Nou het is dus totaal niet in orde 'k heb dus vanaf 31-10-2008 geen telefoon en internet meer !!Was die dag niet in de gelegeheid om te bellen naar tele2 dus deed dat op maandag 03-11-2008. Toen werd mj verteld dat ik in de loop van die volgende week weer internet en telefoon zou hebben. U voelt hem al aankomen niet dus he. Ik weer gebeld toen werd mij door een dame meegedeeld dat ik binnen nu ( inmiddels een week geleden ) en 2 wkn weer alles zou hebben. Vorige week heb ik nogmaals gebeld om te checken of dit klopte toen kreeg ik weer een dame aan de telefoon die mij vertelde dat ik pas let wel 5 DECEMBER 2008 weer tel en internet zou hebben. Wat ik volgens haar ook kon doen was KPN vragen het signaal van tele2 weer over te nemen. Waarop ik zei dat het niet mijn fout was !! Maar goed het kon volgens tele 2 niet anders. Dus ik vandaag vol goeie moed naar een primafoon winkel en mijn vraag voorgelegd. KPN kan dus mij het signaal niet terug geven dan moet ik een nieuw abonnement afsluiten
U kunt zich mijn boosheid en frustratie voorstellen. Tele 2 komt dus steeds met een ander verhaal.
'k Heb dus weer tele2 gebeld en bovenstaande verteld maar ze blijven erbij dat ik dus 5 dec het signaal weer terugkrijg en ik waarsch toch genoodzaakt zal zijn weer een abonnement bij KPN af te sluiten !!
Dankzij de jongens van Tele 2
Graag zou ik mensen met soortgelijke ervaringen willen horen en wat zij hiermee gedaan hebben.