LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Indyras Kadoshop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Fred en Sylvia

Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door Fred en Sylvia »

Wie heeft er al eens iets besteld bij Indyras kadoshop te Eindhoven?
Ik heb zelf een maand geleden (24-10-2008) een bestelling geplaatst met de belofte dat deze na 5 dagen bezorgd zou worden. Een email terug ontvangen dat de bestelling in behandeling was en daardoor het bedrag overgemaakt. Tot op heden nog niets gehoord. Contact opnemen met de eigenaresse is niet mogelijk daar er geen telefoonnummer is en op mails niet gereageerd wordt.
Wie oh ie heeft een soortgelijke ervaring met deze winkel en kan mij verder helpen?

gewicaco

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door gewicaco »

Hallo allemaal.
Wij hadden op 17 november ook iets besteld bij Indyra Kadoshop.
Wij dachten toen we het bericht bij TROS Radar lazen dat we voor de eerste keer een miskoop hadden gedaan.
Wij waren van plan om vandaag in de pen te klimmen ware het niet dat net een pakje bezorgd is met de bestelde spullen. Een tasje was niet voorradig maar men had netjes het geld in het pakketje gestopt.
Oke het heeft lang geduurd maar is toch nog op tijd afgeleverd.

Dus trage levering maar wel goed afgeleverd. Zelfs nog een zakje pepernoten kado.

Margie

Ongelezen bericht door Margie »

De eerste keer en gelijk ook de laatste keer dat ik bij Indyra iets besteld heb.
Het duurt, in vergelijking met andere webwinkels, erg lang voordat je een pakketje in huis hebt.
Op mails totaal geen reactie en de telefoon wordt niet opgenomen terwijl de winkel in Eindhoven open is.
Niet bijster klantvriendelijke dus!
Vreemd allemaal en met een kleine attentie in de vorm van een zakje pepernoten o.i.d. maak je het bij mij echt niet goed!

Margie

In het gastenboek van Indyra kun je alleen maar lovende kritieken lezen, de negatieve kritieken zullen wel in de bekende doofpot belanden.

Eemnes

Ongelezen bericht door Eemnes »

Bestelling erg laat binnen gekregen en op emails totaal geen reactie.
Eén artikel was niet voorradig en na twee dagen een vervangend artikel binnen gekregen.
Weer gemaild dat wij dit artikel niet wilden, maar hetgeen wij besteld hadden en als dat niet meer voorradig is ons geld teruggestort wilden hebben.
Dit mailtje herhaaldelijk verstuurd, maar mevrouw XXX geeft niet thuis!
Pas na een heel dwingend mailtje van mijn man wordt het bedrag teruggestort en hebben wij dit niet bestelde artikel op onze kosten teruggestuurd naar Indyras in Eindhoven.
Met Indyras willen wij dus never meer te maken hebben, wat een waardeloze webwinkel.
Mooie (gescreende!!) berichten in het gastenboek, maar hier kun je dus lezen hoe het er werkelijk aan toegaat.
Absoluut geen aanrader en hierbij een koude douche voor Indyras!

engeltje72

Ongelezen bericht door engeltje72 »

:cry:
Ook ik ben erg teleurgesteld in deze webwinkel! Nadat ik mijn bestelling geplaatst had, zag ik al deze vervelende ervaringen.

Bij andere woon webwinkels heb je je bestelling binnen enkele dagen al in huis. Maar inderdaad als je Indyras een mailtje stuurt krijg je gewoonweg totaal geen reactie.

Weet iemand misschien of ik mijn bestelling kan annuleren aangezien ik geen zin heb om wellicht weken om de bestelling te wachten?

Ik hoor het graag van jullie

Groetjes

Eemnes

Ongelezen bericht door Eemnes »

Hallo engeltje,
Ik heb geen flauw idee of je die bestelling nog kunt annuleren.
Als deze dame haar centjes namelijk binnen heeft, dan loopt ze niet meer zo hard voor haar klanten.
Ze verstuurt bestellingen wanneer het haar uitkomt en houd je dus totaal niet op de hoogte.
Ook haar beloftes komt ze niet na.
Ze zou de verzendkosten die ik onnodig heb moeten maken terugstorten.
Dat is ook alweer een toezegging van een poosje geleden en het staat nog steeds niet op mijn rekening bijgeschreven.
Ach daar lig ik niet van wakker, maar zo verliest ze dus weer een klant!
Die koude douche is dus echt niet misplaatst!!! :x

engeltje72

Hoi Eemnes,

Dank je wel voor je reactie.
Waardeloos hoe zij met haar klanten omgaat. Ik hoop in ieder geval dat meerdere mensen dit op tijd lezen voordat ze iets zullen bestellen.
Mocht ik nog iets van haar horen dan laat ik het hier zeker aan jullie weten.

Fijn weekend :D

diady

Ongelezen bericht door diady »

Hoi allemaal,

Ook mijn dochter heeft wat gekocht bij Indyra's en het nog niet ontvangen.
Ze heeft afgelopen week al wel 7-8 keer een mail gestuurd maar krijgt geen antwoord, ook zijn we achter het tel. gekomen maar daar wordt ook niet opgenomen.
Toevallig dacht ik, ik zal eens op google kijken en tot mijn verbazing zie ik dat mijn dochter niet de enigste is.
Kunnen we hier wat aan doen of is het al bij Tros Radar onder behandeling?
Ik hoor graag van jullie,

groetjes
Didi

engeltje72

Hallo Diady,

Ik heb mijn bestelling wel nog kunnen annuleren, aangezien ik nog niks had overgemaakt, omdat ik een vraag had gesteld via de mail. En daarna nog eens een mail met de mededeling dat ik de bestelling wilde annuleren omdat ik geen antwoord terug kreeg en ik daarin ook te kennen had gegeven dat je zo niet met je klanten omgaat.

Na ongeveer 5 dagen kreeg ik dan eindelijk antwoord. Ze loog ook nog over een zogenaamd mailtje dat ze gestuurd zou hebben, nou niet dus he. Uiteindelijk heb ik het dus kunnen annuleren.

Volgens mij heeft Tros Radar er wel al aandacht aan besteed in een uitzending?

Ik hoop dat je dochter nog iets van Indyras hoort.

Groetjes Engeltje72

diady

Ongelezen bericht door diady »

Hoi Engeltje,

Zal ik eens wat vertellen!
Mijn dochter had gisterenavond een beetje boos mailtje naar Indyra's gestuurd en zowaar eindelijk reactie gehad.
Ze had het tracktracenr. doorgegeven en ze vroeg of het misschien bij de buren afgeleverd zou kunnen zijn, mijn dochter gekeken bij tracktrace, maar dat gaf niks door, dus balen.
Enfin, mijn dochter heeft vandaag weer een mailtje gestuurd met daarin geschreven dat ze haar geld terug wilde en waarempel ze heeft het gelijk overgemaakt, het staat alweer terug op mijn dochter haar rekening!
Volgens ons krijgt ze het een beetje heet onder haar voeten!
Maar ja gelukkig zo afgelopen voor ons en nooooooiiiiiiit meer wat bestellen bij Indyra's.
Ik hoop voor iedereen die wat bij haar koopt dat het goed afloopt.

Was het eigenlijk bij Tros Radar al besproken??
Weet iemand dat?

groetjes
Didi

Margie

Hallo allemaal,
Geen idee of het ooit bij Radar is besproken.
Ik denk van niet, maar dat geeft eigenlijk niet.
Het is al prima dat ze hier vermeld staat.
Klik je bij www.google.nl Indyras in,
kom je haar dus op de site van Radar tegen.
Zal de dame in kwestie, XXX, echt niet leuk vinden!
Overigens ga ik eerdaags met iemand winkelen in Eindhoven
en ga dan gelijk een kijkje nemen in haar winkel....... :lol:
Ben benieuwd wat voor type zo'n waardeloze webwinkel runt.
Groetjes,
Margie

Karin90

Ongelezen bericht door Karin90 »

Ik wou vorige week wat bestellen via deze webshop,
maar kwam toen via google bij dit forum.
Ik was blij dat ik nog niks had overgemaakt.
Maar eerlijkheid duurt het langst, ik heb het haar gewoon gemaild.
Dus dat ze zo niet echt betrouwbaar overkomt.

Ze mailde terug dat ze het zelf ook heel vervelend vindt en om te laten zien dat ze wel te vertrouwens is,
heeft ze mij een quilt toegezonden zonder dat ik van tevoren heb betaald!
En, echt waar, ik heb hem 3 dagen daarna al ontvangen!
Ik kreeg er zelfs een klein cadeautje bij!
(dat had ik ook al in haar gastenboek zien staan)
Een geweldige service dus!

Ik zou mensen dus wel aanraden wat bij haar te kopen!

Mvg, Karin

PS: Margie, ben je al langsgeweest in de echte winkel?

Margie

Hallo Karin90,
Ik heb niet geschreven dat ze niet te vertrouwen is.
Ik heb geschreven dat ze totaal niet klantvriendelijk is, omdat ze helemaal geen reactie geeft op emails van haar website-klanten als zij mailen met de vraag wanneer het pakketje nu eindelijk eens verstuurd wordt.

Waarom lees je dit soort berichten niet in haar gastenboek en wel op deze site...? Inderdaad, omdat zij er voor zorgt dat de negatieve reacties gedumpt worden.

Toe zeg Karin, ga hier nu niet meteen de loftrompet opsteken en zeggen dat haar service zo geweldig is.

Een goede website-winkel runnen betekent:
Klanten goed informeren en nà betaling het pakket op zeer korte termijn opsturen. :wink:
Als zij zich in het vervolg aan bovenstaande kan houden dan pas kun je spreken van een geweldige service.

Karin90

Ongelezen bericht door Karin90 »

Ja Margie, daar geef ik je wel helemaal gelijk in!
Het is meer dan slecht te noemen als ze haar klanten zo heeft behandeld! :( Zeer onklantvriendelijk!
En ik heb de reacties hierboven dan misschien verkeerd opgevat.
Maar om nou te zeggen dat ik de loftrompet opsteek..
Ik heb wel het idee dat ze er van baalt en het wil veranderen.
Natuurlijk kun je dat nooit zeker weten, omdat het via internet gaat,
maar één keer goede service is misschien het begin van een betere service..

Margie

"maar één keer goede service is misschien het begin van een betere service...."

Ja, laten we dat dan maar hopen, Karin.

Het heeft namelijk allemaal met mentaliteit te maken.
Mensen die een besteld artikel betaald hebben
laat je niet onnodig lang in het ongewisse.

Ik heb weleens privé iets verkocht via Marktplaats en zodra het geld op mijn rekening stond ging het pakketje dezelfde dag nog de deur uit en stuurde ik die persoon een email dat het pakketje verstuurd was.

groetjes,
Margie :wink:

hoopvol

Ongelezen bericht door hoopvol »

Het is nu al een maand geleden dat ik wat bij Indyras kadoshop
besteld en betaald heb.
Maar nog niets ontvangen, op mails wordt niet gereageerd en bij navraag bestaat het tel. nr. niet eens.

Margie

Hoopvol, houdt de moed er maar in!
Stuur een dwingend mailtje en stel een limiet wanneer je de bestelling binnen wilt hebben en als ze niet kan leveren voor die en die datum het geld retour wil krijgen op jouw rekening.

Dacht dat ze haar leven had gebeterd.......maar dus niet!

Succes ermee en net zoals wij hier allemaal zul je ook wel zeggen:
Indyras......eens maar nooit weer :evil:

nachtbrakertje

Ongelezen bericht door nachtbrakertje »

Ook ik heb wel eens iets bij Indyras besteld.
Na een week kreeg ik toch de kriebels en heb een mail gestuurd, waarop niet gereageerd werd.
Ik heb op indernet het telefoonnummer opgezocht en er werd opgenomen met ene XXX.
Heel raar, want ze klonk of ze net uit bed was en gaf geen achternaam.
Dat vond ik nogal vreemd klinken allemaal.

Uiteindelijk heb ik mijn bestelling wel binnengekregen, maar ik heb 2 keer moeten bellen omdat ze de eerste keer zei dat ze het allang verzonden had.
Een paar dagen later toen ik voor de 2e keer belde en ik zei dat het nog niet binnen was, heeft ze het volgens haar zeggen opnieuw opgestuurd, wat ik helemaal niet geloofde.
Maar ik heb het in ieder geval wel gekregen.

Heel vreemd allemaal, ik bestel er niets meer!
Voor diegene die een bestelling heeft gedaan, gewoon net zo lang bellen tot het binnen is!

sweetmissy

Ongelezen bericht door sweetmissy »

Ook ik heb dus een bestelling nog lopen bij INDYRAS en wacht nu al vanaf 2 mei j.l en tot op de dag vandaag nog niks gehad. Nou daar baal ik dus behoorlijk van ondanks mijn meerdere mailtjes die ik al vestuurd heb en ik dacht dat ik het telefoon nummer had maar helaas blijkbaar niet de goeie. Nou ik ben wit heet. Hoe durft zo iemand over ander mans rug heen zo met mensen om te gaan zeg. Het zou voor mij een mooi moederdag kadeau geweest zijn maar ik ben dus bang dat ik ernaar kan fluiten zeg. Daar gaat mijn geld. Als ik dit geweten maar dat is dus altijd achteraf en dan nog te bedenken het zal wel goed zitten daar. Hoe kan je je vergissen en het vertrouwen ben je du ook kwijt. Zo iemand moeten ze hard aanpakken vind ik. het liefst zou ik dat nog wel persoonlijk willen doen.
Eeen zwaar gedupeerde

Gesloten