Ik ben sinds kort klant bij tele2. Tot nu toe best tevreden. Nu zit ik met het volgende:
Ik wilde voor een 2e tv een extra decoder aanvragen. Ik had dit bij aanschaf ook gevraagd of het mogelijk was. Nu schijnt het niet mogelijk te zijn omdat het signaal te zwak zou zijn voor een 2e decoder. Ik vind dit een raar verhaal. Ik moet dus een speciaal ander abonnement aanschaffen voor mijn 2e tv. Kan iemand mij dit uitleggen of is het eigenlijk kant en klare onzin.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] decoders van tele2
Re: decoders van tele2
Ik heb hetzelfde probleem bij Tele 2. Ik belde vandaag om een 2e decoder aan te vragen, maar dat kon en mocht niet volgens de telefoniste, omdat de snelheid daardoor ernstig verslechterd werd.
Ik vind dit ook erg vreemd en het zou belachelijk zijn om nog een extra abonnement te moeten nemen voor je 2e tv, terwijl je voor Tele2 al genoeg betaald. De telefoniste had geen andere oplossing dan een abbonement op Digitenne o.i.d. te nemen, maar dit kost toch weer 7,50 per maand. Iemand nog een ander idee?
Ik vind dit ook erg vreemd en het zou belachelijk zijn om nog een extra abonnement te moeten nemen voor je 2e tv, terwijl je voor Tele2 al genoeg betaald. De telefoniste had geen andere oplossing dan een abbonement op Digitenne o.i.d. te nemen, maar dit kost toch weer 7,50 per maand. Iemand nog een ander idee?
-
WebServiceTele2
Geachte carola88 - ron2312
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Alex weijer
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Alex weijer
Webservice Tele2
De afstand naar wijk centrale bepaalde Uw internet snelheid en bij te lage snelheden dus grote afstand is een 2e tv vaak niet mogelijk zonder matig beeld en dus moeten ze soms wegens kwaliteit die ze graag willen leveren weigeren!