LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo reageert niet op klachten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
w.weemaes
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 nov 2008 22:42

ziggo reageert niet op klachten

Ongelezen bericht door w.weemaes »

Ik had bij Ziggo een internet- en telefonieabonnement en een (digitale) televisieabonnement. Hiervoor ontving ik maandelijks 2 fakturen. Ziggo maakt al enige tijd reklame voor een all-in-one abonnement. Omdat mij dit wel handig leek, heb ik onlangs besloten mijn bestaande abonnementen om te zetten in zo'n all-in-one abonnement. Voor mij als bestaande gebruiker zou er, behalve de aangeprezen voordelen, niks veranderen, zo deelt Ziggo mede. Toch presteren zij het nu om mij €29,90 aansluitkosten radio- en televisie in rekening te brengen. Dit terwijl ik al sinds "mensenheugenis" radio- en televisie van Ziggo en haar rechtsvoorgangers afneem.
Het lukt echter niet om hierover opheldering te krijgen. De klantendienst is telefonisch niet bereikbaar en op e-mails reageren ze niet. Ik besloot toen maar een brief te schrijven aan de directeur klantenservice J. Evers, waarin ik de zaak helder uiteen heb gezet. Ook deze mijnheer laat niets van zich horen. Integendeel, Ziggo heeft nu de ongehoorde brutaliteit tentoon gespreid om gewoon toch het bedrag af te schrijven, zonder verder dus ook maar iets van zich te hebben laten horen.

DG1
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 nov 2008 18:00

Re: ziggo reageert niet op klachten

Ongelezen bericht door DG1 »

Hallo, vergeet het maar, Dhr. J. Evers reageert niet.
Dus heb geen illusies, deze man zwijgt als het graf.

Inmiddels heb ik van 2 interne personen persoonlijke mailadressen omdat na 4 brieven aan Dhr. J. Evers iemand bedacht om eens te bellen.
Nu reageren ze niet meer op berichten, claim minimaal € 350,00 vanwege veel kosten van bellen, 2 x bij Ziggo geweest waarvan een bezoek van 2 uur, vrij genomen etc.
Op een van die bezoeken kon ik onverrichte zake retour, men wilde het pakket niet aannemen en moest het opsturen.
Met Ziggo afgesproken aan de balie het pakket af te leveren, het is van den gekke.

De producten zijn goed maar alles erom heen is een bende, over de medewerkers niet veel goeds te melden. Het tijdperk van stekkers eruit trekken en 5 minuten wachten ligt ver achter me.

Van de facturatie klopt echter niets en denk je dat alles klopt, blijken er weer fouten te zitten in de maand facturatie.
Ik worstel al bijna 6 maand, maar Dhr. J. Evers heeft de grootste minachting tegen over klanten.

Het zal hem een grote zorg zijn dat klanten klagen, de non verbale communicatie en een lachend gezicht in Radar vertellen mij genoeg.
Immers hij heeft nog steeds niet het tegendeel bewezen.

Toen Paul Doop bij AtHome, de voorganger was was het al niets dan ellende maar het word gewoon geconsolideerd.
Het advies is niet opgeven en ik blijf ze volgen, komt mijn minimale € 350,00 niet terug gaat het naar onze huisadvocaat maar vooralsnog neem ik even net zoveel geduld als Radar.

Het is toch van de gekke dat de klant alle kosten moet opsouperen door de fouten van Ziggo.

Sterkte, hier geldt overigens dat we geen bloemen hoeven.
Advies: op verzoek e-mail adressen te verkrijgen via PB!

O ja, trek je machtiging in, kan gewoon per e-mail en sommeer om aangifte te doen.
Naar boven

Gesloten