LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP!!!! Waar is garage bhg dat in de spaansepolder was

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
bhgzoeker
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2008 01:06

HELP!!!! Waar is garage bhg dat in de spaansepolder was

Ongelezen bericht door bhgzoeker »

Ik ben op zoek naar de garge bhg die eerst in de spaansepolder gevestigd was en nu opeens verdwenen is ik heb daar een jaar geleden een auto gekocht waar helemaal niks meer aan klopt alles is wel een keer kapot gegaan en er is aan het 1 en ander gerommeld nu wou ik terug gaan met de auto naar de garage bhg was heel de showroom leeg wie kent de eigenaren of weet waar ze een nieuwe zaak hebben geopend wie met goeie raad komt kan een mooie beloning ontvangen alvast bedankt

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: HELP!!!! Waar is garage bhg dat in de spaansepolder was

Ongelezen bericht door D1RK »

Je kunt beter een echte garage zoeken want meestal is de werkplaats meer een poets en verf potjes om de auto wel mooier maar niet beter maken ....

Dus ik zou dit soort garage's liever nooit meer terug zien!
Jammer van Uw geld en koop elders bij een firma die ook reparatie's doet en geen showroom zoals deze...

Rhoon
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2008 23:58

Re: HELP!!!! Waar is garage bhg dat in de spaansepolder was

Ongelezen bericht door Rhoon »

Hallo,

Ze zitten er gewoon nog hoor. Op de Kommiezenlaan in Rotterdam Spaanse Polder. Nu onder Autobedrijf Pijl BV zie ook www.autobedrijfbhg.nl.

Succes.

Rhoon

Panthor
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 apr 2006 23:41

Re: HELP!!!! Waar is garage bhg dat in de spaansepolder was

Ongelezen bericht door Panthor »

Pas hier op:

Kilometerstanden kloppen niet
Reparaties worden niet uitgevoerd
Potige mannetjes met loslopende honden die je wel even helpen als je moeilijk doet

Wees gewaarschuwd..... :shock:

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: HELP!!!! Waar is garage bhg dat in de spaansepolder was

Ongelezen bericht door cliff »

Hoe kon je daar nu een auto kopen in de spaanse polder zitten alleen malafide zaken behalve die mercedes zaak.

Gesloten