LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] D-reizen,brandstoftoeslag pas op boekingsformulier zichtbaar

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Tamira
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2008 17:23

D-reizen,brandstoftoeslag pas op boekingsformulier zichtbaar

Ongelezen bericht door Tamira »

Vanmiddag wilde ik tickets bestellen voor een vlucht van Amsterdam naar Miami. Via de site van D-reizen vond ik een mooie aanbieding. Vertrek op 6-10 en retour op 24-10. Voor 4 personen(2 volwassenen en 2 kinderen) is de prijs €1366.72 Er staat ook duidelijk "de totale reissom voor alle deelnemers €1366.72"

Maar als ik dan naar het boekingformulier ga staat er ineens €3350.72

Het verschil zit hem in de brandstoftoeslag (a €480 pp!!).

Die nieuwe regels zijn er toch juist om dit soort praktijken tegen te gaan?

Of mag dit nog steeds?

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: D-reizen,brandstoftoeslag pas op boekingsformulier zichtbaar

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Nee, dit mag niet. Ze schijnen nog steeds een beetje hardleers te zijn.

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: D-reizen,brandstoftoeslag pas op boekingsformulier zichtbaar

Ongelezen bericht door RobbieP »

Je moet ook geen reizen boeken bij D-Reizen. Dat is geen echt reisbureau waar goede en eerlijke voorlichting voorop staat. Het is een ultracommercieel nepreisbureau waar lachende dames met weinig kennis en veel praatjes klanten naar de mond moeten praten om toch maar de boeking binnen te halen (lees: door de strot duwen). Die fout heb ik een keer gemaakt maar nooit meer. Later heb ik nog eens geprobeerd om er een foldertje te halen, maar mevrouw wist helaas niet waar het Louvre was, dus dat was weer snel wegwezen.

Gesloten