Mijn contract loopt op 25 januari aanstaande af. Ik heb een opzegging verstuurd naar Telfort op aanwijzing van een helpdesk medewerker, de mail heb ik nog. Hij gaf aan dat ik de brief moest sturen naar:
Green ISP B.V. handelend onder de naam Telfort
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam Zuidoost
Dit heb ik gedaan en er is door Telfort op 9 oktober jl. getekend voor ontvangst. Tot op heden heb ik er niets van gehoord. Na diverse mails (waarin ik steeds een ander antwoord krijg overigens) kreeg ik vandaag weer een geweldige mail dat ik mijn brief opnieuw moet sturen want niemand kan wat vinden blijkbaar en wel naar een adres in Alphen a/d Rijn. Nou mooie boel is dat, waar is dan mijn brief gebleven waarvoor getekent is.
Ik blijf niet aan de gang en aangetekend versturen is een kostbare aangelegenheid. O ja, ik kan ook bellen met hun helpdesk, maar daar word ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd en lang in de wacht gezet.
Ik ben eigenlijk heel erg zat van Telfort en wil er zo graag vanaf. Met het vooruitzicht van 25 januari kan ik leven maar ja dat gaat dus zomaar niet. Ik weet het echt niet meer.
Moet ik mijn rechtsbijstand in gaan schakelen al bij voorbaat? In die klachtencommissie van Telfort heb ik ook geen vertouwen eigenlijk.
Wat nu dus?