Heb ons abonnement in september telefonisch bij een behulpzame medewerker van Ziggo en voor de zekerheid middels de mail opgezegd en dacht per 1 november van Ziggo af te zijn.
Inmiddels heeft Ziggo abonnementskosten voor de maand november en december van onze rekening afgeschreven.
Dit zijn kosten voor niet geleverde diensten.
Geprobeerd telefonisch contact met Ziggo te krijgen, maar dat is onmogelijk, wel een klacht ingediend, maar uit in het verleden ingediende klachten weet ik dat daar niet veel op uit gedaan zal worden.
Voor ik heel veel tijd en vooral energie aan Ziggo ga verspillen, zijn er misschien mensen die hier ook mee te maken hebben gehad, of kan Radar mij helpen?
Groet Brenda
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe kom ik van Ziggo af?
Re: Hoe kom ik van Ziggo af?
rtv opzeggen moet altijd schriftelijk
int en tel kan telefonisch of via de site, uiteraard ook per brief.
hoe dan ook, opzeggen telefonisch geldt niet voor het radio & tv contract.
int en tel kan telefonisch of via de site, uiteraard ook per brief.
hoe dan ook, opzeggen telefonisch geldt niet voor het radio & tv contract.
Re: Hoe kom ik van Ziggo af?
Hallo Brenda,
Heb je inmiddels al iets gehoord van Ziggo? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Per 1 okt. heb ik opgezegd en heb daar gewoon een bevestiging van ziggo over gehad per e-mail. Nu is er vandaag ineens t/m dec. aan abonnementskosten van mijn rekening afgeschreven. Per telefoon zijn ze niet te bereiken en nu probeer ik het maar via het contactformulier. Vraag me alleen af hoelang het gaat duren voor ik daar een antwoord van heb.
Heb je inmiddels al iets gehoord van Ziggo? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Per 1 okt. heb ik opgezegd en heb daar gewoon een bevestiging van ziggo over gehad per e-mail. Nu is er vandaag ineens t/m dec. aan abonnementskosten van mijn rekening afgeschreven. Per telefoon zijn ze niet te bereiken en nu probeer ik het maar via het contactformulier. Vraag me alleen af hoelang het gaat duren voor ik daar een antwoord van heb.
Re: Hoe kom ik van Ziggo af?
Hallo Brenda,
Ik kreeg net een tip om bij de bank het afgeschreven bedrag te storneren. Dit heb ik dan ook meteen gedaan (het is nog wel in behandeling). Daarna heb ik, via het contactformulier, Ziggo hiervan op de hoogte gesteld, middels 'klacht over factuur', zodat ze het in hun administratie ook op orde kunnen maken en het niet nog eens hoeft te gebeuren. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Ik kreeg net een tip om bij de bank het afgeschreven bedrag te storneren. Dit heb ik dan ook meteen gedaan (het is nog wel in behandeling). Daarna heb ik, via het contactformulier, Ziggo hiervan op de hoogte gesteld, middels 'klacht over factuur', zodat ze het in hun administratie ook op orde kunnen maken en het niet nog eens hoeft te gebeuren. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Re: Hoe kom ik van Ziggo af?
Ik heb in juli mijn abonnement bij ziggo opgezegd en bij mij was er ook 2 maanden extra afgeschreven. Na een aantal contactformulieren verstuurd te hebben hebben ze uiteindelijk het bedrag teruggestort.
Je moet gewoon blijven aandringen. Storneren is geen goed idee want dan loop je het risico dat ze een incassobureau inschakelen.
Je moet gewoon blijven aandringen. Storneren is geen goed idee want dan loop je het risico dat ze een incassobureau inschakelen.
Re: Hoe kom ik van Ziggo af?
Als er onterecht geïncasseerd wordt via a.i. kunt u tot een jaar na incasso laten storneren door de bank.
Als u bang bent dat het weer gebeurt kunt u uw bank vragen een selectieve blokkade op dit bedrijf te laten zetten. Zodra dit effectief is kan het niet weer gebeuren.
BTW Sta op schriftelijke bevestiging einde overeenkomst met vermelding juiste datum om problemen te voorkomen.
Als u bang bent dat het weer gebeurt kunt u uw bank vragen een selectieve blokkade op dit bedrijf te laten zetten. Zodra dit effectief is kan het niet weer gebeuren.
BTW Sta op schriftelijke bevestiging einde overeenkomst met vermelding juiste datum om problemen te voorkomen.