LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
HvdDool
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2008 14:29

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door HvdDool »

mooie verkooppraat en weinig daten . Mensen laat je niet in met deze "zakkenvullers" . Groetjes Hans .

klaasvp
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2008 14:14

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door klaasvp »

Niet alleen in Losser bevindt zich een Boekingscentrale maar ook in Ulft, nl onder Postbus 136, 7070 AC.
:!:

marbre24
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2008 14:16

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door marbre24 »

Hallo,

wij kregen vandaag een brief van de boekingscentrale binnen. Voor een persoonlijk af te halen kado twv € 299,-- op 11 december. Wij mochten het desbetreffende partycentrum niet bellen.
We moeten dan zijn in Partycentrum 't Trefpunt in Made

wij nemen geen notitie van deze uitnodiging.

Marjan

Boccopopje
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 okt 2008 20:36

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Boccopopje »

Ze gaan door het hele land, meerdere verkoopmannetjes en dus meerdere locaties zodat men waarschijnlijk niet zover hoeft en dat dus een obstakel minder is voor iemand die zijn prijs op wil halen..

De betreffende bedrijven waar zij een locatie hebben afgehuurd kunnen ook geen informatie krijgen want zij weten ook daadwerkelijk niets.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Henri42 »

vlg mij is het een betrouwbare firma a la D Reizen cs

denise23
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2008 12:45

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door denise23 »

@Henri: heb je de rest van het topic niet gelezen? Plus alle onderwerpen op de site van de consumentenbond?

Het is zeker geen betrouwbare reisorganisatie, dat staat vast.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Henri42 »

lees en begrijp de ironische zinsnede.

d-reizen is net zo,n onbetrouwbare boekingskantoor, jonge dames bladeren wat door broschures en smeren de mensen reizen aan zonder inhoudelijke kennis

beas
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2008 20:59

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door beas »

Wij mogen 15 december 2008 een cadeaupakket t.w.v. 299 euro ophalen.
Met partner en max. 2 kennissen van 10.00 uur tot 12.30 in Het Hart van Rhenen, Kon. Elisabethplantsoen 17 te Rhenen.
Voor een gratis kop koffie en na afloop een kop soep 2,5 uur aan je kop gezeurd worden om toch maar vooral wat te kopen....nee dank u !

Jammer, dat personen onder de 21 jaar niet welkom zijn. Zou ik mijn kinderen de valkuilen kunnen laten zien waar gladde praters je in kunnen laten vallen.

FBtje
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 sep 2005 18:50

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door FBtje »

Ik heb meerdere keren gevraagd om toezending van dit soort post stop te zetten.. zonder resultaat!

Zijn er mensen die dit geprobeerd hebben, waarbij het niet gelukt is?

Mijn vader is november vorig jaar overleden en heb meteen gevraagd toezending te stoppen. Maar wat hebben ze vervolgens gedaan? De voorletter van mijn vader veranderd in familie!

Waar halen ze het gore lef vandaan? :?

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door ageeth12 »

Hoi. Toen mijn moeder overleden was. Hebben we een overlijdensbericht gestuurd. Dat heeft geholpen en ik kreeg hem toen keurig op mijn eigen naam binne. Ik ga namelijk ook met dit soort dingen mee. Anders een mailtje sturen naar wti. Je kunt ze vinden via googlen. Daar heb je een algemeen emailadres staan. Ageeth

Annemarie35
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2008 21:08

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Annemarie35 »

Mijn ouders hebben op donderdag 18 december een brief gekregen van de Boekingscentrale Postbus 136, 7070 AC in Ulft. Zij zijn ook geselecteerd voor een prijs ( 19-delig manicureset). Gelukkig vertrouwde ik het niet helemaal en kom ik via Google mbv. het 06-29283391, meteen op de TROS Radar site. Nou dan weet ik al genoeg. Hoewel mijn ouders al wel hebben aangegeven dat ze komen ga ik ze toch maar eens brief sturen met de mededeling dat ze uiteraard niet komen. Dus iedereen bedankt die gereageerd heeft op deze site! :cry:

Jacob D.
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 dec 2008 15:03

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Jacob D. »

Hallo, Ook mijn vrouw en ik hebben zo'n brief gekregen van bovengenoemd boekingskantoor.
Via google kwam ook ik op de site van Trosradar terecht en op dit forum.
Ik ben blij dat er zoveel reacties op zijn gekomen, want wij vertrouwde het ook niet.
Wij hebben zelfs twee brieven op ons adres gekregen met de aanhef Familie.
Na deze berichten van u allen en zeker niet te vergeten TROSRADAR, gaan wij er ook zeker niet op in.
Bedankt voor de reacties.

PS. ik heb mij wel opgegeven bij INFOFILTER en daar aangegeven, dat ik niet gediend ben van telefonische of schriftelijke verkoop.

vr.gr.jacob D.

kokkies
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 dec 2008 17:52

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door kokkies »

Ook wij kregen de speciaale brief om ons sponsercaudeau's op te komen halen op 23 januarie 2009 in De Nieuwe Doelen Spoorstraat2 Enkhuizen. Ze dacht zeker dat we gek waren, mooi niet dus.

iosje
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2008 15:28

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door iosje »

Aangezien dit pure oplichterij is, kan men dit soort oplichters niet aanpakken, zodat naive mensen (meestal ouderen) hier geen slachtoffer van worden?

Marjan73
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2008 23:21

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Marjan73 »

Ook ik heb een brief gekregen van de boekingscentrale te Ulft. Op 22 januari 2009 word ik verwacht in de Doelen te Purmerend om een cadeaupakket van € 299 overhandigd te krijgen. Als ik samen met mijn man kom dan krijgen we ook nog een express-koffiezetapparaat als extra verrassing. Als je meer wilt weten dan kun je 06-29283391 bellen van maandag tot donderdag van 12.00-14.00 uur. Leuke tijden he?? De infolijn is trouwens ook gesloten van 15-12 tot 03-01. Dus als je de brief krijgt zijn ze niet te bereiken. Een ding scheelt, ik heb geen behoefte aan contact met hen en reageer zeker NIET!!!!

fur
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2008 14:36

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door fur »

Ook ik kwam een brief tegen met een uitnodiging, waarin aangegeven wordt dat men een groot bedrag kan winnen.
Wat mij het meeste stoort is dat men over het algemeen ouderen hiermee lastig valt. Deze mensen zijn lang niet allemaal zo assertief om te zeggen dit is volksverlakkerij en ik ga er niet op in.
Tevens vraag ik me af hoe men aan de adressen komt, worden deze gekocht bij een of ander bedrijf?
Meldt het inieder geval ook bij de plaatselijke politie zodat zij op de hoogte zijn.
afzender is iemand van een ouderenbond in noord holland

FE
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2009 13:21

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door FE »

Beste oplettende mensen.

Ik ben blij dat dit soort sites bestaan. Aangezien wij ook een brief van de boekingscentrale kregen en ik het verdacht vond dat er een mobiel nummer bij stond en er telkens gewach werd gemaakt met dingen die 'niet mogelijk' zijn. Zo kunnen de geweldige cadeaus niet worden opgestuurd. Ook kan de beheerder van de zaal geen informatie geven omtrent deze praktijken.
Ik heb uitgebreid jullie goede waarschuwingen en verslaggevingen over de bezoekjes aan de desbetreffende zalen. Wij hadden zoiets van we gaan wel voor de cadeaus maar als je leest wat die cadeaus dan betreffen vergaat je zelfs dat verlangen.

Ook al wordt er in onze brief geen gewach gemaakt van een reis maar van een koffiezetapparaat ben ik toch benieuwd of er iemand in is gegaan op zo'n reisaanbod. Zo ja, hoe is hem/haar dat bevallen??

Graag jullie reacties!
F.E.

Igor-35
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 dec 2008 17:56

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Igor-35 »

Het is allemaal je reinste oplichting. Heb je zogenaamd een prijs gewonnen van 400 euro, ja dan moet je wel een reis boeken bij hun en is 400 euro de korting die ze opgeven. Ook nog eens een heel dure reis op zich, je moet nog 200 euro dokken. Dus dat reisje naar de moezel kost 600 euro 3 dagen met logies en ontbijt????

Moet ik ook nog zorgen voor diner zelf.

Je krijgt die 400 euro prijs dus alleen maar als je een reis boekt en hun reizen zijn ook nog eens verrekte duur. Je betaalt toch geen 600 euro voor 3 dagen Moezel? 1 dag ben je er in feite maar, ze halen je midden in de nacht op met de bus en weer midden in de nacht terug.

Bestrijdt deze praktijken te vuur en te zwaard mensen, vooral bewaar ouderen hiervoor!! Het moest verboden worden.

Dit is dus de boekingscentrale Losser die in maart reisjes van zeg maar 1 dag totaal organiseert naar de Moezel. Annuleer nu je nog kan en betaal never die 18 euro aan verzekeringskosten zogenaamd voor het hotel. Niet doen!!

martha27
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2009 18:58

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door martha27 »

ook mijn schoonmoeder van 84 jaar kreeg een uitnodeging dat zij een geschenk had gewonnen terwaarde van 299,00euro en ze kreeg ook nog koffie en een lekker bakje soep maar ze moest wel de prijs komen ophalen in Vlissingen in hotel Piccar, nu ik had gelijk mijn argwaan want het riekt naar oplichting en ik wist dat het al eens bij RADAR was geweest dus mensen let op uw briefenbus en ga er NIET op in
Laatst gewijzigd door martha27 op 11 jan 2009 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.

SandraW
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2009 10:59

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door SandraW »

Tsja..

Wij hebben vandaag ook zo'n brief gekregen.
Ik vond het er meteen al vreemd uitzien... boekingscentrale ulft?? Nóóit van gehoord. Dus ik denk; maak die envlop gewoon open en kijk wat er in staat. Nou, volgens mij en met mij vele anderen las ik, onzin!!
Ik dacht: dat kan dus echt niet kloppen.
Ben ik op internet, met Google, gaan zoeken en ja hoor.. waar kom ik uit?? Tros Radar.
onzin dus, die hele brief en organisatie!! Bahbah!! :twisted:

Ik laat de brief nog wel liggen, kan mijn vader er nog naar kijken en zijn mening erover geven. Hahah, k ben benieuwd naar zijn reactie :lol:

Gesloten