LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Playco/ Playcollect
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07
Re: Playco/ Playcollect
Hij woont wel elke keer ergens anders merk ik wel. Had graag gehoopt dat hij op Curacao had gezeten. dat is niet ver voor mij. Was hem persoonlijk gaan opzoeken. Als je het forum goed doorspit kom je het adres tegen. Volgens mij had ene Esther een keer het adres erop gezet.
De deurwaarder.
De deurwaarder.
Re: Playco/ Playcollect
http://www.toysplus.eu/account_history_ ... der_id=699
is dit een ip adres ik ken er niets van
in ieder geval ga ik door tot op het bot
bedankt voor de reacties
is dit een ip adres ik ken er niets van
in ieder geval ga ik door tot op het bot
bedankt voor de reacties
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29
Re: Playco/ Playcollect
@ cota315
Stuur mij even een mail, dan kan ik het u uitleggen.
Stuur mij even een mail, dan kan ik het u uitleggen.
Re: Playco/ Playcollect
nu dreigt ie met vervolgen omdat ik op dit forum de waarheid spreek
jammer he
jammer he
Re: Playco/ Playcollect
betekent dit dat Koperke ook weer terug komt met zijn gezwets
ik kan niet wachten...
ik kan niet wachten...
Re: Playco/ Playcollect
@ cota315
gewoon zijn email adres blokkeren. Dan zie je niet meer het achterlijke gedoe dat hij mailt.
En verder,... melding maken bij ecc. (via een klachtenformulier)
Verder NIETS betalen, gewoon negeren.
ps. lees het lange stuk van mijn eens door, van enkele maanden geleden. Bij de betalingsomschrijving moest ik toen wat invullen. Enig speurwerk, zal je wat opleveren. Volgens mij is het nl. een adres in de buurt van Leuven.
gewoon zijn email adres blokkeren. Dan zie je niet meer het achterlijke gedoe dat hij mailt.
En verder,... melding maken bij ecc. (via een klachtenformulier)
Verder NIETS betalen, gewoon negeren.
ps. lees het lange stuk van mijn eens door, van enkele maanden geleden. Bij de betalingsomschrijving moest ik toen wat invullen. Enig speurwerk, zal je wat opleveren. Volgens mij is het nl. een adres in de buurt van Leuven.
Re: Playco/ Playcollect
Ik heb trouwens aan de ECC doorgegeven, dat Megatoys ook deel uit maakt van het geheel, Playco en Toysplus.
Re: Playco/ Playcollect
ik heb alle juiste gegevens van PH.
Groetjes
Groetjes
Re: Playco/ Playcollect
hoi estheren nevada
kan je me meer info geven aub
wat is ecc
en de gegevens van ph interesseren me echt
ik ben niet van plan alles zo te laten er is klacht ingediend
maar ik wil meer info om een solide case op te bouwen
ik ben een belg en woon niet zo ver van leuven
dus laat maar komen die info
groetjes
kan je me meer info geven aub
wat is ecc
en de gegevens van ph interesseren me echt
ik ben niet van plan alles zo te laten er is klacht ingediend
maar ik wil meer info om een solide case op te bouwen
ik ben een belg en woon niet zo ver van leuven
dus laat maar komen die info
groetjes
Re: Playco/ Playcollect
Hallo, ik zal je de gegevens overhandigen als ik mijn bestelling ontvangen heb. Ik vrees dat ik anders ook niets meer ontvang en het gaat om nog heel wat geld.
Als je op google ECC ingeeft, kom je direct op de eerste pagina van hun website en wie zien we daar: playco = fraude.
Als je op google ECC ingeeft, kom je direct op de eerste pagina van hun website en wie zien we daar: playco = fraude.
Re: Playco/ Playcollect
heeft philip zich weer gemeld?heeft hij alweer geld nodig?kan hij een keer ophouden............................................................................
Re: Playco/ Playcollect
zijn ''koopjesite"' is er weer,ondanks mijn klacht bij ecc.help.............
Re: Playco/ Playcollect
de site is weer online........................help
hij heeft weer allerlei''koopjes''
hij heeft weer allerlei''koopjes''
Re: Playco/ Playcollect
hoeveel mensen gaan er nu weer gedupeerd worden stuur aub een mail naar
[email protected]
vraag hen hoe kan dit.ze waren toch uit de lucht gehaald?
[email protected]
vraag hen hoe kan dit.ze waren toch uit de lucht gehaald?
Re: Playco/ Playcollect
Hallo,
Ik ben ook opgelicht door playco, toysplus nu megatoys. Als het ding maar een naam heeft. Ze houden je gewoon aan het lijntje.
ik heb enkele maanden geleden besteld. Diverse mails gezonden en altijd hadden ze wel een antwoord.
Goederen verloren, tegoedbon gekregen, enz. enz.
Dan toch een deel van de goederen gekregen en weer een tegoedbon die ze dan uiteindelijk gaan gebruik voor de nieuwe fun pass.
en nu dreigementen
Ik ben ook opgelicht door playco, toysplus nu megatoys. Als het ding maar een naam heeft. Ze houden je gewoon aan het lijntje.
ik heb enkele maanden geleden besteld. Diverse mails gezonden en altijd hadden ze wel een antwoord.
Goederen verloren, tegoedbon gekregen, enz. enz.
Dan toch een deel van de goederen gekregen en weer een tegoedbon die ze dan uiteindelijk gaan gebruik voor de nieuwe fun pass.
en nu dreigementen
Re: Playco/ Playcollect
Geachte mensen
we beseffen dat er voor onze overname op 3 november wat problemen zijn geweest met levertijden en vooral de communicatie daarrond.
Maar tegelijkertijd zijn er enorm veel "schadegevallen" (waaronder ook verloren pakketten door toedoen van DPD, GLS, en TNT ! en zelfs gestolen pakketten door enkele van hun personeelsleden !) geweest, waaraan niemand buiten de werkelijke schuldigen iets kon veranderen.
Wij zijn niet echt vertrouwd met het behandelen van dit soort bestelllingen en wij werkten tot voor kort ook nooit met particulieren.
Wij zullen ervoor zorgen dat iedereen krijgt waar hij/zij recht op heeft, maar tegelijkertijd zullen we er ook voor zorgen, dat Fun+ uitbetaald wordt, voor de jaarlijkse bijdragen en dat wij ook alle openstaande, niet rechtmatig geannuleerde bestellingen zullen innen en desnoods met schadevergoedingen en gerechtelijke procedures als gevolg.
Wij hebben niets te maken met Toys+ en Playco (dat overigens nu toch al 1,5 jaar niet meer bestaat: waarover gaat dit topic eigenlijk nog ?) en we kunnen u ook garanderen dat de heer Philip Heylen (waarvan Nevada beweert dat hij in België woont, in Heverlee, maar wat niet zo is, gezien hij sinds kort voor ons bedrijf werkt in Luxemburg en daar ook effectief woont) niets te maken heeft met dit alles.
Hij heeft destijds enkel de domeinnamen geregistreerd en even geholpen met enkele betalingen en afhalingen toen hij in 2007 nog wel af en toe in België was.
Een adres in Heverlee bestaat er dus zeer zeker niet, niet van ons, niet van hem.
We werken wel aan afhaalpunten, maar wellicht gaan we daarvoor in zee met KIALA of een ander bestaand netwerk.
We kunnen cota315 geruststellen: er zal geleverd worden, maar je moet je pass ook eerst betalen, anders mogen we je niet aan die prijs leveren, dat moet je zeker snappen: leveren aan inkoopprijzen aan iedereen die ook geen pass betaalt/heeft, dat zou niet eerlijk zijn tegenover de talloze leden die er wel voor betalen.
Op dit ogenblik zijn er dat 25.889 om exact te zijn.
Voor februari of maart komt de nieuwe shop niet online en komen er dus geen leden meer bij, omdat we ze niet op een goede manier kunnen de gewenste service leveren !
En wij staan voor service, dat weten onze jarenlange bedrijfsklanten en verenigingen maar al te goed en dat appreciëren ze dan ook enorm.
We zijn niet van plan om alles proberen goed te praten: we maken goed wat verkeerd liep, maar tegelijkertijd maken we komaf, met alle leugens en met alle wanbetalers !
Er zijn gisteren 50 dossiers naar de advocaat gebracht om een laatste kans te geven voor de procedures worden opgestart.
@NEVADA let inderdaad op wat je doorgeeft en aan wie, we hebben nu al aan Tros Radar je emailadres opgevraagd, en we gaan dat krijgen ook.
Hier is geen plaats voor persoonlijke vendetta of vetes: als je professioneel wil geholpen worden, reageer dan zelf ook zo.
Er wordt nooit gedreigd, maar wel vaak gewaarschuwd.
@jojo28: trek je commentaar en leugens maar weer terug in, zoniet, ben jij alvast nummer 51 !
En we gaan net zo lang door tot alle leugenaar gestraft werden.
we beseffen dat er voor onze overname op 3 november wat problemen zijn geweest met levertijden en vooral de communicatie daarrond.
Maar tegelijkertijd zijn er enorm veel "schadegevallen" (waaronder ook verloren pakketten door toedoen van DPD, GLS, en TNT ! en zelfs gestolen pakketten door enkele van hun personeelsleden !) geweest, waaraan niemand buiten de werkelijke schuldigen iets kon veranderen.
Wij zijn niet echt vertrouwd met het behandelen van dit soort bestelllingen en wij werkten tot voor kort ook nooit met particulieren.
Wij zullen ervoor zorgen dat iedereen krijgt waar hij/zij recht op heeft, maar tegelijkertijd zullen we er ook voor zorgen, dat Fun+ uitbetaald wordt, voor de jaarlijkse bijdragen en dat wij ook alle openstaande, niet rechtmatig geannuleerde bestellingen zullen innen en desnoods met schadevergoedingen en gerechtelijke procedures als gevolg.
Wij hebben niets te maken met Toys+ en Playco (dat overigens nu toch al 1,5 jaar niet meer bestaat: waarover gaat dit topic eigenlijk nog ?) en we kunnen u ook garanderen dat de heer Philip Heylen (waarvan Nevada beweert dat hij in België woont, in Heverlee, maar wat niet zo is, gezien hij sinds kort voor ons bedrijf werkt in Luxemburg en daar ook effectief woont) niets te maken heeft met dit alles.
Hij heeft destijds enkel de domeinnamen geregistreerd en even geholpen met enkele betalingen en afhalingen toen hij in 2007 nog wel af en toe in België was.
Een adres in Heverlee bestaat er dus zeer zeker niet, niet van ons, niet van hem.
We werken wel aan afhaalpunten, maar wellicht gaan we daarvoor in zee met KIALA of een ander bestaand netwerk.
We kunnen cota315 geruststellen: er zal geleverd worden, maar je moet je pass ook eerst betalen, anders mogen we je niet aan die prijs leveren, dat moet je zeker snappen: leveren aan inkoopprijzen aan iedereen die ook geen pass betaalt/heeft, dat zou niet eerlijk zijn tegenover de talloze leden die er wel voor betalen.
Op dit ogenblik zijn er dat 25.889 om exact te zijn.
Voor februari of maart komt de nieuwe shop niet online en komen er dus geen leden meer bij, omdat we ze niet op een goede manier kunnen de gewenste service leveren !
En wij staan voor service, dat weten onze jarenlange bedrijfsklanten en verenigingen maar al te goed en dat appreciëren ze dan ook enorm.
We zijn niet van plan om alles proberen goed te praten: we maken goed wat verkeerd liep, maar tegelijkertijd maken we komaf, met alle leugens en met alle wanbetalers !
Er zijn gisteren 50 dossiers naar de advocaat gebracht om een laatste kans te geven voor de procedures worden opgestart.
@NEVADA let inderdaad op wat je doorgeeft en aan wie, we hebben nu al aan Tros Radar je emailadres opgevraagd, en we gaan dat krijgen ook.
Hier is geen plaats voor persoonlijke vendetta of vetes: als je professioneel wil geholpen worden, reageer dan zelf ook zo.
Er wordt nooit gedreigd, maar wel vaak gewaarschuwd.
@jojo28: trek je commentaar en leugens maar weer terug in, zoniet, ben jij alvast nummer 51 !
En we gaan net zo lang door tot alle leugenaar gestraft werden.
Re: Playco/ Playcollect
iedereen die een probleem heeft, je weet maar nooit dat we er niet eens van op de hoogte waren, mag ons altijd mailen op [email protected]
Ook pipo45 : we verwachten wel dat u zich bekend maakt met naam, referentie enz... als u uw "klachten" wil formuleren.
@ NEVADA: dat van die voorhamers zou ik maar verwijderen: dat is pas een dreigement en dan nog wel een bekentenis voor poging tot doodslag of moord met voorbedachte rade, let daar goed mee op : stel dat er morgen toevallig bij iemand iets zou gebeuren, dan ben jij de hoofdverdachte nummer 1.
En voor de sukkelaar die z'n kazerne nog niet heeft ontvangen, ze wordt deze week nog verzonden, dan kan je je voorhamer doorverkopen.
@NEVADA : er staan maar weinig bestellingen nog open: we kunnen dus zo achterhalen wie je bent: als jij ook maar iets verkeerd doet, en je reacties hier niet meteen verwijderd, dan mag je er zeker van zijn dat je niets geleverd krijgt, integendeel zelfs, dan zal je net als anderen een schadevergoeding kunnen betalen.
We hebben er net nog eentje van 325 euro van 1 klant ontvangen.
En er waren er in het verleden al meer.
Wegens schending van de privacy mogen we echter geen namen geven.
Ook pipo45 : we verwachten wel dat u zich bekend maakt met naam, referentie enz... als u uw "klachten" wil formuleren.
@ NEVADA: dat van die voorhamers zou ik maar verwijderen: dat is pas een dreigement en dan nog wel een bekentenis voor poging tot doodslag of moord met voorbedachte rade, let daar goed mee op : stel dat er morgen toevallig bij iemand iets zou gebeuren, dan ben jij de hoofdverdachte nummer 1.
En voor de sukkelaar die z'n kazerne nog niet heeft ontvangen, ze wordt deze week nog verzonden, dan kan je je voorhamer doorverkopen.
@NEVADA : er staan maar weinig bestellingen nog open: we kunnen dus zo achterhalen wie je bent: als jij ook maar iets verkeerd doet, en je reacties hier niet meteen verwijderd, dan mag je er zeker van zijn dat je niets geleverd krijgt, integendeel zelfs, dan zal je net als anderen een schadevergoeding kunnen betalen.
We hebben er net nog eentje van 325 euro van 1 klant ontvangen.
En er waren er in het verleden al meer.
Wegens schending van de privacy mogen we echter geen namen geven.
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29
Re: Playco/ Playcollect
aha weer een nieuwe poging.
elke keer als je het niet mee aankunt, dan maar weer een overname voorspelen.
Gaat lekker zo toch
elke keer als je het niet mee aankunt, dan maar weer een overname voorspelen.
Gaat lekker zo toch
-
- Berichten: 3097
- Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47
Re: Playco/ Playcollect
Dat heb je dus al gedaan!Wegens schending van de privacy mogen we echter geen namen geven
Als deze gegevens kloppen jojo, kan je Megatoys aangeven bij de bevoegde instantie!! En dat zou ik zeker doen@jojo28, trek je commentaar en leugens maar weer terug in, zoniet, ben jij alvast nummer 51 !
N.b. privé gegevens op mijn verzoek verwijderd door de redactie
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29
Re: Playco/ Playcollect
megatoys.eu niks te maken met toysplus.eu ???
Dacht het wel
Dacht het wel