Beste panel,
Ik behartig een opzegging bij ziggo van 3 personen waaronder mijn zoon,schoonvader en een vriend.
Voor alle drie is er een opzegging gedaan, die van mijn zoon loopt sinds mei dit jaar en wil maar niet lukken niet na bellen en niet na mailen , je krijgt steeds te horen dat het goed komt maar er word maar steeds geld afgeschreven, van mijn schoonvader en vriend werkt het hetzelde, heb bevestiggingen gekregen dat de opzeggingingen klaar waren en dat het teveel betaalde geld terug gestort zou worden Echter.... er komt geen geld terug maar ziggo blijft maar lekker geld innen, ik wordt hier doodziek van ben al bijna 8 maanden bezig om iets op te zeggen maar volgens mij zitten daar alleen een stel slaapkoppen die alleen maar koffie kleppen op hun werk of zo of ze hebben wel een hele slechte computer waar communiceren niet mogelijk mee is..
dit is toch niet meer normaal?????????
Groetjes John v/d Goor
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzegging ziggo
Re: opzegging ziggo
Beste Johnv/d Goor,
Als u de bevestigingen van de opzeggingen al in handen heeft, zou ik u het volgende aanraden:
1. neem contact op met uw bank om de (onterecht) geïncasseerde bedragen terug te laten boeken.
2. u kunt langsgaan bij uw bank aan de balie op direct een blokkade in te stellen tegen Ziggo BV, zodat ze niet meer kunnen incasseren.
3. bestel een zogenoemde "rode kaart" bij uw bank en stuur deze naar Ziggo. Dit is een kaart waarmee u de machtiging intrekt.
Wens u veel succes.
groet, Lagune83
Als u de bevestigingen van de opzeggingen al in handen heeft, zou ik u het volgende aanraden:
1. neem contact op met uw bank om de (onterecht) geïncasseerde bedragen terug te laten boeken.
2. u kunt langsgaan bij uw bank aan de balie op direct een blokkade in te stellen tegen Ziggo BV, zodat ze niet meer kunnen incasseren.
3. bestel een zogenoemde "rode kaart" bij uw bank en stuur deze naar Ziggo. Dit is een kaart waarmee u de machtiging intrekt.
Wens u veel succes.
groet, Lagune83
Re: opzegging ziggo
Hoi John!
Het ten onrechte afgeschreven geld zou ik gewoon (laten) storneren.
Verder zou ik even een bericht sturen naar [email protected] want dan wordt het waarschijnlijk sneller opgelost.
Mvg
Het ten onrechte afgeschreven geld zou ik gewoon (laten) storneren.
Verder zou ik even een bericht sturen naar [email protected] want dan wordt het waarschijnlijk sneller opgelost.
Mvg
Re: opzegging ziggo
bij de bank een selectieve blokkade op Ziggo laten zetten. Zodra deze effectief is kunnen zij niet meer afboeken.
Re: opzegging ziggo
Ook ziggo had mij mooi te pakken.
Op 26-11 werd een bedrag van 29,95 van mijn rekening gehaald,
en op 27-11 een bedrag van 59,63.
Terwijl ik in oktober al had afgezegd ivm samenwonen.
Na een paar (dure) telefoontjes te hebben gepleegd,waarvan ik niets wijzer werd, gebeurde er dus niks.
Heb vandaag de postbank gebeld, gaat het me terugstorten, en ze hebben hun geblokkeerde.
Kun je nagaan, ik had op dat adres geen internet meer.
Betaalde dus voor niks.
Hulde aan de Postbank!!!!!!!!!
Op 26-11 werd een bedrag van 29,95 van mijn rekening gehaald,
en op 27-11 een bedrag van 59,63.
Terwijl ik in oktober al had afgezegd ivm samenwonen.
Na een paar (dure) telefoontjes te hebben gepleegd,waarvan ik niets wijzer werd, gebeurde er dus niks.
Heb vandaag de postbank gebeld, gaat het me terugstorten, en ze hebben hun geblokkeerde.
Kun je nagaan, ik had op dat adres geen internet meer.
Betaalde dus voor niks.
Hulde aan de Postbank!!!!!!!!!
Re: opzegging ziggo
Heeft u liefst schriftelijke bevestiging of bevestiging via e-mail van einde overeenkomst ontvangen?
Zo niet dan is het de vraag of u succesvol afgezegd heeft.
Zo niet dan is het de vraag of u succesvol afgezegd heeft.