weg! Eerst een cursus economie volgen en dan komen klagen (of niet).

Gesloten