LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Openbrief aan Dirk Bruneel Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
An

Re: Openbrief aan Dirk Bruneel Dexia

Ongelezen bericht door An »

Lieve familie Moechtar.

En ook An wenst jullie het allerbeste hoor. Ik hoop echt voor u, dat er een oplossing zal komen. Misschien stuur ik u ook nog wel eens persoonlijk een e-mail om ook onze ervaringen met LL te vertellen. Maar daar wacht ik nog wel even mee, u heeft zelf aan zoveel aan u hoofd nu.

Ik wens u en uw familie toch nogmaals veel wijsheid toe met deze moeilijke materie.

Groetjes An

Gast

Re: Openbrief aan Dirk Bruneel Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Ik wens U en Uw familie veel sterkte.

hadeem
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 sep 2003 13:56

Re: Openbrief aan Dirk Bruneel Dexia

Ongelezen bericht door hadeem »

GROENLINKS Tweede-Kamerfractie


Den Haag, 22 september 2003

Ons kenmerk: PD/Fin/nr. 11
Onderwerp: reactie op uw fax




Geachte heer Moechtar en mevrouw Moechtar-Karlsson,

Hartelijk dank voor uw brief van 11 september 2003, gericht aan Femke Halsema.

GroenLinks heeft zich de afgelopen tijd ingezet om een oplossing te vinden voor de vele gedupeerden van lease-producten. We hebben een werkbezoek aan de AFM gebracht, we hebben 2 spoeddebatten gevoerd en zijn tussentijds met Kamerleden
van andere partijen in overleg om naar oplossingen te zoeken. In de Kamer hebben we gezamenlijk met andere partijen erop aangedrongen dat de regering een onafhankelijke commissie installeert die zich buigt over de problematiek en zoveel als mogelijk met generieke oplossingen voor de gedupeerden komt. Gezien de omvang van de problematiek en de tijdsnood waarin gedupeerden zich bevinden is snelheid geboden. Deze commissie is recent geïnstalleerd en wij hebben aangedrongen op spoed: binnen een paar maanden willen we resultaat zien van de activiteiten van deze commissie. Tevens hebben we erop aangedrongen dat Dexia en andere aanbieders stoppen met het voeren van incassoprocedures en het sturen van deurwaarders.

Nu blijkt dat Dexia toch doorgaat met het sturen van deurwaarders en de gedupeerden geen tijd biedt om de resultaten van de commissie af te wachten.
Wij zullen nu de druk opvoeren op Dexia en andere aanbieders om hen van de noodzaak te overtuigen om alle procedures richting hun klanten stop te zetten. Indien dat niet snel gebeurt dan zullen we begin september de Minister van Financiën naar de Kamer halen en hem ertoe bewegen dat hij druk wil zetten op Dexia om, zolang de commissie bezig is, te stoppen met alle procedures.

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,
En sterkte gewenst in de komende tijd,

Met vriendelijke groet,

Kees Vendrik , Financieel woordvoerder
Tweede Kamerlid GroenLinks
Namens deze,

Kirsten Fröhlich
Medewerker Publieksdienst
Tweede Kamerfractie GroenLinks

hadeem
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 sep 2003 13:56

Re: Openbrief aan Dirk Bruneel Dexia

Ongelezen bericht door hadeem »

Beste vrienden / medegedupeerden. Ik ben erg blij met de ractie van GroenLinks. Voor mij betekent dit dat wij niet worden vergeten. Het fenomeen Dexia/Lease heeft de aandacht van een aantal leden van de Tweede Kamer.
Ik hoop op succes van degenen die dit voor ons opnemen en dat betekent ook succes voor ons.
Groeten van Hilman Djaja Moechtar

amanda
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2003 19:48

Re: Openbrief aan Dirk Bruneel Dexia

Ongelezen bericht door amanda »

Beste Dhr. Moechtar,

Dit geeft ons hoop!, dat niet alleen maar SP/PvdA deze probleem
vanaf weet maar nu ook Groenlinks.

Zet'm op Pak Moechtar, samen staan we sterk en we strijden voor onze rechten tegen Dexia! de boevenbende.


Groetjes Karin1
(de la Rambelje)

Gesloten