LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Relatiebureau Haloa

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Obelix_71

Relatiebureau Haloa

Ongelezen bericht door Obelix_71 »

Zijn er mensen die ervaring hebben met relatie-/bemiddelingsbureaus? En dan met name met Haloa. Ben benieuwd naar zowel positieve als negatieve verhalen.

vrouwtje_84

Re: Relatiebureau Haloa

Ongelezen bericht door vrouwtje_84 »

Laat maar!
Laatst gewijzigd door vrouwtje_84 op 13 nov 2008 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Obelix_71

Ik zelf ben ondertussen ook met Haloa in zee gegaan en heb, helaas, heel andere ervaringen dan vrouwtje_84.

De intake was, terugblikkend, een prima commerciele activiteit. De consulente wist me zo in te pakken (ze wist al de geschikte partner voor me, ik zou zo 'weg' zijn, ik deed haar aan haar zoon denken) dat ik een handtekening zette onder een jaar lang bemiddeling.
Het "100% zekere contact" bleek niet meer bemiddeld te willen worden. De 2e dame dacht over bepaalde zaken principieel anders dan ik. Het 3e voorstel was ruim verder dan tijdens de intake besproken. Werd nog door consulente gebeld of een dame met twee kinderen toch niet in aanmerking kon/mocht komen. Allemaal zaken die besproken waren, werden nu als 'niet besproken' beschouwd.
Klagen helpt niet/nauwelijks. Beloftes worden nog wel gedaan, maar schriftelijk wordt er niets concreet bevestigd. Alleen vage, algemene termen.
De geschillencommissie, BER, komt alleen in actie als er een garantiecertificaat is gekocht ad euro 12,50 GELIJKTIJDIG met het afsluiten van het contract. Dit is tussen de regels door te lezen op de site van de BER, maar is NIET besproken bij de intake. Op een half maandsalaris kan die 12,50 ook nog wel.
Ondertussen heb ik van mijn consulente nooit meer iets gehoord en verschuilt de directrice zich achter de geleverde "inspanningsverplichting"... Ik ben een boel geld kwijt en heb er alleen maar ergernis/frustratie voor terug gekregen.

vrouwtje_84

Ik dacht dat dit een serieus bedoelde site was. Kennelijk niet dus, dan haal ik ook mijn reactie's weg.
Laatst gewijzigd door vrouwtje_84 op 13 nov 2008 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.

helpendehand

Ongelezen bericht door helpendehand »

Vieze H O E R dat je er bent :o

Obelix_71

ik begrijp de reactie van vrouwtje84 niet; waarom mag er alleen positieve feedback gegegeven worden? Waarom kan een site/reactie niet serieus zijn als het negatief is?! :?

De reactie van Helpendehand is wat overdreven. :(

vrouwtje_84

Hallo,

Obelix, hier even een kleine uitleg van mij. Mijn laatste reactie was niet voor jou bedoeld, maar voor die zogenaamde "helpende hand". Ik vind die reactie nergens op slaan. Dit is volgens mij een serieuze site waar iedereen zijn/haar mening mag geven en er niet op los gescholden hoeft te worden. En als er door zulke lieden op deze manier wordt gereageerd op een site als deze, hou ik me er verder liever buiten en daarom heb ik mijn reactie's ook verwijderd.

Daarvoor had ik er staan dat ik het jammer vind dat jouw ervaring met Haloa niet zo goed is. Uiteraard respecteer ik jouw mening en vind ik het ook zeker interessant te weten dat er ook een andere, wat minder postieve kant is. Ben ook blij dat je die hier hebt willen delen. Natuurlijk mag iedereen zijn/haar verhaal hier vertellen, ook al is die negatief.

Hopelijk begrijpt iedereen nu wat ik bedoel. En "helpende hand" hoeft hier niet op te reageren. Ik weet wel dat diegene die hier achter zit het er wellicht niet mee eens is.

Groeten,
M.

Angela1962

Ongelezen bericht door Angela1962 »

Ik heb prima ervaringen met InterDuo. Ik heb mijn lieve man via dit bureau verkregen en ben al weer 5 jaar zeer gelukkig met hem. Hierna hebben ook 3 vriendinnen van mij zich bij InterDuo ingeschreven waarvan 2 ook een stabiele relatie via dit bureau kregen. En eentje is nog bezig met dates en ik hoop voor haar dat het ook gaat lukken. Zo zie je maar hoe verschillend ervaringen kunnen zijn. Ook je eigen inzet en doorzettingsvermogen zijn bepalend. Aan de inzet van het bureau ligt het zeker niet naar mijn mening

Gesloten