Ik ben bang dat je daar inderdaad niks aan kan doen. Het kan nog erger, ik ben juli 2008 jl opgeleverd in Amsterdam. Hillen en Roosen - je weet wel, van het Bos en Lommerplein dat toen is ontruimd omdat het hele project op instorten stond vanwege fouten in de bouw en constructie - is projectontwikkelaar/aannemer. Zij zijn ver over het aantal werkbare dagen heen gegaan (heel erg veel te laat opgeleverd) en toen ze dat beseften zijn ze vóór de bouwvak alle woningen op gaan leveren voordat ze af waren. Ik had 106 opleverpunten, de keuken was vergeten, de designradiator, de badkamervloer lag nog open, badkamer nog neit gekit, 4 lekkages in de vloer dus alle vloeren open dus geen CV ketel (die doet het nu nog steeds niet goed, de vloerverwarming ook niet), een grote chaos en troep, alles blijkt kapot en fout, terassen worden nu voor de 4e keer aangepast, eerst plantengbakken te lang, toen te kort, sowieso heel lelijk, terrasafscheiding fout gemonteerd (4 x!!!), deuren die er nog niet inzaten, niet geschilderd, stopcontacten die het niet deden (gewoon geen leidingen erachter, echt bizar), ik heb 9 weken verlof moeten nemen (onbetaald dus) om het nog op orde te krijgen en tot op de dag van vandaag (6 maanden later!!!! ) nog al mijn vrije dagen kwijt aan mensen die het huis af komen maken. KOOP NOOIT EEN HUIS DAT WORDT GEBOUWD DOOR HILLEN EN ROOSEN, want dan haal je je een enorme troep met veel schade, ergernis en rechtzaken op de hals.