LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Afgelopen week was de hemnes bedbank bij ikea in de aanbieding. 100,- euro goedkoper. De moeite waard om op te wachten. Woensdag mijn man op pad gestuurd, maar helaas het bed was niet op voorraad in tegenstelling tot wat de website ons heeft doen geloven. Na gebeld te hebben met de infolijn blijkt dat het bed maandag al was uitverkocht! Door een foutje in hun systeem werden de voorraden niet goed weergeven op de website?! Wat er dus voor heeft gezorgd dat mijn man voor niks 3 kwartier heeft gereden naar de dichtsbijzijnde ikea. Nu blijkt het ook nog zo te zijn dat ze alleen op maandag prijsgarantie couponnen hebben uitgedeeld. Zeer slechte actie van ikea! en er in kleine lettertjes bij zetten zolang de voorraad strekt, ja dat is makkelijk om klanten zo te lokken als er helemaal geen voorraad is!!
Wie weet of ikea verplicht is om ook ons een prijsgarantie coupon te verstrekken gezien de grote fout op de website?
Wie weet of ikea verplicht is om ook ons een prijsgarantie coupon te verstrekken gezien de grote fout op de website?
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
U had ook kunnen bellen en reserveren...
Tussen thuis kijken en daar komen kan ook de oorzaak zijn.
Ik kreeg gratis een reservering op mijn naam voor max 4 uren.
Dus alleen als ik te laat zou komen maar de laatste was dus voor mij..
Dat dit niet uw artikel maar iets anders was is dus niet van belang maar zover ging hun service...
Probeer eens een E mail want misschien word het dan toch nageleverd?
Of staan er elders nog wel enkele die dan naar U toe komen...
Ze hebben meerdere winkels en doen het wel vaker zo.
Tussen thuis kijken en daar komen kan ook de oorzaak zijn.
Ik kreeg gratis een reservering op mijn naam voor max 4 uren.
Dus alleen als ik te laat zou komen maar de laatste was dus voor mij..
Dat dit niet uw artikel maar iets anders was is dus niet van belang maar zover ging hun service...
Probeer eens een E mail want misschien word het dan toch nageleverd?
Of staan er elders nog wel enkele die dan naar U toe komen...
Ze hebben meerdere winkels en doen het wel vaker zo.
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Beste Dirk,
Dat heeft mijn man in de winkel ook gevraagd maar, reserveren was geen optie. Dat deden ze nooit bij actieprodukten?
Dat heeft mijn man in de winkel ook gevraagd maar, reserveren was geen optie. Dat deden ze nooit bij actieprodukten?
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Volgens de recent ingevoerde wet Oneerlijke Handels Praktijken:
Als een bedrijf grootschalig stunt met een product, dan moet dit product wel in voldoende mate aanwezig zijn.
Herinner IKEA aan deze regel, krijg je geen tegoedbon om het product alsnog teken de actieprijs af te kunnen nemen, beklaag je de bij de consumentenautoriteit, daarmee riskeert IKEA een boete...
http://www.consumentenautoriteit.nl/
Als een bedrijf grootschalig stunt met een product, dan moet dit product wel in voldoende mate aanwezig zijn.
Herinner IKEA aan deze regel, krijg je geen tegoedbon om het product alsnog teken de actieprijs af te kunnen nemen, beklaag je de bij de consumentenautoriteit, daarmee riskeert IKEA een boete...
http://www.consumentenautoriteit.nl/
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 05 dec 2005 10:28
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Ook ik wilde heel graag het Hemnes bed voor € 199. Omdat het dus volgens de website steeds niet voorradig was heb ook ik contact opgenomen met de klantenservice van Ikea en gevraagd of het bed dan wel gereserveerd/besteld kon worden. Dat was niet mogelijk via de klantenservice, maar ik zou dan persoonlijk naar 1 van de vestigingen moeten gaan en dan zou ik daar het Hemnes bed voor € 199 kunnen reserveren, maar dan moest ik echt persoonlijk naar de Ikea vestiging.
Zo gezegd zo gedaan en ik ben 29-11 jl. naar Ikea Barendrecht geweest. Daar werd mij echter bij de klantenservice verteld dat dit dus NIET mogelijk was. In zoverre niet mogelijk dat zij het niet wilden doen, want de baas van de dame van de klantenservice had orders gegeven dat zij het Hemnes bed niet mochten reserveren en ook geen prijsgarantie mochten afgeven. De dame had vernomen dat de levertijd kon oplopen tot februari volgend jaar. Ik heb aangegeven dat ik dat geen probleem vond en dat ik het bed nu direct wilde betalen, zodat ik de garantie had dat ik het bed ook voor € 199 had en de levertijd zou me dan niks utmaken. De dame van de klantenservice Barendrecht gaf aan, dat zij het niet mocht doen, maar dat ik het wel bij andere Ikea vestigingen kon proberen, want die zouden het misschien wel doen. Zij stelde voor dat ik naar Delft zou gaan of hun anders eerst even zou bellen om te vragen of zij dat deden. Wij hebben toen aan haar uitgelegd, dat je de vestigingn van Ikea niet persoonlijk kunt bereiken, maar dat je ten alle tijde de klantenservice moet bellen en die mogen je niet doorverbinden met een filiaal, want dat hadden we zelf al gevraagd voordat we persoonlijk naar Ikea Barendrecht zijn gereden. De dame van de klantenservice is dit nog gaan navragen en kwam met hetzelfde antwoord, dat we Ikea Delft inderdaad niet konden bellen, maar dat we dan gewoon weer de klantenservice kregen en die kunnen of mogen niet doorverbinden.
En die prijsgaranties voor het bed zijn uitgegeven door meerdere Ikea vestigingen, want op Marktplaats staan nu vandaag advertenties waarin mensen hun prijsgarantie voor het Hemnes bed te koop aanbieden!!!!! Ook prijsgaranties die gelden voor Ikea Barendrecht!!!!!
Ik heb dus een mail gestuurd aan Ikea en benieuwd naar hun reactie!!
Ik laat de afloop weten. De tip van 16again zal ik Ikea zeker onder ogen brengen.
Zo gezegd zo gedaan en ik ben 29-11 jl. naar Ikea Barendrecht geweest. Daar werd mij echter bij de klantenservice verteld dat dit dus NIET mogelijk was. In zoverre niet mogelijk dat zij het niet wilden doen, want de baas van de dame van de klantenservice had orders gegeven dat zij het Hemnes bed niet mochten reserveren en ook geen prijsgarantie mochten afgeven. De dame had vernomen dat de levertijd kon oplopen tot februari volgend jaar. Ik heb aangegeven dat ik dat geen probleem vond en dat ik het bed nu direct wilde betalen, zodat ik de garantie had dat ik het bed ook voor € 199 had en de levertijd zou me dan niks utmaken. De dame van de klantenservice Barendrecht gaf aan, dat zij het niet mocht doen, maar dat ik het wel bij andere Ikea vestigingen kon proberen, want die zouden het misschien wel doen. Zij stelde voor dat ik naar Delft zou gaan of hun anders eerst even zou bellen om te vragen of zij dat deden. Wij hebben toen aan haar uitgelegd, dat je de vestigingn van Ikea niet persoonlijk kunt bereiken, maar dat je ten alle tijde de klantenservice moet bellen en die mogen je niet doorverbinden met een filiaal, want dat hadden we zelf al gevraagd voordat we persoonlijk naar Ikea Barendrecht zijn gereden. De dame van de klantenservice is dit nog gaan navragen en kwam met hetzelfde antwoord, dat we Ikea Delft inderdaad niet konden bellen, maar dat we dan gewoon weer de klantenservice kregen en die kunnen of mogen niet doorverbinden.
En die prijsgaranties voor het bed zijn uitgegeven door meerdere Ikea vestigingen, want op Marktplaats staan nu vandaag advertenties waarin mensen hun prijsgarantie voor het Hemnes bed te koop aanbieden!!!!! Ook prijsgaranties die gelden voor Ikea Barendrecht!!!!!
Ik heb dus een mail gestuurd aan Ikea en benieuwd naar hun reactie!!
Ik laat de afloop weten. De tip van 16again zal ik Ikea zeker onder ogen brengen.
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Als ze een normaal product als klanten lokker misbruiken in de hoop dat je iets anders voor volle prijs zult meenemen....
Koop niets en maar vooral ruzie bij klanten(geen)service en laat duidelijk horen dat je het niet eens bent.
Mail U klachten en schrijf ook dat het op dit forum staat....
Pas na levering kunt U alleen dit verwijderen... dus moeten ze wel.
Als zij U misbruiken mag U hetzelfde doen!
Koop niets en maar vooral ruzie bij klanten(geen)service en laat duidelijk horen dat je het niet eens bent.
Mail U klachten en schrijf ook dat het op dit forum staat....
Pas na levering kunt U alleen dit verwijderen... dus moeten ze wel.
Als zij U misbruiken mag U hetzelfde doen!
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Wij wilden ook het hemnes bed kopen voor mijn dochterje. Het was namelijk 100 euro goedkoper.
Mijn man is woensdag nog naar filiaal duiven gereden, ik had inmiddels kanteservice al gebeld en zij vertelde dat we nog een prijsgarantie konden krijgen voor het bed. Mijn man heeft dit daar verteld en hij kreeg te horen dat ze geen prijsgarantie meer gaven.
Ook is me verteld dat bedden eind december wel weer binnen zouden komen. Kijk nu op de site van ikea, die heeft inmiddels het bed eraf gehaald.
Mensen met een prijsgarantie zijn ook niet zeker dat ze het bed voor die prijs krijgen, de bon is namelijk geldig tot 31-12-2008 en als levertijd tot februari is??? Dus koop geen prijsgarantie op marktplaats of waar dan ook. Want je legt een hoop geld neer voor het bed wat je misschien niet eens meer kan kopen.
heb ook een klacht gedaan naar klanteservice van ikea.
Mijn man is woensdag nog naar filiaal duiven gereden, ik had inmiddels kanteservice al gebeld en zij vertelde dat we nog een prijsgarantie konden krijgen voor het bed. Mijn man heeft dit daar verteld en hij kreeg te horen dat ze geen prijsgarantie meer gaven.
Ook is me verteld dat bedden eind december wel weer binnen zouden komen. Kijk nu op de site van ikea, die heeft inmiddels het bed eraf gehaald.
Mensen met een prijsgarantie zijn ook niet zeker dat ze het bed voor die prijs krijgen, de bon is namelijk geldig tot 31-12-2008 en als levertijd tot februari is??? Dus koop geen prijsgarantie op marktplaats of waar dan ook. Want je legt een hoop geld neer voor het bed wat je misschien niet eens meer kan kopen.
heb ook een klacht gedaan naar klanteservice van ikea.
Laatst gewijzigd door gizmo1 op 01 dec 2008 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Hallo allemaal,
Ook ik heb een negatieve ervaring bij Ikea met die Hemnes bedbank, een lokkertje is het!
Ik heb de volgende klacht zojuist bij Ikea neergelegd (helaas heb ik pas later op dit forum gelezen dus er niet bij gezet dat er al druk 'geforumd' werd over hun waardeloze service!
"Gaat over aanbieding Hemnes bedbank. Hele week voorraadinfo gevolgd. Omdat ik werk kan ik niet 's morgens om 9.00 uur voor de deur liggen bij jullie. Vrijdagavond nog even gekeken en ja hoor: nog 18 in Amersfoort, nog 11 in Eindhoven en nog 27 maar liefst in Duiven, dus wij stonden zaterdagmorgen om 9 uur voor de deur in Duiven (Utrecht is voor ons het dichtst bij, 3 genoemde plaatsen zijn allemaal rond de 65 km rijden). De deuren gingen open en we gingen meteen naar de slaapkamers. We vroegen naar de Hemnes bedbank, maar kregen meteen als antwoord dat ze al dagen uitverkocht zijn. Ik zeg: dat kan niet, ik heb iedere dag de voorraadinformatie gevolgd en er waren er gisteravond om 11 uur nog 27 stuks op voorraad. Naar mijn mening is het een lokkertje en dat zei ik ook. Als pleister op de wonde kregen we een bon voor koffie met gratis gebak. Zwaar teleurgesteld gingen we naar het restaurant en kozen een cappuciongebakje. Staan we bij de kassa, geldt het alleen voor het appelgebak. Mijn vriend de gebakjes ruilen, wij weer in de rij, weer bij de kassa: is het voor 1 persoon... nou ja, dat schiet dan lekker op... zijn we samen, kan er nog 1 betalen, beetje jammer. Ruim 120 km gereden, voor niets... aanbiedingen zijn dus alleen te doen als je naast de ikea woont. Want ja, als wij 's morgens om 9.00 uur hadden gebeld en er waren er nog 10... die kunnen wel weg zijn in die tijd dat wij naar ikea rijden. Apart zetten doen jullie niet aan. Bestellen en betalen en alsnog bezorgen, ook daar beginnen jullie niet aan. Kortom: ik ben erg teleurgesteld en vind het een bijzonder slechte service. Wat de voorraadinfo op internet betreft: dat jullie er een paar aantallen naast zitten, oke, maar als het dan zo onbetrouwbaar is, haal het er dan gewoon af, nu worden mensen misleid. Ik hoor graag van u of ons op de 1 of andere manier nog gelukkig kan maken, we zouden 2 hemnes bedbanken willen hebben, uiteraard voor de 199 euro per stuk die ze afgelopen weken zouden hebben gekost, wat zijn de mogelijkheden?
Bij voorbaat dank voor uw antwoord!"
En dat we allemaal nog maar een bedbank hebben voor dat geld, dat hoop ik! Samen staan we sterk!
Zijn er soms ook al mensen die de klacht bij kassa van de Vara hebben gemeld?
Ook ik heb een negatieve ervaring bij Ikea met die Hemnes bedbank, een lokkertje is het!
Ik heb de volgende klacht zojuist bij Ikea neergelegd (helaas heb ik pas later op dit forum gelezen dus er niet bij gezet dat er al druk 'geforumd' werd over hun waardeloze service!
"Gaat over aanbieding Hemnes bedbank. Hele week voorraadinfo gevolgd. Omdat ik werk kan ik niet 's morgens om 9.00 uur voor de deur liggen bij jullie. Vrijdagavond nog even gekeken en ja hoor: nog 18 in Amersfoort, nog 11 in Eindhoven en nog 27 maar liefst in Duiven, dus wij stonden zaterdagmorgen om 9 uur voor de deur in Duiven (Utrecht is voor ons het dichtst bij, 3 genoemde plaatsen zijn allemaal rond de 65 km rijden). De deuren gingen open en we gingen meteen naar de slaapkamers. We vroegen naar de Hemnes bedbank, maar kregen meteen als antwoord dat ze al dagen uitverkocht zijn. Ik zeg: dat kan niet, ik heb iedere dag de voorraadinformatie gevolgd en er waren er gisteravond om 11 uur nog 27 stuks op voorraad. Naar mijn mening is het een lokkertje en dat zei ik ook. Als pleister op de wonde kregen we een bon voor koffie met gratis gebak. Zwaar teleurgesteld gingen we naar het restaurant en kozen een cappuciongebakje. Staan we bij de kassa, geldt het alleen voor het appelgebak. Mijn vriend de gebakjes ruilen, wij weer in de rij, weer bij de kassa: is het voor 1 persoon... nou ja, dat schiet dan lekker op... zijn we samen, kan er nog 1 betalen, beetje jammer. Ruim 120 km gereden, voor niets... aanbiedingen zijn dus alleen te doen als je naast de ikea woont. Want ja, als wij 's morgens om 9.00 uur hadden gebeld en er waren er nog 10... die kunnen wel weg zijn in die tijd dat wij naar ikea rijden. Apart zetten doen jullie niet aan. Bestellen en betalen en alsnog bezorgen, ook daar beginnen jullie niet aan. Kortom: ik ben erg teleurgesteld en vind het een bijzonder slechte service. Wat de voorraadinfo op internet betreft: dat jullie er een paar aantallen naast zitten, oke, maar als het dan zo onbetrouwbaar is, haal het er dan gewoon af, nu worden mensen misleid. Ik hoor graag van u of ons op de 1 of andere manier nog gelukkig kan maken, we zouden 2 hemnes bedbanken willen hebben, uiteraard voor de 199 euro per stuk die ze afgelopen weken zouden hebben gekost, wat zijn de mogelijkheden?
Bij voorbaat dank voor uw antwoord!"
En dat we allemaal nog maar een bedbank hebben voor dat geld, dat hoop ik! Samen staan we sterk!
Zijn er soms ook al mensen die de klacht bij kassa van de Vara hebben gemeld?
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Ook wij waren tot 3 keer aan toe vanuit almere naar amersfoort gereden voor deze aanbieding de 3 de keer lagen wij zelfs al om 10 uur voor de deur en de voorraad zei dat er nog genoeg op voorraad waren daar gekomen hellaas uitverkocht. De heren vertelde dat de leveransier de vraag niet aan kon. Slechte leveransier dus want de actie was al maanden bekent.
Elk filiaal kreeeg maximaal 24 bedden aangeleverd veelste weinig dus.
ook hoorde ik bij thuis komst van de prijsgarantie en heb dus met ikea contact opgenomen maar gaven mij een vaag en ook verkeerd email adres voor mijn klacht.
wie kan mij helpen aan het juiste email adres voor de klacht!!
groetjes Mo
Elk filiaal kreeeg maximaal 24 bedden aangeleverd veelste weinig dus.
ook hoorde ik bij thuis komst van de prijsgarantie en heb dus met ikea contact opgenomen maar gaven mij een vaag en ook verkeerd email adres voor mijn klacht.
wie kan mij helpen aan het juiste email adres voor de klacht!!
groetjes Mo
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Hallo,
Ik heb de klacht ingediend via de website van Ikea:
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_s ... us_02.html
Succes! Groetjes, Opperhex
Ik heb de klacht ingediend via de website van Ikea:
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_s ... us_02.html
Succes! Groetjes, Opperhex
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Hoi Opperheks
Bedankt voor de tip heb zojuist mijn klacht ingediend.
Nou afwachten wat hun reatie is.
Jullie horen het nog
groetjes Mo
Bedankt voor de tip heb zojuist mijn klacht ingediend.
Nou afwachten wat hun reatie is.
Jullie horen het nog
groetjes Mo
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Hoi Mo,
Graag gedaan. Als ik na een week niets gehoord heb op mijn klacht, ga ik weer naar dezelfde plek op de ikea-site om mijn beklag nogmaals te doen en eveneens deel ik ze dan mee dat ik een kopie van mijn klacht naar tros radar stuur en naar kassa!
Wie het laatst lacht... en ik hoop van harte dat wij dat zijn, met allemaal nog een prachtige hemnes voor maximaal 199 euro per exemplaar!
Zonnige groetjes, Opperhex
Graag gedaan. Als ik na een week niets gehoord heb op mijn klacht, ga ik weer naar dezelfde plek op de ikea-site om mijn beklag nogmaals te doen en eveneens deel ik ze dan mee dat ik een kopie van mijn klacht naar tros radar stuur en naar kassa!
Wie het laatst lacht... en ik hoop van harte dat wij dat zijn, met allemaal nog een prachtige hemnes voor maximaal 199 euro per exemplaar!
Zonnige groetjes, Opperhex
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
goed nieuws voor jullie,
ik heb vanavond de hemnes bedbank gekocht in haarlem, na al twee keer voor niks te zijn geweest.
Op internet is het bed niet te vinden en via de voorraad info per telefoon zeggen ze dat het niet op voorraad is, dus vraag een medewerker aan de telefoon deze vertelde mij dat de bedden weer op voorraad zijn aldus in haarlem.
Succes allemaal!![/b]
ik heb vanavond de hemnes bedbank gekocht in haarlem, na al twee keer voor niks te zijn geweest.
Op internet is het bed niet te vinden en via de voorraad info per telefoon zeggen ze dat het niet op voorraad is, dus vraag een medewerker aan de telefoon deze vertelde mij dat de bedden weer op voorraad zijn aldus in haarlem.
Succes allemaal!![/b]
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Ha die Crazy John,
En kreeg jij het bed voor de prijs van 199 euro?
Tot op heden nog geen enkele reactie op mijn klacht bij Ikea, iemand anders wel?
Ik ga over een paar dagen weer dezelfde klacht daar neerzetten, enigszins aanpassen en meteen meedelen dat ik het bij tros Radar en bij Kassa meld...
Geniet van je zondag!
Greetinx, Opperhex
En kreeg jij het bed voor de prijs van 199 euro?
Tot op heden nog geen enkele reactie op mijn klacht bij Ikea, iemand anders wel?
Ik ga over een paar dagen weer dezelfde klacht daar neerzetten, enigszins aanpassen en meteen meedelen dat ik het bij tros Radar en bij Kassa meld...
Geniet van je zondag!
Greetinx, Opperhex
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Onze dochter zag in Mei toen de Ikea catalogus in de brievenbus viel dat in week 49-2008 de Hemnes bedbank in de aanbieding zou zijn.
Zij is hier voor gaan sparen en wij zijn 25-11-2008 vol verwachting naar de vestiging Barendrecht gegaan. Daar aangekomen werden wij onbeschoft "beleefd" aangesproken dat het bed niet meer op voorraad was en minimaal een maand levertijd had. Ons verzoek om (net zoals velen) het bed te bestellen/reserveren voor de aktieprijs werd niet gehonoreerd, bij de aktie stond immers "op=op" . Tevens werd ons verteld dat er 's maandags wel "prijs garantie coupons" werden verstrekt maar daarna niet meer !! Met een zeer verdrietige dochter zijn wij naar huis gegaan. Op onze klachtmeldingen aan Ikea bij de klantenservice en per e-mail kregen wij niet bevredigende reacties, men deed niets om ons tegemoed te komen !! Ook wij hebben dagelijks de voorraden op internet gevolgd en deze werd dagelijks 's morgens vroeg aangepast met 0 op voorraad morgen ... stuks. Een heel misleidend verhaal dus en denkbaar opgezet dat men dan in de vestiging langskomt en wel iets anders koopt !! Wij vinden het jammer dat Ikea het door hun gepromote "Ikea Familie" gevoel op deze manier teniet doet !!
Zij is hier voor gaan sparen en wij zijn 25-11-2008 vol verwachting naar de vestiging Barendrecht gegaan. Daar aangekomen werden wij onbeschoft "beleefd" aangesproken dat het bed niet meer op voorraad was en minimaal een maand levertijd had. Ons verzoek om (net zoals velen) het bed te bestellen/reserveren voor de aktieprijs werd niet gehonoreerd, bij de aktie stond immers "op=op" . Tevens werd ons verteld dat er 's maandags wel "prijs garantie coupons" werden verstrekt maar daarna niet meer !! Met een zeer verdrietige dochter zijn wij naar huis gegaan. Op onze klachtmeldingen aan Ikea bij de klantenservice en per e-mail kregen wij niet bevredigende reacties, men deed niets om ons tegemoed te komen !! Ook wij hebben dagelijks de voorraden op internet gevolgd en deze werd dagelijks 's morgens vroeg aangepast met 0 op voorraad morgen ... stuks. Een heel misleidend verhaal dus en denkbaar opgezet dat men dan in de vestiging langskomt en wel iets anders koopt !! Wij vinden het jammer dat Ikea het door hun gepromote "Ikea Familie" gevoel op deze manier teniet doet !!
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Hoi Alllemaal
Ik heb mijn klacht ook na het beraden van deze site bij de ikea neergelegd en mij in deze klacht ook berrecht op de tip van opperheks
Ik heb daarop wel een mailtje ontvangen van de ikea dat zij binnen 2 weken met een paasende oplossing zouden komen
Ik wacht af!
Maar maak in je klacht goed duidelijk dat je niet schoomt om verdere stappen te ondernemen mij heeft het tot zover geholpen dat ze mij wel een reactie hebben gestuurd
Jullie horen het weer
groetjes Mo
Ik heb mijn klacht ook na het beraden van deze site bij de ikea neergelegd en mij in deze klacht ook berrecht op de tip van opperheks
Ik heb daarop wel een mailtje ontvangen van de ikea dat zij binnen 2 weken met een paasende oplossing zouden komen
Ik wacht af!
Maar maak in je klacht goed duidelijk dat je niet schoomt om verdere stappen te ondernemen mij heeft het tot zover geholpen dat ze mij wel een reactie hebben gestuurd
Jullie horen het weer
groetjes Mo
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Hallo allemaal,
Ja ik heb wel een mail gehad van ikea.
Hier stond in dat ze er niks aan doen en dat ze inderdaad alleen op maandag prijsgarantie hebben uitgedeeld, verder stond er in dat het bed nu mondjesmaat weer binnenkomt in het filiaal haarlem.
Al met al doen ze er niks aan want zeiden ze de actie was zolang de voorraad strekt.
Groetjes John
Ja ik heb wel een mail gehad van ikea.
Hier stond in dat ze er niks aan doen en dat ze inderdaad alleen op maandag prijsgarantie hebben uitgedeeld, verder stond er in dat het bed nu mondjesmaat weer binnenkomt in het filiaal haarlem.
Al met al doen ze er niks aan want zeiden ze de actie was zolang de voorraad strekt.
Groetjes John
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Na al deze negatieve berichten over de HEMNES bedbank, wil ik graag ook iets laten weten. De aanbieding voor deze bedbank was geldig zo lang de voorraad strekt. Dat staat niet in kleine lettertjes, maar gewoon in de catalogus op dezelfde bladzijde als de aanbieding. Er zijn veel bedbanken verkocht, met veel bedoelen ze bij IKEA niet 23 of 48 maar honderden. Bij sommige vestigingen zijn prijsgarantie formulieren uitgedeeld, maar dat kan ook niet onbeperkt.
Geen paniek mensen, op vertoon van deze prijsgarantie formulieren, kunt u deze bedbank voor de aanbiedingsprijs kopen. De bedbank gaat niet uit het assortiment !!! Na de vele verkopen duurt het even voor de voorraad weer op peil is, maar het is onzin dat je niets hebt aan het prijsgarantieformulier omdat deze tot 31 december geldig is. Voor 31 december heeft u de bedbank vast al in huis, anders lossen ze het netjes op bij de klantenservice. De bedbank wordt regelmatig weer aangeleverd. Kwestie van informeren naar de voorraad, via de chat of de e-mail. Je krijgt netjes antwoord op je klacht. Het enige wat beter had gekunnen is de informatie naar de klant toe. IKEA heeft zich verkeken op de grote vraag naar dit artikel. Vervelend is dat mensen die het bed niet hebben kunnen kopen en geen prijsgarantie hebben, op marktplaats kunnen bieden op deze formulieren. Dat is echt over de rug van klanten die het graag voor hun kinderen willen hebben, maar daar kan IKEA niets aan doen....
Geen paniek mensen, op vertoon van deze prijsgarantie formulieren, kunt u deze bedbank voor de aanbiedingsprijs kopen. De bedbank gaat niet uit het assortiment !!! Na de vele verkopen duurt het even voor de voorraad weer op peil is, maar het is onzin dat je niets hebt aan het prijsgarantieformulier omdat deze tot 31 december geldig is. Voor 31 december heeft u de bedbank vast al in huis, anders lossen ze het netjes op bij de klantenservice. De bedbank wordt regelmatig weer aangeleverd. Kwestie van informeren naar de voorraad, via de chat of de e-mail. Je krijgt netjes antwoord op je klacht. Het enige wat beter had gekunnen is de informatie naar de klant toe. IKEA heeft zich verkeken op de grote vraag naar dit artikel. Vervelend is dat mensen die het bed niet hebben kunnen kopen en geen prijsgarantie hebben, op marktplaats kunnen bieden op deze formulieren. Dat is echt over de rug van klanten die het graag voor hun kinderen willen hebben, maar daar kan IKEA niets aan doen....
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Wj hebben op 24november om 10:15 bij de Ikea hengelo als een van de eersten de bedden gekocht.. Zelfs toen was hij al niet te leveren.. Vrachtwagen zou nog onderweg zijn. We hebben 2 bedden betaald en binnen 2 weken zouden ze de bedden komen bezorgen.. Ik wacht er dus ook nog steeds op.
Ikea behandeld hiermee de klanten gewoon slecht want als je de algemene lijn belt weet niemand er iets van en is het afwachten
Komt mijn moeder vanavond met het verhaal dat er een klant al wel het bed heeft er zou weer voorraad zijn.. Waarom horen wij dat dan niet??
Ik vind het wel kwalijk dat je bedden in de verkoop neemt maar geen voorraad hebt en iedereen laat zwemmen, tevens na maandag 24 nov is er gewoon geen bed meer te koop geweest.
Succes aan een ieder en ik ben benieuwd wanneer ik ze krijg
Ikea behandeld hiermee de klanten gewoon slecht want als je de algemene lijn belt weet niemand er iets van en is het afwachten
Komt mijn moeder vanavond met het verhaal dat er een klant al wel het bed heeft er zou weer voorraad zijn.. Waarom horen wij dat dan niet??
Ik vind het wel kwalijk dat je bedden in de verkoop neemt maar geen voorraad hebt en iedereen laat zwemmen, tevens na maandag 24 nov is er gewoon geen bed meer te koop geweest.
Succes aan een ieder en ik ben benieuwd wanneer ik ze krijg
Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie
Echt heel vervelend voor alle mensen die een Hemnes wilden kopen. Geloof me, het was zeker niet bedoeld als lokkertje! Het had gewoon beter ingekocht moeten worden, men had niet gedacht dat het zo storm zou lopen. In Delft ging het ook nog eens mis omdat de voorraad nog in het magazijn stond weggedraaid. Drama voor alle klanten die stonden te wachten! Er zijn in Delft heel veel prijsgarantieformulieren uitgegeven, totaal voor 3 volle trailers (en de leveringen zijn onderweg).
Altijd jammer als dit soort acties misgaan, vooral voor de 'gedupeerde' klanten.
Altijd jammer als dit soort acties misgaan, vooral voor de 'gedupeerde' klanten.