LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziek van Tele2! Begin er nooit aan!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
girlie

Ziek van Tele2! Begin er nooit aan!

Ongelezen bericht door girlie »

Eind sept besloot ik op de aanbieding van Tele 2 in te gaan. Bellen internet en televisie voor 44,95 per mnd en nog eens een gratis laptop erbij. Super! ... dacht ik. Echter kwam ik er achter dat ik aan een jaarcontract met hetnet vastzat wat pas aug 2009 afloopt !! Dit was nog in de respijt periode van tele2 dus heb meteen gebeld naar tele2 dat ik van het abonnement afzag om bovenstaande rede. Tele 2 beloofde mj dat alles in orde zou komen 'k heb zelfs nog tot vlak voor de datum 31 -10-2008 dat alles overgezet werd gebeld en weer was daar iemand van tele2 die mij geruststelde met de woorden neehoor mw het komt allemaal inorde.
Nou het is dus totaal niet in orde 'k heb dus vanaf 31-10-2008 geen telefoon en internet meer !!Was die dag niet in de gelegeheid om te bellen naar tele2 dus deed dat op maandag 03-11-2008. Toen werd mj verteld dat ik in de loop van die volgende week weer internet en telefoon zou hebben. U voelt hem al aankomen niet dus he. Ik weer gebeld toen werd mij door een dame meegedeeld dat ik binnen nu ( inmiddels een week geleden ) en 2 wkn weer alles zou hebben. Vorige week heb ik nogmaals gebeld om te checken of dit klopte toen kreeg ik weer een dame aan de telefoon die mij vertelde dat ik pas let wel 5 DECEMBER 2008 weer tel en internet zou hebben. Wat ik volgens haar ook kon doen was KPN vragen het signaal van tele2 weer over te nemen. Waarop ik zei dat het niet mijn fout was !! Maar goed het kon volgens tele 2 niet anders. Dus ik vandaag vol goeie moed naar een primafoon winkel en mijn vraag voorgelegd. KPN kan dus mij het signaal niet terug geven dan moet ik een nieuw abonnement afsluiten :evil: :evil:
U kunt zich mijn boosheid en frustratie voorstellen. Tele 2 komt dus steeds met een ander verhaal.
'k Heb dus weer tele2 gebeld en bovenstaande verteld maar ze blijven erbij dat ik dus 5 dec het signaal weer terugkrijg en ik waarsch toch genoodzaakt zal zijn weer een abonnement bij KPN af te sluiten !!
Dankzij de jongens van Tele 2 :twisted:
Graag zou ik mensen met soortgelijke ervaringen willen horen en wat zij hiermee gedaan hebben.

TdeHond

Re: Ziek van Tele2! Begin er nooit aan!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Alle problemen worden waarschijnlijk veroorzaakt door het personeelsbestand wat uit zwarte schapen schijnt te bestaan, volgens de reclame.
Logisch dat deze er niet in slagen de zaken naar behoren af te handelen.
:wink:
Sterkte bij Tele2

WebServiceTele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte Girlie

Stuurt u mij alstublieft een email met uw gegevens (Bv. Postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat era an de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2.

helenmaltha

Ongelezen bericht door helenmaltha »

Hallo,

Mijn ervaring met Tele2 komt niet helemaal overeen met de uwe, maar ook ik kan het weer even niet laten om mijn ongenoegen over dit bedrijf even te spuien... Uw verhaal wekt wederom mijn irritatie op. Ik heb vanaf april tot en met half juli zonder internet, telefoon en televisie gezeten DOOR EEN FOUT VAN TELE2 ZELF!! En zij hebben al die tijd wel de rekeningen uiteraard ingevorderd... M.a.w. ik betaalde voor NIKS! Ik weet niet hoe vaak ik heb gebeld naar Tele2 maar het is ontzettend vaak geweest. Iedere keer moest ik opnieuw mijn verhaal uitleggen aan een andere medewerker en iedere keer zou ik terug gebeld worden wat niet werd gedaan. Vanaf 17 juli heb ik eindelijk internet (er is pas actie ondernomen nadat ik had geroepen dat ik het wilde opzeggen etc), maar nooit iets van een tegemoetkoming gekregen. In fact, ik heb officieel nog 2x 50 euro videotegoed wat ik niet kon gebruiken in de eerste 2 maanden dat ik het abbonement had afgesloten, immers ik had geen signaal, maar dat tegoed is nooit alsnog aangeboden, alsook enig andere vergoeding/tegemoetkoming voor het ongemak.
Zodra het mogelijk is, zeg ik het abonnement direct op. Die lelijke decoder ben ik ook meer dan zat en de keuze van zenders is * ondanks dat ik het meest dure pakket heb * zeer, zeer, zeer beperkt. Tenzij je liever TV Gelderland hebt in plaats van BBC ofzo....
Het is nu november en ik kan me dus nog steeds opwinden als ik verhalen lees van andere mensen die ook zo door Tele2 aan het lijntje worden gehouden en van het kastje naar de muur worden gestuurd.
Been there, done that...
Ik wens iedereen die problemen heeft met Tele2 veel sterkte en geduld toe en ondertussen wacht ik (tot ik een ons weeg) op een aardig gebaar van Tele2 voor alle ongemakken en irritaties.

:wink:

sjarrol

Ongelezen bericht door sjarrol »

Ik merk op dat blijkbaar dit probleem meerdere mensen heeft getroffen. Ik zit nu ruim 2 maanden zonder telefonie en het internet is een paar dagen geleden na 2 maanden eindelijk opgeleverd, nadat Tele2 zelf het internet heeft afgesloten. Weliswaar niet direct hun probleem, want mijn nieuwe buren hebben namelijk op mijn adres internet en telefonie aangevraagd bij XS4ALL. Daarentegen heeft het systeem er voor gezorgd dat ik twee dagen voordat het internet werd afgesloten schriftelijk een brief in de bus kreeg dat het intrnet zou worden afgesloten. Ik kon niets meer stopzetten. Al mijn pogingen mijn gelijk te krijgen werd op een zeer asociale wijze geantwoord dat ik maar gewoon moet wachten tot ik weer internet heb.

Het heeft me werkelijk 25 euro gekost aan belkosten voordat nota bene mijn vader hoger in de organisatie is terechtgekomen.

Ik werd later door het Troubleshooters Team terug gebeld dat er blijkbaar problemen waren. Ik heb hen het verhaal uitgelegd en zij hebben mij toegezegd hun best te doen het proces te versnellen. Ik was inmiddels goed boos en hebben mij toegezegd dat ze in de kosten tegemoet zouden komen.

Enfin, ik ben 10 keer door ze gebeld. Elke keer met het verhaal dat ze aan het uitzoeken zijn en dat ze nog geen concreet antwoord hebben. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat ze niets voor me konden doen (voicemail). Sindsdien heb ik niets meer vernomen. Nu wil ik ze weer eens bereiken en ik kan dus niets vinden. Bellen met de helpdesk levert ook niets op.

Er is maar één partij waar je terecht kunt voor problemen en dat is KPN. Je moet er echter wel wat meer voor betalen per maand, maar ben je van dit gezeur af.

Twee maanden van de aardbodem onbereikbaar en geen excuus, geen hulp, helemaal niets. Als iemand de adresgegevens van de CEO weet te bemachtigen, dan ga ik zijn adres even bij XS4ALL doorgeven, wordt zijn internet en telefoon afgesloten en moet je eens opletten hoe snel dat dan wordt geregeld.

WebServiceTele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte sjarrol,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Gesloten