LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
coby1959
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2008 20:31

ziggo

Ongelezen bericht door coby1959 »

Hallo allemaal,
Ik heb sinds mei 2008 problemen met ziggo en tot op vandaag zijn deze er nog steeds stuur steeds een mailtje met mijn klacht en het enige wat je ontvangt is een bevestiging dat ze dat hebben ontvangen en verder doen ze niets en ga vooral niet bellen want datis een drama en een hoge telefoon rekening en ze zijn erg onbeschoft aan de telefoon. Erg klant vreindelijk maar dat kennen zij niet hoor.

saskiadoetie
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2008 21:16

Re: ziggo

Ongelezen bericht door saskiadoetie »

Ik heb een alles in 1 pakket van ziggo genomen via internet besteld.
Afspraak installatie op 24 november 2008. Is bevestigd dat ze zouden komen plaatsten. De hele dag gewacht niemand geweest. Er achter aan gebeld. Nieuwe afspraak gemaakt voor 2 dec 2008. De digitale decoder + een brief zouden voor die tijd aanwezig zijn.
Monteur kwam 2 dec 2008 om 17.00 uur en kon niks verrichten want er was niks op gestuurd.Gemaakte koste tot nu toe al gemaakt:
2 vrije dagen op genomen. 2 uur aan de telefoon, zelf nieuwe decoder gehaald bij de winkel ( 99 euro)
Als je belt wordt je onbeschoft behandeld en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en steeds maar doorverbinden en doorverbinden.

HOEZO GRATIS DECODER VAN ZIGGO

gr saskia

Gesloten