LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Zou iemand mij het telefoonnr. kunnen zeggen van het verzendhuis?
En krijg je vooraf bericht wanneer ze de laptop opsturen?
Want bij kpn gaven ze geen telefoonnr. en zeiden ze dat het nog wel en paar weken kan duren.
En krijg je vooraf bericht wanneer ze de laptop opsturen?
Want bij kpn gaven ze geen telefoonnr. en zeiden ze dat het nog wel en paar weken kan duren.
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Lindalee als me een email stuurt dan antwoord ik je het tel.nr. van het verzendhuis.
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
29 Oktober, precies 12 weken na mijn bestelling van ipb premium heb ook ik de laptop ontvangen . Voor mensen die nog wachten en willen weten wat voor type het is, het is de Toshiba L300 - 1BD.
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Had ik in mijn post van 22 oktober in dit topic al medegedeeld.Voor mensen die nog wachten en willen weten wat voor type het is, het is de Toshiba L300 - 1BD.
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Je had niet vermeld dat het om de 1BD ging, er zijn zoveel types L300 dat deze vermelding dus nog helemaal niets zegt.
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
@ reacties van dhr. Weis.
Dat het binnen KPN niet al te georganiseerd is was wel al bekend. Maar dat ze mij opbellen met een aanbieding op 5 september voor IPB premium en daar als kado een laptop bij krijg. Vervolgens geen antwoordkaart sturen. Na veel gezeur de antwoordkaart toch gekregen en opgestuurd. Vervolgens zeer vaak bellen en mailen. Dan mij een brief sturen van dhr. J. Middeldorp, waarin staat dat ik recht heb op de laptop omdat ik ben aangemeld voor 15 september en waarvan de laatste zin is: "Veel plezier met Uw nieuwe laptop". Maar geen laptop sturen. Vervolgens vertellen dat ik er geen recht op heb omdat ik te laat ben aangemeld. Wederom veel mailen en bellen en een klacht indienen. Vervolgens gebeld worden dat ik de laptop niet krijg omdat ze op zijn en ja het is een op=op actie. Dit verdient geen schoonheidsprijs. Ik hoop dat KPN alsnog zijn beloftes nakomt. Ik heb er niet veel vertrouwen in.
Dat het binnen KPN niet al te georganiseerd is was wel al bekend. Maar dat ze mij opbellen met een aanbieding op 5 september voor IPB premium en daar als kado een laptop bij krijg. Vervolgens geen antwoordkaart sturen. Na veel gezeur de antwoordkaart toch gekregen en opgestuurd. Vervolgens zeer vaak bellen en mailen. Dan mij een brief sturen van dhr. J. Middeldorp, waarin staat dat ik recht heb op de laptop omdat ik ben aangemeld voor 15 september en waarvan de laatste zin is: "Veel plezier met Uw nieuwe laptop". Maar geen laptop sturen. Vervolgens vertellen dat ik er geen recht op heb omdat ik te laat ben aangemeld. Wederom veel mailen en bellen en een klacht indienen. Vervolgens gebeld worden dat ik de laptop niet krijg omdat ze op zijn en ja het is een op=op actie. Dit verdient geen schoonheidsprijs. Ik hoop dat KPN alsnog zijn beloftes nakomt. Ik heb er niet veel vertrouwen in.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 08 okt 2008 19:42
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Zijn de laptops op ?
Ik zit er namelijk ook nog te wachtten
Ik zit er namelijk ook nog te wachtten
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Ik wacht ook nog steeds. Ik hoop toch niet dat al die ellende voor niets was.
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Hi, mijn vriend en ik zijn nu oa vaste klanten bij KPN betreft het continu maar moeten bellen en overal achteraan moeten gaan.
We hebben 29 augustus kpn aangevraagd met de actie van de gratis laptop. allemaal erg leuk, maar als we van te voren hadden geweten dat het zoveel ellende met zich mee zou brengen, waren we er nooit aan begonnen. we betalen nu een duurdere internet, en hebben er nu ook nog eens allebei een duurder abonnement bij (door het bellen naar kpn). Keer op keer worden we afgepoeierd en we zijn het meer dan zat. Als het werkelijk zo is dat men zolang op dat laptopje moet wachten waarom stond dat er dan nergens bij!!! was wel zo verstandig geweest en wist men in ieder geval waar het aan toe was. Ik heb nu een nummer gekregen via KPN. Het is de leverancier die die dingen horen te bezorgen. Logipress 0348-478013 Gebeld en werd er vriendelijk gezegd dat we niet op de lijst stonden, endat dat wel zou gebeuren als de antwoordkaart hadden opgestuurd. dat kaartje hebben we begin september al verstuurd en blijkbaar is deze via China gegaan en ergens vast blijven hangen ofzo. Deze mensen maken me zo kwaad. We gaan nu dan ook verdere stappen ondernemen, ik vertik het namelijk om nog langer heen en weer bootje te moeten spelen door dit onnozele gedoe van KPN en Logipress, want beiden zijn fout bezig. De communicatie is ver te zoeken tussen beide en de klanten.
Graag hoor ik reacties, van mensen die het ook helemaal gehad hebben[/b]
We hebben 29 augustus kpn aangevraagd met de actie van de gratis laptop. allemaal erg leuk, maar als we van te voren hadden geweten dat het zoveel ellende met zich mee zou brengen, waren we er nooit aan begonnen. we betalen nu een duurdere internet, en hebben er nu ook nog eens allebei een duurder abonnement bij (door het bellen naar kpn). Keer op keer worden we afgepoeierd en we zijn het meer dan zat. Als het werkelijk zo is dat men zolang op dat laptopje moet wachten waarom stond dat er dan nergens bij!!! was wel zo verstandig geweest en wist men in ieder geval waar het aan toe was. Ik heb nu een nummer gekregen via KPN. Het is de leverancier die die dingen horen te bezorgen. Logipress 0348-478013 Gebeld en werd er vriendelijk gezegd dat we niet op de lijst stonden, endat dat wel zou gebeuren als de antwoordkaart hadden opgestuurd. dat kaartje hebben we begin september al verstuurd en blijkbaar is deze via China gegaan en ergens vast blijven hangen ofzo. Deze mensen maken me zo kwaad. We gaan nu dan ook verdere stappen ondernemen, ik vertik het namelijk om nog langer heen en weer bootje te moeten spelen door dit onnozele gedoe van KPN en Logipress, want beiden zijn fout bezig. De communicatie is ver te zoeken tussen beide en de klanten.
Graag hoor ik reacties, van mensen die het ook helemaal gehad hebben[/b]
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Je zou een mailtje kunnen sturen aan: [email protected] (t.a.v. E. Weis) welke hier op het forum ook postings doet als zijnde de helpdesk van kpn, en/of naar [email protected] , en de situatie uitleggen, mogelijk dat dan opgelost wordt.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 24 nov 2008 21:55
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Mijn upgrate abbonement is ingegaan eind augustus, ook vele telefoontjes gepleegd diverse antwoorden gekregen maar ook nog steeds geen labtop. Vorige week weer gebeld, en werd er gezegt het betreft een op is op actie. Maar kunnen niet zeggen of er een word gestuurd.
Ik had gehoopt op een leuk sinterklaaskado voor de kids, maar dit zal wel niet lukken. Wat zijn we toch gek met ons allen en eigenlijk gewoon bij KPN blijven, dit omdat waarschijnlijk andere aanbeiders niet beter zijn.
Ik had gehoopt op een leuk sinterklaaskado voor de kids, maar dit zal wel niet lukken. Wat zijn we toch gek met ons allen en eigenlijk gewoon bij KPN blijven, dit omdat waarschijnlijk andere aanbeiders niet beter zijn.
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Ik heb vandaag maar weer eens gebeld naar logipress en ik sta daar nog steeds niet op de lijst. Dus kpn maar gebeld. Daar vinden ze mijn antwoordkaart niet terug dus sturen ze nu weer een nieuwe op. Toen ik vroeg hoe lang ik er dan nu weer op moet wachten zei ze dat dat weer 12 weken kan duren. Daar gaat het kerstcadeau voor m'n dochter. Wacht ik al van 1 september om erachter te komen dat mijn antwoordkaart verdwenen is bij kpn en ik dus weer helemaal opnieuw moet beginnen. Ze wist ook niet hoe dat kon maar hij is kwijtgeraakt.Ik heb zelfs een kopie gemaakt van mijn antwoordkaart voor als zoiets zou gebeuren maar ik moet toch weer opnieuw wachten en een nieuwe antwoordkaart insturen. Ik heb al constant problemen om mijn internetplusbellen in orde te krijgen want daar hapert ook vanalles aan. Bel al zo vaak om dat in orde te krijgen en nu dit weer. Ik heb al zoveel geduld gehad maar wordt er nu echt moedeloos van. Ik heb spijt dat ik eraan begonnen ben. Mijn moeder maakte vorig jaar gebruik van die laptopactie bij tele2. Dat verliep vlekkenloos en ze kreeg de laptop ook snel. Ik maar denken dat kpn een degelijk bedrijf is waar je van op aan kunt.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 08 okt 2008 19:42
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Wat een ho*renlui zeg...
Nou zeggen ze dat ik de laptop niet krijg omdat het een upgrade was.. ik had 22 oktober gebeld en zeid dat vrouwtje bel eind november nog een keer als je niks ontvangen heb..
Dus ik bel nu.. zegt ze ja er is u op 22 oktober verteld dat u er geen kreeg.. Terwijl ze me dat niet heeft gezegt... ik ben me toch kwaad geworden op haar..
Ik ga nu alles per direct annuleren en ga ik wel naar Tele 2
Nou zeggen ze dat ik de laptop niet krijg omdat het een upgrade was.. ik had 22 oktober gebeld en zeid dat vrouwtje bel eind november nog een keer als je niks ontvangen heb..
Dus ik bel nu.. zegt ze ja er is u op 22 oktober verteld dat u er geen kreeg.. Terwijl ze me dat niet heeft gezegt... ik ben me toch kwaad geworden op haar..
Ik ga nu alles per direct annuleren en ga ik wel naar Tele 2
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Als je je vóór 1 sept hebt aangemeld maakt het niet uit of het een upgrade was.Nou zeggen ze dat ik de laptop niet krijg omdat het een upgrade was
Zie hiervoor de posting van e-weis in dit topic pag 1 dd 29-8.
Je zou ook een mailtje naar e-weis kunnen sturen (envelopje aanklikken) mogelijk dat deze je kan helpen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 nov 2008 21:20
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
ik heb de actie premium internet met gratis laptop aangevraagd begin augustus ,
de antwoordkaart al 2 keer opgestuurd en al tig keren naar kpn gebeld
we zitten nu eind november en ik heb nog steeds de laptop niet ontvangen
op klachten word niet gereageerd ook op mailtjes niet waneer ik bel word er elke keer gezegd dat ik maar moet wachten enzo enzo
hoelang duurde het bij jullie voordat je de laptop kreeg ?
[/b]
de antwoordkaart al 2 keer opgestuurd en al tig keren naar kpn gebeld
we zitten nu eind november en ik heb nog steeds de laptop niet ontvangen
op klachten word niet gereageerd ook op mailtjes niet waneer ik bel word er elke keer gezegd dat ik maar moet wachten enzo enzo
hoelang duurde het bij jullie voordat je de laptop kreeg ?
[/b]
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Het heeft bij ons op de dag af 12 weken geduurd. IPB 6 aug aangevraagd (een upgrade van planet adsl + belbasisabo KPN naar IPB Premium), de notebook is afgeleverd op 29 okt.
We hebben wel veel ellende gehad met de afrekeningen adsl naar ipb en belbassis naar ipb. Uiteindelijk heb ik van de week het te veel geïnde terug gestort gekregen (bijelkaar toch €90).
We hebben wel veel ellende gehad met de afrekeningen adsl naar ipb en belbassis naar ipb. Uiteindelijk heb ik van de week het te veel geïnde terug gestort gekregen (bijelkaar toch €90).
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Ik vraag me af of het nog doel heeft om de antwoordkaart nu nog op te sturen voor de 2e keer als ze bezig zijn dat het een op is op actie is.
Ik sta dan weer helemaal achteraan. En dan moet ik eerst nog eens zien of ik wel weer een antwoordkaart krijg toegestuurd. Mijn man wil de hele handel het liefst opzeggen. Maar hoe moet je dan te werk gaan?
Ik sta dan weer helemaal achteraan. En dan moet ik eerst nog eens zien of ik wel weer een antwoordkaart krijg toegestuurd. Mijn man wil de hele handel het liefst opzeggen. Maar hoe moet je dan te werk gaan?
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 24 nov 2008 21:55
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
U komt nu inderdaad voor in de lijsten welke wij van KPN hebben ontvangen. De verwachting is dat de laptop aankomende week wordt verzonden.
Nou ik ben benieuwd, dit na een telefoontje van de week met een zeer dreigende toon. Komt het misschien toch nog goed het Sinterklaar kado wat ik onze kids had beloofd.
Nou ik ben benieuwd, dit na een telefoontje van de week met een zeer dreigende toon. Komt het misschien toch nog goed het Sinterklaar kado wat ik onze kids had beloofd.
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Vandaag nog eens gebeld met kpn. Ze hebben een klacht ingediend omdat ik de laptop al had moeten ontvangen volgens hun.
Nu moet ik weer 4 weken op antwoord wachten en dan weer zien of ik de laptop nu krijg of niet. Of dat ik toch weer die antwoordkaart moet opsturen. Ik word er helemaal dol van. En met bellen blijf ik problemen hebben. Ze hebben nu weer mijn oude nr. afgesloten en het nieuwe laten staan terwijl ik al 2 maanden het omgekeerde probeer te bereiken. Wij voelen ons echt misleid. Hoe vaker ik bel om mijn telefoonverbinding in orde te krijgen hoe verder ik van huis ben. Ik ben iig niet van plan weer de volle 4 weken te wachten om dan weer opnieuw te moeten beginnen. Ik ben dagen kwijt aan bellen met kpn zonder ook maar iets verder te komen. Dit kan toch niet.
Nu moet ik weer 4 weken op antwoord wachten en dan weer zien of ik de laptop nu krijg of niet. Of dat ik toch weer die antwoordkaart moet opsturen. Ik word er helemaal dol van. En met bellen blijf ik problemen hebben. Ze hebben nu weer mijn oude nr. afgesloten en het nieuwe laten staan terwijl ik al 2 maanden het omgekeerde probeer te bereiken. Wij voelen ons echt misleid. Hoe vaker ik bel om mijn telefoonverbinding in orde te krijgen hoe verder ik van huis ben. Ik ben iig niet van plan weer de volle 4 weken te wachten om dan weer opnieuw te moeten beginnen. Ik ben dagen kwijt aan bellen met kpn zonder ook maar iets verder te komen. Dit kan toch niet.
Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium
Mijn klacht i.v.m. laptopactie eindelijk is in behandeling genomen.
met dank aan 0800-0115.
met dank aan 0800-0115.