LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezocht: goedkoop rechtsbijstandverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
bushalte
Berichten: 119
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:42

Gezocht: goedkoop rechtsbijstandverzekering

Ongelezen bericht door bushalte »

Hallo,

Heeft iemand advies omtrent rechtsbijstandverzekeringen en/of inboedelverzekering?

alvst bdnkt

gr.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Gezocht: goedkoop rechtsbijstandverzekering

Ongelezen bericht door gravedigger »

Even googlen of vergelijkingssite bezoeken !

eaz
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 nov 2008 14:09

Re: Gezocht: goedkoop rechtsbijstandverzekering

Ongelezen bericht door eaz »

Goedkoop wil niet per definitie zeggen goed in dekking. De overweging dient gemaakt te worden of service belangrijk is waardoor er iets meer premie betaald zal moeten worden. Indien service niet belangrijk geacht wordt is een direct writer een goed optie als Unive of Centraal Beheer. Zelf ben ik hier geen fan van, bij schaden is de service in veel gevallen beperkt. Rechtsbijstand van DAS of Arag is in de regel goed en bij de inboedelverzekering dient gelet te worden op de garantie tegen onderverzekering.

bushalte
Berichten: 119
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:42

Re: Gezocht: goedkoop rechtsbijstandverzekering

Ongelezen bericht door bushalte »

dank jullie wel voor de opmerking / advies.

Ik was op zoek naar een goed rechtsbijstandverzekering, nadeel vind ik de communicatie die schriftelijk gebeurt maarja een advocaat kost al 1maand zorgverzekering per uur :shock:

gr.

eaz
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 nov 2008 14:09

Re: Gezocht: goedkoop rechtsbijstandverzekering

Ongelezen bericht door eaz »

Zoek een tussenpersoon waar je binnen kan lopen voor een dergelijke verzekering. Er zijn verzekeraars die deze service bieden zowel op gebied van polis als schade.

Gesloten