LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abonement upgaden bij KPN
Re: Abonement upgaden bij KPN
Voor alle duidelijkheid; ik kan sinds 16 september niet meer bellen met mijn vaste telefoonaansluiting!
Vanavond heb ik weer gebeld met KPN. Nieuwe informatie; Het blijkt nu zo te zijn, dat ik in de administratie bij KPN bekend sta onder 2 verschillende accounts, dat bij hun voor veel verwarring zorgt. Ze gaan nu 1 account verwijderen, daar hoefde ik mij geen zorgen over te maken, werd me verteld. Right!
Een medewerker vertelde me, dat ik per 3 december weer zou kunnen bellen, als ze mij zou doorverbinden met een andere afdeling. Dan zou ik morgen weer kunnen bellen met mijn vaste eigen telefoonnummer. ik moest er dan wel bij vertellen (als ik die andere afdeling aan de lijn zou krijgen), dat ze dan 1 account moesten annuleren. Na 20 minuten kreeg ik die andere aan de lijn. Hij vertelde me, dat hij niet voor elkaar kon krijgen, mij morgen mijn aansluiting weer in orde te maken. En dat het 3 december wel zou lukken?? Ook dat kon hij mij niet garanderen.
Ik wordt er ontzettend gaar van. Moet ik nu 3 december maar weer af gaan wachten, dan?!
Nieuwtje; toen ik vanavond belde met KPN, werd ik tot mijn verbazing elke keer weer goed doorverbonden, zonder dat de verbinding werd verbroken. Deze keer drukte er niemand bij KPN op een verkeerd knopje! Helemaal geweldig! En deze keer duurde het bellen maar 55 minuten! Grandioos van KPN!
Wat is het beste alternatief?
Fijne avond,
A.N. Lokhorst
Vanavond heb ik weer gebeld met KPN. Nieuwe informatie; Het blijkt nu zo te zijn, dat ik in de administratie bij KPN bekend sta onder 2 verschillende accounts, dat bij hun voor veel verwarring zorgt. Ze gaan nu 1 account verwijderen, daar hoefde ik mij geen zorgen over te maken, werd me verteld. Right!
Een medewerker vertelde me, dat ik per 3 december weer zou kunnen bellen, als ze mij zou doorverbinden met een andere afdeling. Dan zou ik morgen weer kunnen bellen met mijn vaste eigen telefoonnummer. ik moest er dan wel bij vertellen (als ik die andere afdeling aan de lijn zou krijgen), dat ze dan 1 account moesten annuleren. Na 20 minuten kreeg ik die andere aan de lijn. Hij vertelde me, dat hij niet voor elkaar kon krijgen, mij morgen mijn aansluiting weer in orde te maken. En dat het 3 december wel zou lukken?? Ook dat kon hij mij niet garanderen.
Ik wordt er ontzettend gaar van. Moet ik nu 3 december maar weer af gaan wachten, dan?!
Nieuwtje; toen ik vanavond belde met KPN, werd ik tot mijn verbazing elke keer weer goed doorverbonden, zonder dat de verbinding werd verbroken. Deze keer drukte er niemand bij KPN op een verkeerd knopje! Helemaal geweldig! En deze keer duurde het bellen maar 55 minuten! Grandioos van KPN!
Wat is het beste alternatief?
Fijne avond,
A.N. Lokhorst
Re: Abonement upgaden bij KPN
Het alternatief met de minste kans op storing is analoge telefonie via KPN en apart internet aansluiting.
Re: Abonement upgaden bij KPN
je houd het niet voor mogelijk na meer dan twee maanden is onse telefoon eindelijk weer aangesloten
niet dat KPN je dat meld! het was toevallig dat ik de experiabox wou afstoffen en zag dat het lampje van de telefoon weer brande
Oja en over ITV kon KPN ons melden dat als we daar gebruik van willen maken dat we dat gewoon even opnieuw moesten aan vragen nou denk het niet!!!!!!!!! zolang het bij KPN werkt niet veranderen voor je het weet word je helemaal afgesloten
M.V.G
A.N Lokhorst
Re: Abonement upgaden bij KPN
Ik kan nu dus weer bellen één ding zijn ze aleen vergeten ik wil ook graag gebeld kunnen worden
leuk KPN
Re: Abonement upgaden bij KPN
nou ben ik net door KPN gebeld jawel nu wisten ze ons mobiele nummer wel te vinden. u krijgt van ons één maal het instalatie paket voor internetplusbellen ??????? (die heb ik al) ja maar dan heeft u zeker nog de grijse experia box ( nee ik heb de nieuwe zwarte) O euh dan krijgt u het paket toch maar hier zit een brief in met de actifatie code om internet en bellen te activeren !!!!!! (ik kan de heletijd al internetten en sinds vandaag ook weer naar buiten bellen aleen kan ik niet gebeld worden) ja maar u krijgt dit paket toch dan als u dit geinstaleerd hebt dan kunt u de telefoon weer inschakelen
ik moet dus nu eerst wachten op het instalatie pakket dit duurt ongeveer tien dagen dan de code invoeren en daarna word mijn telefoon binnen tien werkdagen geactifeerd
ZUCHT
Re: Abonement upgaden bij KPN
hij doet het weer !!
eindelijk weer telefoon na negen weken zonder pfff!
M.V.G.
A.N. Lokhorst
Re: Abonement upgaden bij KPN
Dat is mooi dat het weer werkt.
U heeft nu de mogelijkheid om een melding te maken van gemaakte kosten e.d. zodat u daarin tegemoet gekomen kan worden.
Dit zal dan wel even goed bekeken moeten worden maar dat loopt dan wel los.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
U heeft nu de mogelijkheid om een melding te maken van gemaakte kosten e.d. zodat u daarin tegemoet gekomen kan worden.
Dit zal dan wel even goed bekeken moeten worden maar dat loopt dan wel los.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
Re: Abonement upgaden bij KPN
Wat een lef om dit als KPN-"webcare" nog te zeggen... alsof hun klanten niks beters te doen hebben dan achter de fouten van KPN aanlopenU heeft nu de mogelijkheid om een melding te maken van gemaakte kosten e.d. zodat u daarin tegemoet gekomen kan worden.
Dit zal dan wel even goed bekeken moeten worden maar dat loopt dan wel los.
Re: Abonement upgaden bij KPN
Het is dan wel de fout van KPN, maar KPN weet niet precies wat de klant wel en niet heeft moeten doen en laten om het probleem weer opgelost te krijgen. vandaar deze melding.
Het is ook geen verplichting maar een advies.
De klant in kwestie mag dan ook zelf bepalen wat hij of zij met die advies gaat doen.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team
Het is ook geen verplichting maar een advies.
De klant in kwestie mag dan ook zelf bepalen wat hij of zij met die advies gaat doen.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team
Re: Abonement upgaden bij KPN
Ik begrijp uw goede bedoelingen. Maar misschien wordt het tijd dat KPN zich eens in hun klant gaat verdiepen?Het is dan wel de fout van KPN, maar KPN weet niet precies wat de klant wel en niet heeft moeten doen en laten om het probleem weer opgelost te krijgen. vandaar deze melding.
Wellicht is het een idee om één en dezelfde persoon als aanspreekpunt toe te wijzen aan de klant, met eindverantwoordelijkheid voor het oplossen van het probleem. Scheelt heel wat inefficiënte communicatie en kosten.
Het is maar een advies...
Re: Abonement upgaden bij KPN
Misschien is het een idee om door te sturen via een brief naar KPN?
Natuurlijk is de huidige situatie niet voor elke klant met een probleem ideaal maar voor de meeste mensen die we als helpdesk zijnde behandelen gaat dit wel het best.
Met deze klant is dit helaas niet zo gebleken en daarom is het dus ook niet bekend hoeveel kosten deze klant o.a heeft moeten maken.
Het probleem van deze klant is gelukkig tot een oplossing gekomen en ik neem aan dat mijn advies duidelijk genoeg is.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
Natuurlijk is de huidige situatie niet voor elke klant met een probleem ideaal maar voor de meeste mensen die we als helpdesk zijnde behandelen gaat dit wel het best.
Met deze klant is dit helaas niet zo gebleken en daarom is het dus ook niet bekend hoeveel kosten deze klant o.a heeft moeten maken.
Het probleem van deze klant is gelukkig tot een oplossing gekomen en ik neem aan dat mijn advies duidelijk genoeg is.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
Re: Abonement upgaden bij KPN
Als ik zo om me heen kijk en luister, krijg ik de indruk dat heel veel mensen zich bij "de kpn-situatie" neerleggen en afwachten, om er niet teveel tijd, geld en energie aan kwijt te zijn...Natuurlijk is de huidige situatie niet voor elke klant met een probleem ideaal maar voor de meeste mensen die we als helpdesk zijnde behandelen gaat dit wel het best.
Op het sturen van een brief wordt vaak door KPN niet gereageerd (als hij überhaupt gelezen wordt), wat ook meerdere malen terug te lezen is op dit forum.
...maar goed, wij wachten ook maar weer gewoon af wanneer KPN de oplossing aandraagt voor ons ipb-probleem.
Re: Abonement upgaden bij KPN
Het kan dus wel!
Twee weken geleden werd ik gebeld door KPN of onze klacht inmiddels naar behoren was behandeld nou nee dus had de telefoon wel al weer maar nog steeds geen ITV of enige vorm van excuse
wij kregen van haar aangeboden gratis drie maand abonemend en als we nog wilden ook gratis ITV hier hebben wij positief op gereageerd
De volgende dag kregen wij al van KPN een groot bos bloemen mooie! twee dagen later een bevestigings bief dat ons abonement zou worden veranderd gister via de post de activerings code + een mailtje dat onze verbinding gereed was voor ITV en net van de postbode de ontvanger voor ITV gekregen even aansluiten en het werkt!
Het kan dus wel bij KPN wij zijn weer tevreden
duurt even!