Sinds juni ben ik klant geworden bij KPN. Ik heb me telefonisch aangemeld bij de klantenservice voor Internet+TV voor de eerste 6 maanden voor 25 euro p.m. Dit in tegenstelling tot het normale tarief van 6,95 Digitenne (inmiddels 7,50) en 35,- euro internet.
Ik kreeg er zelfs nog een digitaal fotolijstje van Samsung bij.
Leuk aanbieding denk je en je trapt erin!
Nu 26 nov. en ik betaal al maanden het volle tarief, niks geen aanbieding. Direct bij de bevestiging contact opgenomen met de klantenservice en de medewerker wist mij te vertellen dat de aanbieding na enkele rekening verrekend zou worden??? Toch raar als je eerst de volle mep moet betalen en het dan terug krijgt?
Inmiddels heb ik voor 15 euro telefonisch contact hierover gehad met de klantenservice want de rekening van vol tarief bleven maar binnen komen. Echter telkens kreeg ik te horen "u moet even de volgende rekening afwachten, ik kan niet zien wanneer het verrekend wordt".
Via de e-mail contact gehad met de klantenservice maar die schreven met terug dat ze niet in de factuurgegevens konden, dan moest ik maar weer telefonisch contact opnemen?
Eind oktober heb ik KPN een brief gestuurd waarin ik ze verzocht heb dit binnen 1 maand in orde te maken. Nu 26 nov. nog niks gehoord, zelfs geen bevestiging van mijn brief. (het zou toch te gek voor woorden zijn als de medewerker van de klantenservice soms een verkeerd adres gegeven heeft??)
Over een paar dagen gaat er een aangetekende brief de deur uit met daarin een termijn van 15 dagen om het te regelen.
Volgens mij staat er namelijk in de algemene voorwaarden een artikel waar KPN zich niet aan houdt. De klant moet KPN in de gelegenheid stellen dit te herstellen, zo niet, kan het contract worden ontbonden.
Van dat laatste zit het denk ik niet ver vandaan.
Hebben meer mensen problemen met KPN en te hoge rekeningen die gestuurd worden terwijl je voor een aanbieding klant bent geworden??
Tros Radar, wat mij betreft een leuk item om in jullie programma aandacht aan te besteden!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] volle rekening kpn terwijl een aanbieding geldt?
Re: volle rekening kpn terwijl een aanbieding geldt?
Ik had dezelfde ervaring met de anwb-aanbieding van digitenne. Deze hebben ze ook gewoon afgeschreven, terwijl de eerste 3 maanden gratis zouden zijn.
Na een aantal telefoontjes met de klantenservice, is dit uiteindelijk na een aantal weken teruggestort op mijn rekening.
Probeer nog eens te bellen? En vergeet niet je klachtnummer te noteren.
Suc6.
Mark
Na een aantal telefoontjes met de klantenservice, is dit uiteindelijk na een aantal weken teruggestort op mijn rekening.
Probeer nog eens te bellen? En vergeet niet je klachtnummer te noteren.
Suc6.
Mark
Het is vrij vaak bij dit soort aanbiedingen dat je uitsluitend van de aanbieding gebruik kunt maken als je de gehele periode abonnee blijft. In juni beginnen betekent dus dat je niet voor december je geld terug gaat krijgen.
Afgezien daarvan moet je nooit met aanbiedingen als deze in zee gaan, als er niet vooraf duidelijk is hoeveel je wanneer moet betalen en hoeveel je wanneer terug krijgt.
Ontbinden van je contract is mogelijk, maar daarmee krijg je nog geen geld terug. In de tussentijd heb je immers wel gebruik gemaakt van de dienst dus moet je daarvoor betalen!
Afgezien daarvan moet je nooit met aanbiedingen als deze in zee gaan, als er niet vooraf duidelijk is hoeveel je wanneer moet betalen en hoeveel je wanneer terug krijgt.
Ontbinden van je contract is mogelijk, maar daarmee krijg je nog geen geld terug. In de tussentijd heb je immers wel gebruik gemaakt van de dienst dus moet je daarvoor betalen!
-
Bob Schurkjens
Na circa 7 maanden krijg je de korting verrekend door KPN. De zielepoten moeten eerst nog wat rente trekken en je geld uit de zak kloppen door je naar hun perperdure klantenservice te laten bellen.
Ik kreeg mijn Digitenne korting na 7 maanden. Intussen had ik de korting al teruggekregen + 50 euro schadevergoeding = 70 euro. Door een geschil in te dienen bij www.sgc.nl
Intens triest bedrijf, dat KPN. Ze weten dat van de 100 klanten er misschien 2 een geschil indienen. De overige 98 kunnen ze zo fijn naaien en hun winst maximaliseren. Veel bedrijven werken tegenwoordig zo: klanten aan alle kanten naaien in de wetenschap dat je er als bedrijf per saldo beter van wordt.
Ik kreeg mijn Digitenne korting na 7 maanden. Intussen had ik de korting al teruggekregen + 50 euro schadevergoeding = 70 euro. Door een geschil in te dienen bij www.sgc.nl
Intens triest bedrijf, dat KPN. Ze weten dat van de 100 klanten er misschien 2 een geschil indienen. De overige 98 kunnen ze zo fijn naaien en hun winst maximaliseren. Veel bedrijven werken tegenwoordig zo: klanten aan alle kanten naaien in de wetenschap dat je er als bedrijf per saldo beter van wordt.
Nou ik heb hedenmorgen wederom contact gehad met de klantenservice om te informeren of mijn klacht aangekomen was. De dame in kwestie kon dat niet zien, kon ook niet zien of ik al een klachtnummer had en kon me tevens ook met niemand doorverbinden die hierover wel wat kon zeggen. Na 16 minuten aan de telefoon gehangen te hebben heb ik nu een toezegging gekregen dat ik aanstaande vrijdag tussen 12.00-14.00 uur teruggebeld ga worden door de afdelingen KLANTENREACTIES. Afwachten dus of ze deze belofte na gaan komen. Zo niet dan gaat er vrijdagmiddag nog een aangetekend schrijven de deur uit.
En ja dat ik dan mijn geld niet terug krijg na opzegging, oke.
Maar ik zal ze geen minuut langer spekken!!
Het gaat mij zozeer nog niet eens om het geld, maar op de manier waarop. Het is een klantenservice van lik me versje. En ik ben ook helemaal klaar met ze. Jammer hoor, want digitenne en het internet wat ze lever is verder goed, geen storingen enz.
En ja dat ik dan mijn geld niet terug krijg na opzegging, oke.
Maar ik zal ze geen minuut langer spekken!!
Het gaat mij zozeer nog niet eens om het geld, maar op de manier waarop. Het is een klantenservice van lik me versje. En ik ben ook helemaal klaar met ze. Jammer hoor, want digitenne en het internet wat ze lever is verder goed, geen storingen enz.
-
Bob Schurkjens
Ik ken die terugbelafspraken van KPN. Ik werd niet teruggebeld maar kreeg excuses per e-mail van KPN dat ze "wegens grote drukte" niet terug konden bellen. Die belofte komen ze dus ook niet na. Bellen naar KPN betekent dat je géén dossier opbouwt en daarmee géén bewijs in handen hebt van je gelijk.
Meld je klacht hier:
http://www.kpn.com/Meld-je-vraag-enof-k ... cht.htm#[1]
Je krijgt vervolgens een ontvangstbevestiging van je klacht. Daardoor kun je een aangetekende brief achterwege laten. De ontvangstbevestiging van KPN per e-mail is bewijs dat je klacht bij KPN bekend is. Vervolgens hoor je niets meer van KPN (ze hebben het namelijk érg druk). Maar dat maakt niet uit: dien een klacht in via www.sgc.nl en vorder 50 euro schadevergoeding + belkosten + oorspronkelijke vordering (actiekorting oid).
Meld je klacht hier:
http://www.kpn.com/Meld-je-vraag-enof-k ... cht.htm#[1]
Je krijgt vervolgens een ontvangstbevestiging van je klacht. Daardoor kun je een aangetekende brief achterwege laten. De ontvangstbevestiging van KPN per e-mail is bewijs dat je klacht bij KPN bekend is. Vervolgens hoor je niets meer van KPN (ze hebben het namelijk érg druk). Maar dat maakt niet uit: dien een klacht in via www.sgc.nl en vorder 50 euro schadevergoeding + belkosten + oorspronkelijke vordering (actiekorting oid).