LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen relatiebureau relatiebasis.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
filmfreak

ervaringen relatiebureau relatiebasis.nl

Ongelezen bericht door filmfreak »

Hallo allemaal.

Relatiebasis.nl is een nieuw relatiebureau wat beweerd landelijk te opereren, voor elke leeftijd, opleidingsniveau en geslacht.
En dat tegen een zeer gunstig een aantrekkelijk tarief. Ook kwa de contracsperiode zijn ze best wel aantrekkelijk.

Maar gezien het feit met andere al wat langere landelijke relatiebureaus, hoe zijn de prestatie's van relatiebasis.nl?

Zijn er mensen met ervaring(en)?

vr gr,

Angela1962

Re: ervaringen relatiebureau relatiebasis.nl

Ongelezen bericht door Angela1962 »

Ik heb juist prima ervaringen met InterDuo. Ik heb mijn lieve man via dit bureau verkregen en ben al weer 5 jaar zeer gelukkig met hem. Hierna hebben ook 3 vriendinnen van mij zich bij InterDuo ingeschreven waarvan 2 ook een stabiele relatie via dit bureau kregen. En eentje is nog bezig met dates en ik hoop voor haar dat het ook gaat lukken. Zo zie je maar hoe verschillend ervaringen kunnen zijn. Ook je eigen inzet en doorzettingsvermogen zijn bepalend. Aan de inzet van het bureau ligt het zeker niet naar mijn mening

Gesloten