LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playco/ Playcollect

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Ben het aan het zoeken. Het stond op een forum. maar het ging om het volgende. Deze meneer was het zat dat zijn spulletjes na een lange tijd nog niet geleverd waren. Hij pakte wederom de telefoon en heeft contact gehad. Op de vraag of hij het dan liever wilde komen halen antwoord hij Ja. Ze zouden dan op een parkeerplaats langs de snelweg de spulletjes komen afleveren (rare plek voor afleveren moet ik zeggen). Toen stelde ze twee datums voor en hij reageerde op 1 van de twee datums met akkoord. Toen werd de hoorn erop gegooid en niets meer vernomen, website was uit de lucht en internet deed het niet meer en deze meneer heeft zijn spulletjes nog niet.

Ze schrokken waarschijnlijk dat hij inging op een datum dat ze de hoorn erop hebben gelegd.

Gr de deurwaarder.

Als ik het berichtje kan vinden plaaats ik hem wel.


ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door ondernemer- »

En koperke (philip) eerlijke handel bestaat bij jou niet he.

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Bedankt ondernemener, had alles al een beetje na zitten lezen maar er staan in de nieuwsblad zoveel berichten, kon het niet meer vinden.
Volgens mij is Koperke met de noorderzon vertrokken.
Lekker rustig zo.

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

iets afleveren langs de autosnelweg?met van de vrachtwagen gevallen goederen zeker..
wat een duistere zaakjes met die playco toch.heeft iemand og iets vernomen van deze mensen?of zijn ze toch met de noorderzon vertrokken?

esther99
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 aug 2008 16:38

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door esther99 »

Bij ECC nemen ze het toch wel serieus. Playco / toysplus staat gelijk op de homepage vermeld.

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Ik heb begrepen dat ze voor Sinterklaas alles leveren :shock: . Maar ze hebben natuurlijk niet verteld welk jaar.
Zag op internet dat niet alleen de Nederlanders klachten hebben over dit bedrijf, maar ook klachten uit Tsjechie komen er binnen bij het ECC in Belgie.

The Belgian ECC received several complaints against a webtrader named Playco. It sells toys on two websites: www.playco.eu and www.toysplus.eu. The website provider´s registered addresses are in the Netherlands and in Belgium. An inquiry of the CPC revealed that the address www.playco.eu was uncorrect and the website has been closed. The CPC is still investigating on the toyplus website , but it seems to be fraud.

We should, therefore, recommend the consumers to think well of the purchase through this webpage. In case of a complaint against this webtrader, please turn to European Consumer Center in Prague.

De deurwaarder.

esther99
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 aug 2008 16:38

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door esther99 »

@ iedereen


playco zat destijds met zijn afhaaladres op de

Naamsesteenweg 303

esther99
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 aug 2008 16:38

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door esther99 »

@ deurwaarder

lijkt mij sterk dat iedereen geleverd krijgt voor 5 december

Familie van mij heeft in oktober 2007 besteld en mist nog steeds 2 dozen. Daar heeft ze een tegoedbon voor gehad, die gelijk weer is ingetrokken, omdat ze haar 2e jaar lidmaatschap moet betalen. Terwijl zij duidelijk voor 1 jaar lid is geworden. Dat was nl. destijds de duur van een lidmaatschap. Dit is het familielid, dat zelf geen internet heeft, en voor haar kleinkinderen speelgoed wilde bestellen voor de sint. Op verzoek van Philip, kon ik gewoon via mijn computer bestellen, op haar naam, zolang ze maar het lidmaatschapsgeld betaalde.

Mijn buurvrouw wacht nog steeds op een doosje van september 2007. Weer hetzelfde verhaal, tegoedbon die gelijk verrekend is.

Ikzelf wacht nog steeds op een doosje. Ik heb ook een tegoedbon gehad. Ik had een lidmaatschap for life, dus kon deze niet bij mij verrekend worden. Deze tegoedbon is gelijk geannuleerd, omdat ik op deze site gepost heb. Dit mocht niet volgens toysplus!

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Het lijkt mij ook sterk Esther. Ook ik wacht nog steeds op mijn bestelling. Heb nog helemaal niets ontvangen sinds april j.l

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

playco heeft ook mensen uit tjechie benadeeld.beste esther99:ook ik geloof niet dat ze voor 5 dec nog zullen leveren nu ze ontmaskert zijn.

esther99
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 aug 2008 16:38

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door esther99 »

@ deurwaarder en pipo 45

Ik heb gewoon geluk gehad, dat ik zelf naar Leuven/Heverlee ben gereden destijds. De dag voor sinterklaas heeft mijn man nog gereden, anders had ik voor veel meer geld in het schip gezeten. De laatste keer, dat ik dus iets gehad heb, van mijn bestelling van augustus vorig jaar, is dus in december 2007 geweest!

cota315
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:25

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door cota315 »

hoi
ook ik wordt nu momenteel opgelicht
ik woon in belgie vlak naast leuven
wel heb nu contact met megatoys
de mails zijn pittig en beledigend
enkele tips.......

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Gewoon zeggen dat je de spullen komt halen. Kijken wat ze dan zeggen.

De deurwaarder.

cota315
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:25

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door cota315 »

tja kan ik proberen
hij stuurde nu een mail dat alles is geblokkeerd met goedkeuring van de algemene directieraad.
ik zou die funnpass opnieuw moeten betalen
kan dit??
groetjes

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Die man verzint keer op keer zijn eigen regels. Ik denk dat jij aan het kortste eind trekt. Zou hem gewoon op gaan zoeken, kijken of het lukt. Als ik in de buurt van Leuven zou wonen wist ik het wel. Voor mij is het te ver want ik woon niet in Europa.

De deurwaarder.

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door ondernemer- »

tja kan ik proberen
hij stuurde nu een mail dat alles is geblokkeerd met goedkeuring van de algemene directieraad.
ik zou die funnpass opnieuw moeten betalen
kan dit??
groetjes
HAHAHAHA

Directieraad, hahahahahaha

Niks betalen en aangifte gaan doen van OPLICHTING.

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door ondernemer- »


cota315
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:25

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door cota315 »

ik ben het beu
hij laat niet af om te dreigen en beweert in de seychellen te zitten
geef ik een klacht tegen onbekenden of weet iemand een naam en adres
groet

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door ondernemer- »

Naam is al heel vaak genoemt.

U heeft toch een betaling gedaan?
Neem het bewijs mee van de betaling, de politie doet de rest.

Natuurlijk ook de mails.

Anders geef maar eens zijn ip adres, dan weten we zo waar hij zit.

Gesloten