LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] activiteiten webwinkels van Shops At Work BV gestaakt

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
martinebiesheuvel

activiteiten webwinkels van Shops At Work BV gestaakt

Ongelezen bericht door martinebiesheuvel »

Tot onze spijt melden wij u dat de eigenaar van Shops At Work b.v. heeft moeten besluiten om de verkoop via de verschillende webwinkels te staken.

U kunt via het e-mail adres informatie@shops.nl uw vragen stellen over hoe de verschillende zaken zullen worden afgewikkeld.

Hier wordt reeds gemeld dat :

1. Ter afhaling gereed liggende producten zijn geannuleerd

2. Getracht wordt de producten die ter reparatie waren aangeboden direct of via de reparateur te retourneren

De vestiging in Nootdorp is gesloten.

Helaas heb ik hierbij vorige week een laptoptas besteld ter waarde van
€ 59,50 en deze betaald met I-Deal. Nu kan ik waarschijnlijk fluiten naar mijn geld en mijn bestelde produkt.... Heb al een email gestuurd om informatie te vragen maar hierop geen enkele reactie ontvangen.
Toch vraag ik me af, als de zaak niet failliet is maar de zaak er zelf mee stopt dan zou je toch wel recht hebben op of je geld of je produkt?? Iemand ideeën wat ik kan doen?

maylvandenberg

Re: activiteiten webwinkels van Shops At Work BV gestaakt

Ongelezen bericht door maylvandenberg »

Ook ik ben waarschijnlijk de dupe van het faillissement van Shops at Work b.v. (bekend van Bestel-ICT.nl, Kijkshop-ICT.nl etc.). Ik had namelijk in het weekend voordat het bedrijf ermee moest stoppen nog een HP monitor t.w.v. 178 euro besteld én betaald. Ook ik heb een e-mail gestuurd naar het vermelde e-mailadres, maar nog geen reactie ontvangen.

Ik ben eigenlijk ook heel benieuwd of het bedrijf daadwerkelijk failliet is of dat er nog mogelijkheden zijn om het geld terug te krijgen danwel de betreffende monitor geleverd te krijgen.

Wellicht kan de redactie van Radar ons ook adviseren in onze handelswijze. Ik heb getracht de vraag via de site te stellen, maar daar kon ik het helaas niet op vinden. Vandaar ook deze reactie via het forum.

GerardSch

Ongelezen bericht door GerardSch »

Ook mijn dochter heeft een telefoongekocht via BestelICT,
Deze heeft ze in september al gekocht.
zij is 4 weken aan het lijntje gehouden, waarbij uiteindelijk gezegd werd dat het toestel een LG Shine nioet meer leverbaar was.
Zij zouden het bedrag crediteren binnen 10 dagen.
Na 10 dgen was er nog niks teruggestort.
Bij opnieuw bellen bleek dat bedrijf zijn activiteiten heeft gestaakt.
Dit kan toch niet waar zijn!
Een bedrijf met zo'n grote omzet kan toch niet zomaar stoppen en de gemaakte afspraken gewoon niet nakomen!

Kan Radar hier niet iets aan doen?!

Er moeten toch ook meer mensen zijn met dit probleem!

cygnum

Ongelezen bericht door cygnum »

Het is misschien een wat late reactie, maar inmiddels is Shops at Work in staat van faillissement verklaard (6 november jl.). Mocht u nog een vordering hebben op Shops at Work, kunt u die mailen naar shops@dvdw.nl. Ik ben alleen bang dat er weinig terug te krijgen valt, aangezien u, net als alle andere, gewoon een concurrent crediteur bent.

Bron: www.shopsatwork.nl

Gesloten