| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo Declareren Telefoonrekening - OPGELOST! :)
Ziggo Declareren Telefoonrekening - OPGELOST! :)
Ziggo Declareren Telefoonrekening - OPGELOST! 
Laatst gewijzigd door Snoesje26 op 28 nov 2008 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ziggo Declareren Telefoonrekening - OPGELOST! :)
Het is je eigen keus geweest om met een mobieltje voor meer dan 100 euro naar Ziggo te bellen. Ze zijn niet verplicht om je daarvoor iets terug te betalen, laat staan mobiele kosten. Hooguit het aantal belminuten tegen vaste telefoon tarief. En dan heb je het waarschijnlijk over een euro of twee.
Als je je adres geeft, wil ik die twee euro ook nog wel in een envelopje stoppen.
Als je je adres geeft, wil ik die twee euro ook nog wel in een envelopje stoppen.
Re: Ziggo Declareren Telefoonrekening - OPGELOST! :)
1 Je kiest er zelf voor mobiel te bellen, je weet dat dit meer kost. Volgende keer iemand vragen om met vaste tel te mogen bellen?
Is even minder, maar kost je ook minder achteraf en bespaart je veel gezijk.
Alsof menen het momenteel maar normaal vinden om allemaal ook nog achter de vergoeding van die kosten aan te gaan.
Lekker bellen, bellen, bellen, het wordt achteraf toch wel vergoed?
45 minuten in de wacht hangen..
Bellen om de vragen of je last hebt van een algemene storing, terwijl dit in het bandje al genoemd is (slimme kennis van me die dat deed)
2 De hoge kosten komen niet vanuit Ziggo, die rekenen namelijk dit bedrag niet maar enkelt lokaal tarief, voor de hoge mobiele kosten zouden mensen hun mobiele providers eens hard moeten aanspreken. Ze zijn wel de oorzaak van het belletje.
3 Hoe kun je in hemelsnaam verwachten dat een bedrijf dat niet verantwoordelijk is voor die tarieven van mobiele telefonie, dan wel de kosten gaat vergoeden?
4 Specificeer de kosten, maak kopie van bewijs en stuur klachtenbrief, het moet altijd aangetoont kunnen worden dat je dit weggebeld hebt en ook daadwerkelijk naar Ziggo hebt gebeld.
5 zou best kunnen zijn dat ze het lokale tarief wel vergoeden in deze en een deel mobiel, dus 50% Zou ik nog erg schappelijk vinden 50 - 50
good luck!
Is even minder, maar kost je ook minder achteraf en bespaart je veel gezijk.
Alsof menen het momenteel maar normaal vinden om allemaal ook nog achter de vergoeding van die kosten aan te gaan.
Lekker bellen, bellen, bellen, het wordt achteraf toch wel vergoed?
45 minuten in de wacht hangen..
Bellen om de vragen of je last hebt van een algemene storing, terwijl dit in het bandje al genoemd is (slimme kennis van me die dat deed)
2 De hoge kosten komen niet vanuit Ziggo, die rekenen namelijk dit bedrag niet maar enkelt lokaal tarief, voor de hoge mobiele kosten zouden mensen hun mobiele providers eens hard moeten aanspreken. Ze zijn wel de oorzaak van het belletje.
3 Hoe kun je in hemelsnaam verwachten dat een bedrijf dat niet verantwoordelijk is voor die tarieven van mobiele telefonie, dan wel de kosten gaat vergoeden?
4 Specificeer de kosten, maak kopie van bewijs en stuur klachtenbrief, het moet altijd aangetoont kunnen worden dat je dit weggebeld hebt en ook daadwerkelijk naar Ziggo hebt gebeld.
5 zou best kunnen zijn dat ze het lokale tarief wel vergoeden in deze en een deel mobiel, dus 50% Zou ik nog erg schappelijk vinden 50 - 50
good luck!
