LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Contract verlenging Hi - door onbekend bedrijf ?!?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Holodoc

Contract verlenging Hi - door onbekend bedrijf ?!?

Ongelezen bericht door Holodoc »

Afgelopen week werd ik gebeld dat mijn Hi sim only abonnement af zou lopen en dat dit verlengd moest worden.

De beller bleek (later) SSC afdeling telefonie te zijn, een business partner van KPN (volgens het briefhoofd).

En nu komt de tegenstrijdigheid: zij wisten wel mijn gegevens zoals abo vorm en bankrekening (zonder dat ik ze die had verteld).
Maar niemand kent dit bedrijf (zowel helpdesk Hi als KPN niet). :shock:

Het bedrijf heeft wel een tel. nummer maar geen web adres. Voor voorwaarden wordt naar KPN verwezen, maar daar kent dus niemand het bedrijf.

Navraag bij Hi zelf (en in het contract) bleek dat het contract al lang verlopen was en stilzwijgend per maand verlengd zou worden. Verlenging kan wel maar was niet noodzakelijk, je zit er dan weer voor een jaar aan vast.

Voorts moet je een kopie legitimatie opsturen, terwijl ze die al hebben (volgens mij) want die kopie moest je ook al laten maken bij afsluiten van het abo.

Iemand soortgelijke ervaringen?

D1RK

Re: Contract verlenging Hi - door onbekend bedrijf ?!?

Ongelezen bericht door D1RK »

Opzeggen en via Telfort is het meestal goedkopere sim only te vinden!

Vergelijk eerst jou minuten want teveel gratis weggooien is meestal goedkoper dan bijbetalen voor elke minuut extra!

Wapppie

Ongelezen bericht door Wapppie »

Heb je nu wel of niet een verlenging bij deze toko gedaan?
En is het niet CSS? Dat is namelijk wel een business unit van KPN. Alleen wist ik niet dat die ook mobiel doen. Ken ze alleen van vaste telefonie.
Welk telefoonnummer hebben ze? Daar hangt vast een naam en een postadres aan, en dan kunnen we eens meezoeken. 0900-nummers zijn helemaal makkelijk te achterhalen.

Iemand die een kopie-paspoort van je wil en een handtekening, lijkt me een beetje gevaarlijk! (Scam alert!)

Paul123

Ongelezen bericht door Paul123 »

Om je gerust te stellen: SSC is wel degelijk vertegenwoordiger van KPN. In die zin, dat het een callcenter is dat regelmatig grote commerciële acties voor KNP doet, bijvoorbeeld ook voor digitenne. Webadres is: http://ssccontactcenters.nl

Gesloten