LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte Acer Service

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
frank71
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2008 15:43

slechte Acer Service

Ongelezen bericht door frank71 »

Op 18 september heb ik een Acer aspire desktop L3600 met windows vista bij wehkamp gekocht. Midden oktober heb ik een printer en webcam geïnstalleerd, en meteen daarna deed de computer behalve internet niets meer, ik kon geen dvd of cd afspelen of branden, de pc gaf als foutmeldings code 39 (iets met het besturingssysteem).

Op 23 oktober werd de pc opgehaald, ik had de desktop samen met de elektrasnoer/adapter ingepakt in de originele verpakking en was bij de acer reparateur in Duitsland op 27 oktober.

29 oktober kreeg ik mijn desktop terug uit Duitsland dit keer was de desktop in een andere doos terug gestuurd, en het ergste van alles, de reparateur had MIJN elektrasnoer/adapter niet meegeleverd en zonder dat doet de dekstop het niet. Dezelfde dag heb ik de callcenter van Acer gebeld en het probleem uitgelegd. Na 20 minuten begreep hij het eindelijk en hij zou zorgen dat het zo snel mogelijk word opgelost.

Vrijdag 31 oktober nog eens gebeld of het goed gaat, krijg ik een vrouw na 10 minuten aan de lijn, zegt ze ik verbind uw door, en meteen werd ik doorgeschakeld naar het antwoord apparaat.

Op 3 november belde ik de callcenter nog een keer en weer werd me gezegd dat het zou worden opgelost.

Op 6 november belde ik de callcenter weer, en nog steeds konden ze niet zeggen waar MIJN elektrasnoer/adapter is gebleven. Dit keer beloofde die meneer dat ik de elektrasnoer/adapter voor 11 november in huis zou hebben. Maar ik zit nu ondertussen 3 weken zonder pc, en nu heb ik hem bijna 2 weken thuis en dan kan ik er nog niets mee doen door die stomme fout van acer.

12 november weer callcenter gebeld, weer zelfde onzin verhaal, we gaan het onderzoeken wordt er weer gezegd. En deze ongein duurt al 2 weken. Als ik nou die draad ergens kon kopen maar zelfs nergens in de winkel verkrijgbaar, en waarom zouy ik weer betalen terwijl het mijn eigen draad is.

14 november een mailtje naar acer gestuurd, nog steeds niets gehoord van ze, oftewel de service van acer word steeds slechter.

djmaze
Berichten: 234
Lid geworden op: 02 mei 2006 01:45

Re: slechte Acer Service

Ongelezen bericht door djmaze »

Zo'n snoer? http://images.google.nl/images?q=powercord
Die zijn in overvloed verkrijgbaar ga naar een elektro-specialzaak of groothandel.

Computerboer om de hoek heeft ook vast bergen over.

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: slechte Acer Service

Ongelezen bericht door Cesar »

Nou snap ik nog niet hoe jouw computer in Duitsland komt verzeild.
Wehkamp zit in Nederland, ik dacht in Zwolle, en Acer zit in Nederland, in Den Bosch.
Verder heeft dit niks te maken met Acer.
Vervolgens zijn je klachten ontstaan door ondeskundig softwaregebruik.
Indien je dit zelf niet kunt dan weet ik zeker dat de rest van jouw straat het heel simpel oplost.
Vervolgens heeft djmaze gelijk, ik heb er zelf nog wel ergens 25 liggen.
Zelfs de snoeren van de frituur en dergelijke passen nog.

Ik vind het te ver gaan om nou maar de gaan roepen dat de service van een bedrijf slecht is.

Begrijp je wat ik bedoel.
Ik snap je frustratie wel hoor.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: slechte Acer Service

Ongelezen bericht door D1RK »

Goed lezen AUB...
Dat snoer kost niets maar de adapter is ook .....
En die is duurder..
Universele zijn vanaf €45,- te koop.
maar meestal dan geen PC winkel maar electra onderdelen winkels die ook wasmachine delen en zo verkopen!

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: slechte Acer Service

Ongelezen bericht door Cesar »

Beste DIRK,

Aan een desktop 3600 van Acer zit geen adapter.
Dit is een gewone grote computer.

Anders is het een notebook en dan ga ik er wel in mee dat er een adapter bijhoort.
Dus, ik heb wel gelezen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: slechte Acer Service

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 18 Nov 2008 15:58 door frank71

Op 18 september heb ik een Acer aspire desktop L3600
Mijn medeforumgebruikers hebben natuurlijk groot gelijk, er is wel goed gelezen en deze desktop heeft helemaal geen adapter en het snoer is voor 2 of 3 euro bij elke computer/electrozaak te koop. Een paar weken je desktop niet gebruiken vanwege een l*llig snoertje dat overal te koop is is je eigen schuld.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: slechte Acer Service

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je het snoer van printer of webcam zou bijvoegen...?
Na nogmaals lezen zou ik het anders ook niet weten, dus de PC moet werken maar zowel het LCD monitor als de printer hebben vaak een snoer met adapter....

Dus welk snoer is het nu, ik wacht op de vragen steller die duidelijkheid moet geven!

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: slechte Acer Service

Ongelezen bericht door Cesar »

Yes, yes, me tooooooo.

Jelzo
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 okt 2006 20:04

Re: slechte Acer Service

Ongelezen bericht door Jelzo »

1. Bij reparatie, altijd alleen het defecte product toezenden (en indien van toepassing defecte accesoires, maar deze vallen vrijwel nooit onder de garantie)!

2. Pak gewoon het snoer van de computer waar je nu op zit om je pc aan te sluiten. Vrijwel ieder snoer van printer, scanner, beeldscherm of andere randapparatuur is ook geschikt. Succes!

Gesloten