LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neckerman, retourgestuurd en toch betalen ....

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
klant is koning

Re: Neckerman, retourgestuurd en toch betalen ....

Ongelezen bericht door klant is koning »

Zeg als je praat over eerlijkheid ; geef eerlijk toe dat je zelf hetzelfde zou doen!!
Degene die dat niet eerlijk durven toegeven en schijnheilig lopen te doen, die zijn pas niet eerlijk, en bovendien leugenaars tegen hun eigen geest!

advies heeft niets verkeert gedaan, en als neckermann het geld terug wil of het zou merken vragen ze het terug en krijgen het ook terug.
stelen is heel anders, en advies heeft ook nog eens gelijk dat hij/zij de overzichten niet hoeft te lezen dus hou toch op met dat rare geklets.

klantvriendelijk

Ongelezen bericht door klantvriendelijk »

Schijnheilig geklets nee hoor... Ik zou inderdaad contact opnemen met Neckermann. Ik heb laatst nog 150 euro op straat gevonden in een portemonnee. Ik heb toen gewoon de eigenaar opgebeld en deze terug overhandigd. Een zeer blij en dankbaar persoon doet mij vele malen meer dan dat ik gebruik maak van geld dat niet van mij is.

Dat ze haar bankafschriften niet hoeft te controleren daar heeft ze gelijk in. Maar dat heeft ze nu wel gedaan en ze heeft ontdekt dat ze 200 euro heeft ontvangen van een zeer gerespecteerd bedrijf (door haar tenminste) dat niet van haar is. En daarmee ben je dus fout bezig.

De mensen die mijn reactie stom vinden, hoeven nu niet terug te gaan roepen dat ik schijnheilig ben of ook zo zou handelen. Nee ze moeten misschien is denken waarom ze dat roepen. Het zijn immrs allerlei excuses om hun foute gedrag goed te praten. Want dat is toch wat ze willen horen. Van nee hoor je bent niet fout geweest. Nou helaas dat zijn jullie wel.

advies

Ongelezen bericht door advies »

Schijnheilig ja, dat zijn jullie inderdaad!
Einde discussie van mijn kant!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

tja wat moet je ook met 2 kapstokken???????

Gast

1 voor de jas en 1 voor de pet.

klantvriendelijk

Ongelezen bericht door klantvriendelijk »

Bang om nog iets te zeggen 'advies'. Of bang om toe te geven dat je gewoon fout zit? Want je wil goedkeuring horen. Maar dat krijg je niet. Dus dan maak je er maar einde discussie van.

Erg ZWAK van je!

advies

Bang????
Waarom zou ik????
Ik heb gewoon niks meer te zeggen, ik denk en vind het mijne, jij het jouwe...nou okee, moet ik dan als een puber door-schrijven....heb wel wat beters te doen zeg!!
Bang pffff doe me een lol zeg!!
Ga naar de kleuterschool joh met je bang en je baby-bericht!!

lotte2

Ongelezen bericht door lotte2 »

Hoezo babyberichten advies. Klantvriendelijk wijst je op je gedrag. Jij kraakt alle personen hier af die zeggen dat je fout bezig bent door zomaar te profiteren van 200 euro.

Door hier fel tegenin te gaan met je flauwe berichtjes, doe jij eigenlijk de dingen fout. En je pleegt een vorm van diefstal EN je bent 'babyachtig' bezig door je eigen fout niet eens toe te durven geven.

Bovendien kraak je de mensen die wel eerlijk handelen in dergelijke situaties af. Ben blij dat er gewoon eerlijke mensen rondlopen. Als jij ooit je potemonnee met daarin 200 euro verliest, dan mag je heel hard hopen dat je hem terugkrijgt. iets wat jij eigenlijk niet verdient en de andere personen zoals klantvriendelijk wel.

groetjes lotte

advies

Als ik mijn knip verlies met daarin 200 euro, dan geef ik degene die 'm vindt gelijk als die 'm houdt, daarbij is het dan ook nog eens mijn eigen schuld, had ik er maar beter op moeten letten!

Ik blijf bij mijn mening ; met voorbedachte rade stelen is heel anders.

Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen daden, dat geldt voor neckermann, voor mij, en voor degene die zijn spullen verliest, 2 kapstokken meegeeft of wat dan ook, dan moeten die mensen maar beter opletten!
Zo denk ik, en daar kan geen mens iets aan veranderen.
EINDE DISCUSSIE!!

mijn mening

Ongelezen bericht door mijn mening »

Eerlijk duurt het langst!!!

Gast

ALLE MENSEN DIE WEL EERLIJK ZIJN OP DIT FORUM. BEDANKT!

Gast

Nou ben ik toch benieuwd, advies, waar jouw grens dan wel ligt? Als er 3 nullen teveel achter die 200 euro staan, door een fout bij de verwerking, en er staat opeens 200.000 op je rekening, zeg je dan ook niks? En als je een portemonnee met alleen een creditcard vindt, ga je die dan gebruiken? En een reklameparaplu van 3 euro in de trein, breng je die naar gevonden voorwerpen, of hou je die? En een versleten teddybeer?
Een paar vragen, zomaar, om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen...

advies

3 nullen gebeurt toch niet.
de creditcard heb ik niks aan als er geen code bij zit dus knip ik door.
de paraplu leg ik op het station voor een arme stakker, een zwerver ofzo,
en de teddy beer breng ik naar gevonden voorwerpen omdat er misschien een kindje heel verdrietig is.

bevredigd?

lotte2

Ongelezen bericht door lotte2 »

Nee ik eigenlijk niet.

Wat zou je doen als je:

- 2000 euro had bijgeschreven gekregen van Neckermann
- wat als je een portomonnee vind met daarin 500 euro

Zeg eens eerlijk....

Laurac

Ongelezen bericht door Laurac »

Tweemaal besteld bij neckermann

1e een crosstrainer van 355 euro, bij aflevering was de doos al stuk de crosstrainer beschadigd.
Had al 2 dagen vrij moeten nemen van m'n werk i.v.m. verkeerde planning van neckermann.
Crosstrainer in elkaar gezet, wiel bleek kapot!
Kon 'm niet meer ruilen, heb nooit meer op dat ding getraind kwam niet verder dan 5 stappen....véél te zwaar!!!

2e een luxe slaapbank, ik dacht géén goedkope rommer via neckermann moet goed zijn.
Bij aflevering verpakking helemaal zwart en goor van de viezigheid en beschadigd!!!
Slaapbank in elkaar gezet, bank was al beschadigd maar niet zichtbaar gelukkig.
Neckermann gebeld er kon niet meer dan 30 euro korting vanaf, ps de kosten van verzenden waren hierbij dus gratis 25 euro plus resterend bedrag 5 euro korting.

Een derde keer zal zeker niet meer komen.

Ik heb een nieuw beeldscherm nodig voor m'n pc, maar ik ga hem toch echt halen in de winkel waar ik het in het echt kan zien.

Nickermann moet z'n troep in Duitsland en Polen laten, niet bij ons!!!

Gesloten