| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Graag ervaringen over "De Aanbouw.nu"
-
Niekie1970
Graag ervaringen over "De Aanbouw.nu"
Hallo,
Zijn er mensen die ervaring hebben met de aannemers van
De Aanbouw.nu?
Ze zitten in Gorinchem. Website: http://www.deaanbouw.nu/
Ben benieuwd naar jullie reacties.
vr. groet
Niekie
Zijn er mensen die ervaring hebben met de aannemers van
De Aanbouw.nu?
Ze zitten in Gorinchem. Website: http://www.deaanbouw.nu/
Ben benieuwd naar jullie reacties.
vr. groet
Niekie
Re: Graag ervaringen over "De Aanbouw.nu"
Nee,
ik heb nog geen ervaringen met de aanbouw.nu.
Wij willen ook graag weten of dit een betrouwbare bouwpartner is.
Dus graag info hierover indien je iets weet!!
Marco
ik heb nog geen ervaringen met de aanbouw.nu.
Wij willen ook graag weten of dit een betrouwbare bouwpartner is.
Dus graag info hierover indien je iets weet!!
Marco
Hallo Niekie en Marco,
Wij hebben in februari een aanbouw door hun laten plaatsen en naar volle tevredenheid is deze opgeleverd.
Het is wel even wennen aan hun bouwmethode, ze maken alles van te voren klaar en plaatsen het dan in 2 dagen.
Aan de andere kant zit je dan niet zo lang in de rotzooi.
Ze zijn in ieder geval wel klantvriendelijk en vakkundig en houden zich aan de genoemde prijs.
Mijn ouders hebben ook een aanbouw laten plaatsen maar dan door een gewoon bouwbedrijf. Dit duurde ruim 2 maanden en toen kregen ze nog een waslijst van meerwerk.
Wij hebben in februari een aanbouw door hun laten plaatsen en naar volle tevredenheid is deze opgeleverd.
Het is wel even wennen aan hun bouwmethode, ze maken alles van te voren klaar en plaatsen het dan in 2 dagen.
Aan de andere kant zit je dan niet zo lang in de rotzooi.
Ze zijn in ieder geval wel klantvriendelijk en vakkundig en houden zich aan de genoemde prijs.
Mijn ouders hebben ook een aanbouw laten plaatsen maar dan door een gewoon bouwbedrijf. Dit duurde ruim 2 maanden en toen kregen ze nog een waslijst van meerwerk.
Geen ervaring, maar heb er ook al met interesse naar gekeken. Ik heb de indruk dat ze door de standaard modellen die ze hanteren, veel van te voren kunnen maken en mede daardoor snel en voordelig kunnen werken. Maar als je aanpassingen aan hun standaard wilt, dan zullen daar waarschijnlijk flinke kosten aan zitten. Misschien dat Elvira dat weer? Heb jij een aanbouw uit hun 'standaard' modellen, of heb je nog grote aanpassingen laten doen?
Na telefonisch kontakt met aanbouw.nu over een uitbouw kreeg ik een offerte.Helaas zijn de prijzen in mei flink omhoog gegaan.Ben uitgegaan van de oude situatie.Heb dit aan gegeven ,maar krijg geen respons meer.
Zie een alvira27 positief reageren .Zou graag in kontakt willen treden voor meer informatie over hun werkwijze.
Ze gaven aan alleen standaard te werken.Veranderingen zijn niet mogelijk.Wel de eventuele meer-opties van bij voorbeeld stopkontakten en licht punten.
Betaling 30% opdracht,35%aanvang,30% windwaterdicht,5% oplevering
Mijn bank was hier niet echt van gecharmeerd daar het bedrijf niet bij hen bekend was .
Zie een alvira27 positief reageren .Zou graag in kontakt willen treden voor meer informatie over hun werkwijze.
Ze gaven aan alleen standaard te werken.Veranderingen zijn niet mogelijk.Wel de eventuele meer-opties van bij voorbeeld stopkontakten en licht punten.
Betaling 30% opdracht,35%aanvang,30% windwaterdicht,5% oplevering
Mijn bank was hier niet echt van gecharmeerd daar het bedrijf niet bij hen bekend was .
-
lindahagens
-
Peter van Straaten
Hallo allemaal,
Bij mij heeft deaanbouw.nu een aanbouw geplaatst (vergunningvrij).
Dit is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ze bouwen het in grote onderdelen (prefab), dus als ze komen is de aanbouw al bijna klaar.
Zelf was ik al bekend met deze bouwwijze omdat ons huis ook zo is gebouwd.
Ze hebben het netjes opgeleverd en zelf heb ik ook nog bij Eigen Huis een rapport laten opmaken (ben ik lid van). Ze beoordeelde het als goed en een paar kleine restpuntjes zijn ook nog prima behandeld door de aanbouw.nu.
Linda, ze werken volgens mij met een grote aannemer samen en die bouwt het volgens de bouwgarant voorwaarden. Daarnaast heb je toch garantie op de diverse onderdelen.
Groeten,
Peter
Bij mij heeft deaanbouw.nu een aanbouw geplaatst (vergunningvrij).
Dit is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ze bouwen het in grote onderdelen (prefab), dus als ze komen is de aanbouw al bijna klaar.
Ze hebben het netjes opgeleverd en zelf heb ik ook nog bij Eigen Huis een rapport laten opmaken (ben ik lid van). Ze beoordeelde het als goed en een paar kleine restpuntjes zijn ook nog prima behandeld door de aanbouw.nu.
Linda, ze werken volgens mij met een grote aannemer samen en die bouwt het volgens de bouwgarant voorwaarden. Daarnaast heb je toch garantie op de diverse onderdelen.
Groeten,
Peter
-
HJWPauwels
Hallo,
In ons geval is het uitvoerend bouwbedrijf; Bouwmaatschappij Midden Nederland, en die gaan zeker verantwoord te werk. Dat kan ik echter niet zeggen van De Aanbouw.nu. Onze bouw ligt namelijk al 4 weken stil.
De graafwerkzaamheden zijn verricht en de heipalen zitten in de grond. En toen. . . niets meer. We hebben nu al 1 maand een grote berg zand en 4 gevaarlijk uit de grondstekende bewapening pennen als achtertuin.
Na lang aandringen hebben we de weg naar de rechter kunnen voorkomen en start de bouw morgen. . . . De hoogte van de schadevergoeding moet nog bepaald worden.
Groet,
Dirk
In ons geval is het uitvoerend bouwbedrijf; Bouwmaatschappij Midden Nederland, en die gaan zeker verantwoord te werk. Dat kan ik echter niet zeggen van De Aanbouw.nu. Onze bouw ligt namelijk al 4 weken stil.
De graafwerkzaamheden zijn verricht en de heipalen zitten in de grond. En toen. . . niets meer. We hebben nu al 1 maand een grote berg zand en 4 gevaarlijk uit de grondstekende bewapening pennen als achtertuin.
Na lang aandringen hebben we de weg naar de rechter kunnen voorkomen en start de bouw morgen. . . . De hoogte van de schadevergoeding moet nog bepaald worden.
Groet,
Dirk
-
lindahagens
Beste Dirk,
Wat jammer dat je bouw zo slecht verloopt, ik ben blij dat ik zelf niet met deze problemen zit. de aanbouw van mijn neef is afgelopen week geplaatst en ziet er mooi uit de aanbouw was in 1 week klaar. ik wacht zelf nog even tot het voorjaar maar ben wel blij dat ik via dit forum beter op de hoogte ben.
Peter, krijg je de garantie van bouwgarant van deaanbouw.nu, want dit is volgens mij degene waar je het contract mee sluit. volgens de site van bouwgarant kan je de verbouwgarantie afsluiten heb jij dit geregeld bij hun?
gr. linda
Wat jammer dat je bouw zo slecht verloopt, ik ben blij dat ik zelf niet met deze problemen zit. de aanbouw van mijn neef is afgelopen week geplaatst en ziet er mooi uit de aanbouw was in 1 week klaar. ik wacht zelf nog even tot het voorjaar maar ben wel blij dat ik via dit forum beter op de hoogte ben.
Peter, krijg je de garantie van bouwgarant van deaanbouw.nu, want dit is volgens mij degene waar je het contract mee sluit. volgens de site van bouwgarant kan je de verbouwgarantie afsluiten heb jij dit geregeld bij hun?
gr. linda
-
allesofniets
Zou me drie keer achter m'n oortjes krabben alvorens met deze toko in zee te gaan. Geen coordinatie en onderlinge afstemming. Doorlooptijd een week?? Ben je zeker getrouwd met een van hun. Kan je echt vergeten, duurt tenminste als je een beetje mazzel hebt, een maandje, maart dan moet je er zelf achteraan zitten.....
Betrokkenheid = 0 omdat alles wordt uitgesteed aan aannemers, onder en onderonder aannemers...

Betrokkenheid = 0 omdat alles wordt uitgesteed aan aannemers, onder en onderonder aannemers...
-
hoekstraalex
zie onze (en andere) bevindingen:
week 19 gestart... nog niet klaar.
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2812&i=166&t=28
week 19 gestart... nog niet klaar.
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2812&i=166&t=28
-
hoekstraalex
@HJWPauwels
Kunt u met mij in contact treden ?
bij voorbaat dank.
mvgr. Alex
Kunt u met mij in contact treden ?
bij voorbaat dank.
mvgr. Alex
Laatst gewijzigd door hoekstraalex op 09 aug 2011 23:05, 2 keer totaal gewijzigd.
-
lindahagens
Alles of niks, zo te lezen zal het wel niks geworden zijn bij jou, ik ben niet getrouwd met iemand van deaanbouw.nu en als je mijn reactie eerder had gelezen dan zou je weten dat de aanbouw bij mijn neef niet door de aanbouw.nu is geplaatst maar door meerwoonruimte en deze aanbouw stond er dus echt in een week en het ziet er erg mooi uit.
Ik ga zelf ook bij hun in de showr
oom kijken voor mijn eigen aanbouw
Ik ga zelf ook bij hun in de showr