LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] meerdere klachten ziggo. klantenservice kan/mag niks doen...

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
internet4me

meerdere klachten ziggo. klantenservice kan/mag niks doen...

Ongelezen bericht door internet4me »

Om maar met de deur in huis te vallen.

Ik heb al meerdere klachten (via email, web, telefoon) bij ziggo gemeld maar ik heb nog steeds geen oplossing. de problemen lopen al sinds Juli.

Via de telefoon wordt zelfs gezegd dat ze niks voor me kunnen doen..hoezo. waar moet ik zijn dan.

De problemen waar ik tegen aanloop zijn.

1. Verkeerde diensten worden in rekening gebracht. (ik geen Z3i maar gewoon Z3 internet)
2. Dubbel afschrijvingen. Mbt telefonie.
3. Er word geld van mijn rekening af gehaald waar geen factuur van wordt overlegd.
4. Er wordt geen rekening gehouden met mijn pakket korting.
5. @home/Ziggo heeft officieel mijn snelheid verlaagt door mij over te zetten van @home naar ETThome (en weer later ziggo.)
Als Etthome klant heb ik het abonnement van Z3 maar dat wordt niet eens aangeboden door Etthome. Dat is dus een lagere snelheid. Dus een hoger bedrag in verhouding!!!

Ik heb maar de automatische incasso opgezegd.. je moet wat.
Ik wil best betalen maar dan moet de factuur goed zijn. niet fout en versnipperd.

Mijn ziggo producten zijn:
1. Internet Z3 (dus niet Z3i)
2. Internettelefonie (de laatste stand is volgens ziggo, dat ik geen telefonie heb. Maar vorige maand is het wel foutief afgeschreven….)
3. Digitale televisie totaal.

Mijn klantnummers zijn. (waarom heb ik er eigenlijk meerdere)
13069383 (ziggo)
21834766 (@home)
21079108 (internetbellen.nu)
200000529 200835227 (????)
Volgens zijn er zelfs nog meer klantnummers.

Graag zou ik willen dat Ziggo eens dit helemaal uitzoekt. ik heb het gevoel dat ik niet serieus genomen wordt. waar moet ik zijn.....

wie heeft raad?

Dennis
Laatst gewijzigd door internet4me op 02 nov 2008 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.

D1RK

Re: meerdere klachten ziggo. klantenservice kan/mag niks doen...

Ongelezen bericht door D1RK »

Het makkelijkste;

1 U moet opzeggen en ze verliezen een klant..

2 De TV word pas na enkele maanden afgesloten en de nieuwe bewoners van uw huis krijgen een aanbieding... indien zij zich niet zouden melden..

3 Uw vrouw mag op haar naam een goedkoper nieuw snel pakket aanvragen.

Dit is geen fraude maar wel de snelste manier om goedkoper en snel dit probleem op te lossen.
Tijdelijk Mobiel bellen en Internet via buren?
Dit kan zowel via kabel uit raam als draadloos via hun code....
Wifi kan na deze korte periode de beveiliging aanpassen en zij zitten ook weer veilig!

Er zijn enkele die wegens klachten nu al ruim 2 jaar Internet delen, net als hun kranten en hoewel het officieel niet mag....
Wel goedkoper, en je krijgt een betere relatie met je buren!

internet4me

Ongelezen bericht door internet4me »

na maanden van bellen en webmail contacten.

vorige iemand kunnen spreken die mij niet doorzet naar een collega. (het is een wonder.. :D gewoon iemand die zegt dat ie het oppakt)

helaas te vroeg blij geweest. de belofte dat hij alles zou uitzoeken en contact met mij zou opnemen is al enkele dagen verlopen.
natuurlijk zonder reactie.

wat een lol zo een bedrijf. gewoon weg niet willen helpen. ik heb er geen andere woorden voor.

zeg nou zelf.
1. al maanden niet reageren op webmail contacten.
2. al maanden diverse keren gebeld. en gewoon weg niemand kunnen spreken die ermee aan de slag gaat. ...behalve antwoorden. ja daar gaat mijn collega over. en je wordt zomaar weer in de wacht gezet en je moet je verhaal voor de duizendste keer je verhaal uitleggen.
3. belofte op belofte maken maar nakomen ho maar.
4. reageren ho maar.

lijkt wel alsof je tegen een muur praat.

Taitennek

Ongelezen bericht door Taitennek »

Vandaag zou ik het extra pakket [kennis] moeten ontvangen via mijn digi-tv kanaal, hetgeen dus niet is gebeurd.

Dat geeft mij het recht om alle overeenkomsten met onmiddellijke ingang te beëindigen. Bij deze dus gebeurd.
Ook heb ik de abo voor december gestorneerd, automatische incasso geblokkeerd, alsmede een blokkade op naam/rekeningnummer.

Mijn rechtsbijstandverzekeraar heeft mij bijstand toegezegd.
Laat ze maar komen.

Kabel-tv kijken doe ik via de buurman en internetten via een router.

DAG ZIGGO

Zo doe je dat dus.

Z = ZIGGO
I = Is
G = Grof
G = Graaien
O = Oplichting

Gesloten