LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reactie rechtsbijstand

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Muckie

Reactie rechtsbijstand

Ongelezen bericht door Muckie »

Vandaag heb ik bericht gekregen van mijn rechtsbijstand (Arag). Zij stellen Obvion in het gelijk en kunnen niets betekenen voor mij. Zij verwijzen naar de algemene voorwaarden van Obvion maar gaan volgens mij voorbij aan het punt waar het hier om draait: kan ik als consument weten dat vast (zoals omschreven in de Dikke van Dale) niet vast blijkt te zijn?
Ze geven wel als advies dat ik me het beste kan melden bij de Vereniging Eigen Huis die bezig is de reakties te verzamelen en zo in gesprek te gaan/blijven met Obvion. Dit heb ik inmiddels gedaan.
Ik overweeg wel sterk om mijn variabele hypotheek onder te brengen bij Westland Utrecht omdat zij op hun website schrijven dat vast bij hen ook echt vast is gedurende de gehele looptijd. Als we dit allemaal doen dan zetten we Obvion een hak. Of Obvion moet klantgericht gaan denken.....

een vraag, een antwoord

Re: Reactie rechtsbijstand

Ongelezen bericht door een vraag, een antwoord »

Obvion -> Westland Utrecht. Regen in de drup.

Je hebt nergens keiharde garanties, maar als je toch variabel wilt is ABN AMRO momenteel de beste optie. (tariefvaststelling per ulitimo elke maand.

Gesloten