ik heb de afgelopen jaren de 1 eurocent ,de 2 eorocent , de 5 eurocent netjes opgespaart in een pot en wilde deze vandaag bij de postbank inleveren daar ik al heel lang klant ben bij de postbank stond ik er niet bij stil dat men hievoor gewoon moet betalen om het muntgeld in te leveren en op je eigen rekening te zetten hiervoor vragen ze dus gewoonen 30 cent per zakje voor.en dat is toch pure diefstal lijkt mij of mis ik weer een addertje onder het gras. ik ben van mening dat ze toch al genoeg verdienen aan het feit dat ik mijn loon op een rekening van hen laat zetten maar ik moet me nu bijna onderdaning naar mijn bank gaan gedragen en dat valt mij nogal zwaar omdat ik dus ook gewoon iets voor mijn geld moet doen,
is er nog een manier om van mijn munt geld af tekomen zonder dat ik zoveel procent aan de bank moet betalen.en gewoon mijn gespaarde geld op mijn eigen rekening te zetten.
ik hoop spoedig een reactie op mijn schrijven te krijgen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] je eigen spaargeld in een potje naar de bank brengen.
Re: je eigen spaargeld in een potje naar de bank brengen.
Wat dacht je van uitgeven...
En anders kun je kijken of je plaatselijke groenteboer of bakker er blij mee is, want die moeten normaal ook betalen voor kleingeld. Al zitten zij in het algemeen niet te wachten op kleiner dan 5 ct.
En anders kun je kijken of je plaatselijke groenteboer of bakker er blij mee is, want die moeten normaal ook betalen voor kleingeld. Al zitten zij in het algemeen niet te wachten op kleiner dan 5 ct.