LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dubbel aangeslagen voor 2007

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
Gizmo666
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:44

Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door Gizmo666 »

Hallo Allemaal,

In Juli van dit jar heb ik een aanslag gehad van de belasting over 2007.Echter dit bedrag was veel te hoog en ik heb toen de belastingtelefoon gebeld om te vragen hoe dit mogelijk was.De vrouw vertelde mij dat ik zelf iets verkeer had ingevuld.Ook gaf zij mij de tip om voor deze aanslag een uitstel van betaling aan te vragen en ook in de brief erbij te vermelden waarom ik dat deed.En dat ik de aangifte voor 2007 weer opnieuw moest invullen met dit keer de juiste bedragen op de goede plek.(was 1 ding vergeten in te vullen)
Ik heb dit allemaal netjes gedaan en wachtte verder netjes af.
Totdat ik later dit jaar dus een brief kreeg waarin de berekening stond van de laatste aangifte en het bedrag was aanzienlijk kleiner dan de eerste aanslag.
Bij de berekening stond in het rijtje dat de eerdere voorlopige aanslagen er af waren gehaald,dus verekend.

Nu op vrijdag jl krijg ik van nieuwe bewoonster van mijn oude huis (ben intussen verhuist) weer een fijne blauwe envelop in mijn handen.Die dus geadresseerd was naar mijn oude adres en dit terwijl er in de tussentijd ook andere brieven van de belasting op mijn nieuwe adres zijn afgeleverd :?:
In deze brief word mij verteld dat het termijn van uitstel van betaling is verstreken en ik dus maar effe het bedrag van de eerste aanslag moet gaan betalen.
Ik vandaag gebeld en gevraagd wat er nu eigenlijk betaald moest worden.
Toen ik dit hoorde viel ik bijna van mijn stoel. Ik moet en het bedrag van de eerste aanslag betalen en van de nieuwe.
Ik heb die dame alles netjes uitgelegd dat dit een vergissing moet zijn omdat ik alles gedaan heb zoals die eerdere dame mijn verteld had te doen.
Nee hoor zei deze dame het is geen vergissing u moet dit echt betalen.
Dit is voor mij niet te begrijpen...Hoe is het mogelijk dat ik over 1 jaar 2 keer moet betalen???
Terwijl ik alles netjes overnieuw heb ingestuurd en er zelfs een berekening van heb gehad.
Zijn er soms meer mensen met dit probleem?
En is er iemand die weet wat ik ermee kan doen?
Dan hoor ik graag van jullie want ik ben nu de wanhoop nabij.
Ik weet wel dat het een gigantisch zooitje is bij de belastingsdienst.
Als je het mij vraagt rotzooien ze maar wat aan en hoe de gedupeerde ermee worden opgezadeld zal hun een worst wezen.
1 ding is zeker...mijn kerst is in ieder geval nu al flink vergalt door deze prutsers. :evil:

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door SJZ »

Als de eerste aanslag verrekend is in de tweede dan moet je inderdaad de eerste EN de tweede betalen.

Meestal is het dan zo:

Eerste aanslag: 500 betalen.

Uitstel van betaling gevraagd, dus niks betaald.


Tweede aanslag: 600 betalen
Af: reeds opgelegde aanslag 500

Nu nog te betalen: 100.

Bij de tweede aanslag wordt de eerste in mindering gebracht, ze gaan er dan vanuit dat je de eerste dan al betaald hebt. Heb je dat niet gedaan, dan moet je beiden betalen, dat klopt.

Gizmo666
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:44

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door Gizmo666 »

Als eerste bedankt voor je reactie.
Maar ik heb bij het eerste telefoontje gevraagd ofdat ik dan deze aanslag moest betalen en deze dame in kwestie zij dat dat niet hoefde omdat ik gewoon een foutje had gemaakt met het invullen van de aangifte.
En als ik netjes in de brief voor de uitstel van betaling aan zou geven waarom ik vroeg om uitstel was er niks aan de hand.

Dus omdat ik een klein foutje heb gemaakt met het invullen van mijn aangifte en deze op aanraden van notabene een belasting medewerkster moet ik toch nog dubbel betalen?
Dan ahd ik het maar beter bij alleen de eerste aanslag kunnen laten dan was ik nog goedkoper uit geweest.
Nee nu word ik dubbel gen**id om het zo maar effe plat te zeggen.
Die lui zijn echt goed getraind die zich voor doen als adviseur!!
Toppie hoor.


Hoe bedoel je het is een beetje krom hier in Nederland...Nee je kan maar beter in de regering zitten en net als Zalm een paar miljoen per voor het niks doen in je handje krijgen.
Nee jij die keihard moet werken voor je geld en per ongeluk een foutje maken met het invullen van iets wat de belastingdienst heet word keihard afgestraft :evil:
Ik ga morgen een afspraak maken bij die lui want nu wil ik dat alles tot op de bodem word uitgezocht.

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door glith »

Sterkte heb hetzelfde aan de hand :(

Lees even in naam der koningin een ander topic.

Heb wel de dubbele aanslagen OOK betaald omdat er een dwangbevel kwam :cry: en ook een beroep aangetekend en dat ingetrokken omdat ik dacht dat een Mr daar het geregeld had NIET dus.

Ik ga maar weer wachten op een dwangbevel en teken opnieuw beroep aan.
Heb nog 660 euro van "de dienst" tegoed :twisted:

Gizmo666
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:44

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door Gizmo666 »

Maar hoe kwam dat bij jouw zo dan?
Had jij dan ook een foutje gemaakt bij het invullen?

Enne ik had het al gelezen...Kword niet goed van dit zooitje wat zich belastingdienst noemt...

En ik wist niet dat er zoveel problemen waren.....??? :oops:

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door glith »

Vanag 1998 dubbele aanslagen en altijd binnen de zoveel weken recht getrokken.
Nu vanaf 2005 lukt het niet om het 1 en ander maar recht te trekken.
In eerste instantie ging het om riool aanslagen nu sinds 2007 DUBBELE WOZ aanslagen erbij.
Vorige week de rioolaanslag van 2005 terug betaald gekregen ZONDER rente :wink: Ook m,n beroepkosten terug gestort gekregen, maar die hou ik maar weer apart omdat de WOZ nog niet is geregeld :roll: die verrekenen ze met een ander aanslagnummer :!: :!: terwijl er NIETS te verrekenen valt het moet TERUG betaald worden.
Hou me hart vast want nu net de hoogheemraad aanslag binnen en die natuurlijk ook te hoog en volgende maand krijgen we de WOZ voor 2009 binnen ben errug benieuwd

Gizmo666
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:44

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door Gizmo666 »

Nou bij mij is het een foutje geweest van mij zelf maar omdat ik toen gebeld heb met de belastingtelefoon en mij verteld werd zoals ik hier boven heb vermeld werd mij voorgespiegeld dat het goed zou komen en allicht op een minder groot bedrag uit zou komen.
Maar nu is het bedrag alleen maar groter :shock:
Daarom ben ik nu gewoon dubbel gen**id!!
Ik had het maar beter zo kunnen laten!!!!

Echt ik ben zo kwaad...maar ik wil het toch echt uit laten zoeken
Want ik kan niet begrijpen hoe ze dan ook nog eens aan het andere bedrag zijn gekomen..van de tweede aangifte :?:

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door SJZ »

Nou bij mij is het een foutje geweest van mij zelf
Maar dan kun je NU toch gewoon bezwaar maken met de juiste gegevens?

Gizmo666
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:44

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door Gizmo666 »

Ik hab al 2 keer gebeld...en je kan doen wat je wilt maar het is en blijft betalen.
Na vandaag nog een keer gebeld te hebben ben ik erachter dat er voor 2008 ook een fikse aanslag aan zit te komen.
De reden is dat ik sinds 2005 alleenstaande ouderkorting kreeg maar sinds mei 2007 hier geen recht meer op heb omdat ik sinds die tijd weer samenwoon.Sinds 8-8-08 ook getrouwd.Naar wat ze nu zeggen is dat al die tijd ik onterecht nog steeds alleenstaande ouderkorting krijg.
Ik kan dan niet begrijpen dat de bealstingdienst hier niet zelf aan de bel trekt want ik had immers al een aanslag gehad over 2007 omdat ik niet meer alleenstaand was en ben.
Nee dan had ik dit zelf maar moeten zien.
Ja hoor ze hebben toch zelf al geconstateerd dat ik er toen geen recht meer op had....!!
Maar nee ze betalen gewoon vrolijk door.
En ja ik weet dat ik een bedrag kreeg iedere maand maar wist zelf niet precies waar het voor was. :(
Ben ook geen expert in die dingen.
En als dat het enige was waar ik me mee bezig houd...maar ik heb nog meer aan mijn hoofd.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door loesjes »

Als U alleenstaande ouderkorting kreeg kreeg ik dus waarschijnlijk de voorlopige teruggaaf, daar krijg je ieder jaar in het begin van het jaar een beschikking van, die dien je te controleren en bij onjuistheden door te geven.

Nu bent U zelf in gebreke gebleven, hebt zelf een fout in de aangifte gemaakt en nu zet de belastingdienst dat recht en is het ineens de fout van de belastingdienst????

sorry hoor, U was ook zo slim om de alleenstaande ouderkorting aan te vragen en U hebt verzuimd dat zelf aan te geven dat U daar geen recht meer op had, U moet de fout dus bij U zelf zoeken en nu niet bij de belastingdienst neerleggen,
opmerkingen dat U er nu ineens geen verstand van hebt, geen expert bent, dat U geld kreeg maar niet eens wist waarvoor en dat U het nu eigenlijk te druk hebt voor belastingzaken, raken kant nog wal

U hebt genoten van geld waar U gewoon geen recht op had nu niet janken als u het onterechte ontvangen geld terug moet betalen.
Het is geld wat niet tot u behoort en moet gewoon terug betaald worden.

simpel toch....

Gizmo666
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:44

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door Gizmo666 »

Ten eerste kunt u niet oordelen over wat er allemaal gaande is in mijn prive leven en dus ook niet oordelen ofdat ik wel of geen verstand heb van de belasting want dat heb ik niet en zal ik nooit doen ook.Want juist als je denkt dat je het snapt verandert er weer iets.
Plus dat ik gedwongen werd door de gemeente om dit aan te vragen omdat ik toen in scheiding lag en anders helemaal geen inkomsten had om mijn kinderen te onderhouden.
En hoe mijn omstandigheden nu zijn weet u ook niet en hoeft u ook niet te weten.
Het enige wt ik weet is dat je maar beter in de bijstand kunt gaan leven want dan krijg je tenminste alles vergoed en word alles gewoon lekker kwijtgescholden.
Want dat is wat er aan de hand is hier in Nederland.
Als ik u was zou ik maar eens via Google gaan kijken wat ofdat er allemaal speelt bij de belastingdienst dan wil ik u nog wel eens spreken.
Ik denk dat u dan wel 10 keer nadenkt voordat u een reactie plaatst

Oja ik maakte een foutje en kan er meteen voor op draaien...maar als de bealsting een foutje maakt is dat heel normaal...aangezien ik dat ook bij mijn ouders nu op het moment meemaak.
Zij kregen ook een aanslag van de zorgtoeslag en heeft deze elke maand netjes betaald...maar omdat ze het 1 keer via een andere rekening hebben betaald kregen ze meteen een brief "uit naam van koningin"
Mijn ouders bellen er over op met uitleg ...wat word er gezegd tja foutje word recht getrokken U had deze brief niet mogen krijgen maar u moet er wel €30,- extra voor dokken!!!!
En nog geen 2 dagen later krijgen ze een brief dat de belastingdienst maar naar de baas van mijn vader gaan om loonbeslag te leggen.

Is dat dan geen grove fout? :twisted: Of is dit ook een fout van mijn ouders..?? Dacht het niet he.
Dus hoe wil je dit dan goed praten?

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door loesjes »

Ten eerste kunt u niet oordelen over wat er allemaal gaande is in mijn prive leven en dus ook niet oordelen ofdat ik wel of geen verstand heb van de belasting want dat heb ik niet en zal ik nooit doen ook.Want juist als je denkt dat je het snapt verandert er weer iets.
Ik oordeel niet over uw prive leven, ik weerleg alleen uw eigen woorden ik citeer:
En ja ik weet dat ik een bedrag kreeg iedere maand maar wist zelf niet precies waar het voor was.
Ben ook geen expert in die dingen.
Verder geeft U zelf een goed beeld van uw omstandigheid omtrent het alleenstaand zijn en juist niet meer alleen staand zijn ik citeer wederom
De reden is dat ik sinds 2005 alleenstaande ouderkorting kreeg maar sinds mei 2007 hier geen recht meer op heb omdat ik sinds die tijd weer samenwoon.Sinds 8-8-08 ook getrouwd.Naar wat ze nu zeggen is dat al die tijd ik onterecht nog steeds alleenstaande ouderkorting krijg.
Dat de bijstand uw gedwongen heeft alleenstaande ouderkorting aan te vragen komt gewoon uit het feit voort dat als je alleenstaand bent je recht hebt op deze korting. punt klaar niets mis mee lijkt mij zo

het is onzin om te stellen dat als je in de bijstand leeft dat je alles maar vergoed krijgt, dat heeft niets te maken met het feit dat U nu geen recht meer heeft op de alleenstaande ouderkorting. als U zou samenwonen terwijl U in de bijstand zat had u ook geen recht meer op de alleenstaande ouderkorting. De bijstand staat in deze daar dus los van. het gaat er alleen maar om dat U nu niet meer alleenstaand bent zoals U zelf ook al aangeeft in uw eerdere berichten en daarom heeft U dus ook geen recht op de alleenstaande ouderkorting

Ik hoef niet te kijken op google om te weten wat er allemaal speelt bij de belastingdienst. ik weet heel goed wat er speelt en ik weet ook heel goed dat als je moet betalen, je dit soort reacties krijgt.

U zegt ik maak een foutje?????? hallo foutje??? 2 jaar genieten van een geld waar U helemaal geen recht op heeft???? noemt U dat een foutje??? gewoon een grove fout hoor. punt dat wordt recht gezet

Ik hoef geen fouten goed te praten die uw ouders zijn aangedaan, ik ga even inhoudelijk in op uw zaak en betrek daar niet gelijk alle ander fouten die gemaakt worden in.

U hoort mij niet zeggen dat de belastingdienst foutloos werkt, maar ook als zij fouten maken moet dat worden rechtgezet net zoals U uw fout moet rechtzetten, lijkt me helemaal niets vreemds aan

niet zo piepen, gewoon je onterechte geld terugbetalen. natuurlijk moet U ja U daarvoor opdraaien, u hebt dat geld toch ook gehad, waarom moet een ander opdraaien voor uw fouten???

U blaft op de belastingdienst, u blaft op mij, maar ondertussen heeft U gewoon zelf onterecht geld gehad wat U terug moet betalen....terecht dat ze u daarop aanspreken.

Gizmo666
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:44

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door Gizmo666 »

U hoeft mij niet te vertellen dat ik een fout heb gemaakt dat heb ik ook toegegeven.
Maar het fiet ligt er dat ik niet alleen maar met mijn hoofd bij een belastingdienst zit omdat ik wel meer BELANGRIJKE ZAKEN AAN MIJN HOOFD HEB.
En ja dan kan een mens wel eens iets vergeten.
En ja ik heb het geld ten onrechte gehad daar hoor je mij ook niet over klagen.Maar de belastingdienst had er ook zelf bij na kunnen denken en kunnen weten dat ik niet meer alleenstaand was dit jaar..er staat bij hun namelijk ook dat ik weer getrouwd ben...er is namelijk ook een gezamelijk inkomen op de aangifte ingevuld.
Dus is het niet alleen mijn fout geweest maar hadden zij ook beter op moeten letten.
Bij mijn weten is het hun taak ook om dingen goed na te kijken.
En niet zeggen dat de fout ook aan de computer ligt wat ook vrij vaak als excuus word gebruikt.Neeee bealstingdienst de fouten worden in gegeven door diegene die het verkeerd intypt!!!
Dus feit is er worden te veel fouten gemaakt die soms ook echt alleen maar bij de belasting ligt en niet bij de mensen die er de dupe van zijn!!!
En ja dat het ook een fout van mij is geweest weet ik nu wel...maar nog maals er zijn meerdere dingen in mijn leven die ook een grote rol spelen en waar ik mij dagelijks om moet bekommeren.Is that a crime...?En nee dat zijn niet alleen mijn gezin er spelen wel meer dingen..en ja dan kan een mens wel eens iets vergeten.
En nee ik heb geen verstand van de belasting en hun regeltjes die iedere keer weer anders zijn zoals ik al eerder zei.
Sorry maar niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen leeft een onbezord leven!!

En even voor alle duidelijkheid...Ik heb dit niet expres gedaan hoor...mocht dit soms een gedachte zijn.
Plus dat mijn partner ook niet bij mij inwoonde ten tijde van een bijstand uitkering laat ik dat ook even duidelijk maken.
Plus dat je dan geeneens een uitkering krijgt maar dat erbuiten gelaten. :?

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door loesjes »

[quote]U hoeft mij niet te vertellen dat ik een fout heb gemaakt dat heb ik ook toegegeven.
Maar het fiet ligt er dat ik niet alleen maar met mijn hoofd bij een belastingdienst zit omdat ik wel meer BELANGRIJKE ZAKEN AAN MIJN HOOFD HEB.
En ja dan kan een mens wel eens iets vergeten.
Ja en dat wordt nu recht gezet, dus vanwaar U klagen dan???

En ja ik heb het geld ten onrechte gehad daar hoor je mij ook niet over klagen. nou volgens mij doet U dat vanaf het begin van deze topig welvandaar ook mijn reactie

Maar de belastingdienst had er ook zelf bij na kunnen denken en kunnen weten dat ik niet meer alleenstaand was dit jaar..er staat bij hun namelijk ook dat ik weer getrouwd ben...er is namelijk ook een gezamelijk inkomen op de aangifte ingevuld.
Dus is het niet alleen mijn fout geweest maar hadden zij ook beter op moeten letten.

Zij hebben nu juist ook opgelet en hebben uw de aanslag opgelegt.
Want U had deze fout zelf nog niet doorgegeven. U vraagt hen beter op te letten, zij doen dat en u piept nog.


Bij mijn weten is het hun taak ook om dingen goed na te kijken. dat hebben ze dus gedaan en u daarom aangeslagen

En niet zeggen dat de fout ook aan de computer ligt wat ook vrij vaak als excuus word gebruikt.Neeee bealstingdienst de fouten worden in gegeven door diegene die het verkeerd intypt!!!
U hoort mij niet zeggen dat de fout bij de computer ligt, ik zeg alleen maar dat de fout bij u ligt. inderdaad net zoals U zelf al zegt de fouten worden gemaakt door degenen die de fout intiept ( en dat was U zelf zoals U al in het eerste berichtje noemde

Dus feit is er worden te veel fouten gemaakt die soms ook echt alleen maar bij de belasting ligt en niet bij de mensen die er de dupe van zijn!!! Ongetwijfeld, maar in uw geval ligt de fout gewoon bij U :)

En ja dat het ook een fout van mij is geweest weet ik nu wel..oke dan zijn we het daar over eens.

maar nog maals er zijn meerdere dingen in mijn leven die ook een grote rol spelen en waar ik mij dagelijks om moet bekommeren.Is that a crime...?En nee dat zijn niet alleen mijn gezin er spelen wel meer dingen..en ja dan kan een mens wel eens iets vergeten.
ja logisch, ben zelf ook alleenstaande werkende moeder,
maar wat heeft dat te maken met het feit dat U onterecht geld heeft gehad wat u nu terug moet betalen.???? en wat U maar heel gemeen van de belastingdienst vind en ook nog vind dat het eigenlijk hun fout is


En nee ik heb geen verstand van de belasting en hun regeltjes die iedere keer weer anders zijn zoals ik al eerder zei.
De voorwaarden voor alleenstaande korting zijn niet iedere keer anders, de belangrijkste voorwaarde is namelijk dat U alleenstaand bent en dat bent U al vanaf het moment dat u bent gaan samenwonen niet meer. dat regeltje is er al jaren en al jaren niet verandert.

Sorry maar niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen leeft een onbezord leven!! nee vertel mij wat, maar ik weet wel dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de belastingzaken die mij aangaan en probeer niet de fout als ik die maak bij een ander neer te leggen.
Ik leef ook beslist niet een onbezorgt leven, maar probeer me in ieder geval wel zo volwassen mogelijk op te stellen, dat ik als een fout maak ik ook de blaren moet zitten, ook al past me dat helemaal niet, ook al heb ik niet moedwillig de fout gemaakt, ook al is mijn omstandigheid soms verre van ideaal, ik heb wel geleerd om niet te piepen als een klein kind als ik wordt gecorrigeerd in mijn fouten en gewoon proberen zo snel mogelijk het op te lossen en weer door te gaan en mij te behoeden om weer dezelfde fout te maken.
Laatst gewijzigd door loesjes op 02 dec 2008 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door glith »

Gizmo 666, probeer je niet TE kwaad te maken helpt echt niet, persoonlijk al tig x langs geweest, vele telefoontjes zelfs een MEESTER aan de telefoon gehad en NOG gaat het niet GOED.

Na vele slapeloze nachten van mijn kant probeer ik me knop om te draaien en wacht het maar WEER af.

Gizmo666
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:44

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door Gizmo666 »

Das fijn om te weten allemaal dat u zo correct bent op gevoed...
En het ook allemaal fantastisch voor elkaar heeft in uw leventje.
Maar zeer waarschijnlijk heeft u geen dusdanige probleemgevallen in uw onbezorgde leventje als wat ik hier heb.

Dus houd u alstublieft op met dit gezemel want ik word er een beetje onpasselijk van.

Enne is het fijn werken bij de Belastingdienst????

Gizmo666
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:44

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door Gizmo666 »

Hoi glith,

Ik heb me verder er al bij neer gelegd hoor dat ik moet betalen en daar komen we ook wel weer overheen.
Maar men moet mij niet de les gaan lezen over hoe je je leven moet leven en hoe je alles tot in de puntjes bij moet houden terwijl men niet weet hoe het er voor staat.
Daar heb ik het niet zo op..ik heb daar al genoeg voor meegemaakt en heb er nog dagelijks last van.

Maarre bedankt voor je reactie :D

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door loesjes »

Jammer Gizmo dat je niet gewoon inhoudelijk kan reageren.

ik vertel U niet hoe u uw leven moet leven namelijk, ik vertel u alleen dat U zelf verantwoordelijk bent voor uw eigen belastingzaken

U kruipt in het zielige hoekje, u bent zo zielig, u moet betalen, de fouten liggen bij een ander

ja ik geloof hele goed dat U genoeg hebt meegemaakt en dat u nog dagelijks last van hebt, u laat dat goed blijken in uw reacties.

U weet zelfs al dat ik correct ben opgevoed en een fantastisch leven heb, en dat ik probleemloos door het leven ga en dat allemaal alleen maar omdat u van mij een weerwoord krijgt op uw zielige klaagzang. knap hoor

mens wordt volwassen

Gizmo666
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:44

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door Gizmo666 »

Is goed hoor...en gaat u maar fijn alle puntjes op de I zetten..

Ik weet hoe het zit en als een ander daar problemen mee heeft..so be it!!!

Have a Nice Life...

Ik ben niet onder de indruk van uw uitlatingen maarre u vertelt mij in zekere zin wel degelijk hoe ik mijn leven moet leven.

Hoezo Hypokriet?

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Dubbel aangeslagen voor 2007

Ongelezen bericht door loesjes »

Hoi glith,

Ik heb me verder er al bij neer gelegd hoor dat ik moet betalen en daar komen we ook wel weer overheen.
Maar men moet mij niet de les gaan lezen over hoe je je leven moet leven en hoe je alles tot in de puntjes bij moet houden terwijl men niet weet hoe het er voor staat.
Daar heb ik het niet zo op..ik heb daar al genoeg voor meegemaakt en heb er nog dagelijks last van.

Maarre bedankt voor je reactie
1 beschikking per jaar moet je doorlezen en corrigeren. 1 beschikking slechts per jaar.......
zelfs voor de bijstand moet je meer papieren per jaar inleveren.....
gek dat dat altijd dan wel lukt............

Gesloten