Op 13 aug jl. een proefpakket ontvangen van KPN. Op 22 aug jl. werd het pakket thuis bezorgd en zijn wij het gaan proberen.
Veel storingen etc, dus op 18 sept eerst geprobeerd telefonisch contact te krijgen met KPN zodat ik kon opzeggen.
Ik kwam er niet doorheen, dus per email geprobeerd. Na een hoop heen en weer gemaild, werd mij bevestigd dat mijn opzegging was verwerkt en KPN mij zou bellen om het pakket op te komen halen.
( Je hebt nl. een retournummer nodig). En ik hoorde maar niets, tussendoor weer mailen en ik kreeg te horen dat het door drukte wel even kon duren maar ik geduld moest hebben. Ik dacht maakt het uit, mijn opzegging is verwerkt.
Vandaag gebeld met KPN en na 15 minuten contact. Krijg ik doodleuk te horen dat er geen opzegging bekend is. Je alleen telefonisch kan opzeggen en het dus niet per mail kan.
Op de vraag hoe het dan kan dat mij meerdere malen iets anders verteld is per mail, werd alleen maar gezegd:"Ik moet mij aan de algemene voorwaarden houden".
Uw abonnement is 13 aug ingegaan, dus was u te laat en u zit er nu een jaar aan vast!
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
En dat terwijl ik het pakket pas op 22 aug heb ontvangen?
Er was werkelijk geen woord meer tussen te krijgen en ik ben echt boos!
Daarbij is er al totaal 40 euro aan abonnementkosten, eenmalige kosten etc van mijn rekening afgeschreven.
Ja, echt een gratis maand digitenne op proef, moet je ook doen!!
Ik ben nu van plan al mijn mail uit te printen en een hele boze aangetekende brief naar KPN te sturen. Of het helpt weet ik niet, maar ga het zeker proberen.
Zijn er nog mensen die hier ook ervaring mee hebben?