LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laser visa credit card
Laser visa credit card
Ben in juli op vakantie geweest in Amerika en er is te veel afgeschreven van mijn creditcard. Ik had het bewijs gelukkig nog. Heb alles verstrekt aan de creditcard provider Laservisa. Dit was in augustus/september. Tot op heden ondanks versturen van reminders nog steeds geen bericht en geld niet terug. Wat kan ik doen en hebben jullie ook slechte ervaringen met Laservisa?
Re: Laser visa credit card
Zie mijn topic.
Mijn kaart is leeggehaald (skimming, of internet - niets meer over gehoord). Ruim 5 weken later geen vervangende kaart, geen brief over blokkeren, over ontvangen fraudemelding, over afhandeling.
Telefonisch >25 minuten wachten of computer gooit haak erop ivm te lange wachtrij.
Vandaag een brief (ja, iets van lasercards!) over dat het de laatste tijd niet goed gaat met het nieuwe computersysteem. Goh, was niet opgevallen.
En dat je via http://www.ikwilmeerinformatie.nu/ vragen stellen en antwoorden kunt opzoeken. WIE ZIT DAAR OP TE WACHTEN?!?!
IK WIL LEZEN:
-dat mensen een vergoeding krijgen voor de UREN (!) aan de lijn hangen met mobiel of naar het vaste nummer (ivm 0900-blokkades)
-dat klachten EINDELIJK worden opgelost naar tevredenheid
-dat men eens brieven gaat sturen met uitleg; andersom dringt er niets door tenzij je het 10x mailt, faxt en opstuurt
-dat men meldt dat je binnen 1 minuut iemand aan de lijn krijgt of anders binnen 1 uur teruggebeld wordt.
Stelletje prutsers zijn het. Werk zelf in IT en financiele sector, en zo'n wanproduct aanvullen met loze beloftes en gebrek aan service... daar passen een hoop excuses, goedmakertje en ontslagen aan Primeline kant bij.
Van Dixons reactie gehad op mijn klacht dat zij ivm wet op persoonsbescherming niets kunnen doen, behalve aandringen op afhandeling. Nota bene een DIXONS visa card, die door lasercards/primeline/lafyaette/laservisa in de markt wordt gezet.
Kreeg ook mailtje van iemand die via van der Valk te maken had met hun Visacard via Lasercards. Zelfde probleem. Hopelijk kan Radar eens een uitzending hiermee vullen.
Mijn kaart is leeggehaald (skimming, of internet - niets meer over gehoord). Ruim 5 weken later geen vervangende kaart, geen brief over blokkeren, over ontvangen fraudemelding, over afhandeling.
Telefonisch >25 minuten wachten of computer gooit haak erop ivm te lange wachtrij.
Vandaag een brief (ja, iets van lasercards!) over dat het de laatste tijd niet goed gaat met het nieuwe computersysteem. Goh, was niet opgevallen.
En dat je via http://www.ikwilmeerinformatie.nu/ vragen stellen en antwoorden kunt opzoeken. WIE ZIT DAAR OP TE WACHTEN?!?!
IK WIL LEZEN:
-dat mensen een vergoeding krijgen voor de UREN (!) aan de lijn hangen met mobiel of naar het vaste nummer (ivm 0900-blokkades)
-dat klachten EINDELIJK worden opgelost naar tevredenheid
-dat men eens brieven gaat sturen met uitleg; andersom dringt er niets door tenzij je het 10x mailt, faxt en opstuurt
-dat men meldt dat je binnen 1 minuut iemand aan de lijn krijgt of anders binnen 1 uur teruggebeld wordt.
Stelletje prutsers zijn het. Werk zelf in IT en financiele sector, en zo'n wanproduct aanvullen met loze beloftes en gebrek aan service... daar passen een hoop excuses, goedmakertje en ontslagen aan Primeline kant bij.
Van Dixons reactie gehad op mijn klacht dat zij ivm wet op persoonsbescherming niets kunnen doen, behalve aandringen op afhandeling. Nota bene een DIXONS visa card, die door lasercards/primeline/lafyaette/laservisa in de markt wordt gezet.
Kreeg ook mailtje van iemand die via van der Valk te maken had met hun Visacard via Lasercards. Zelfde probleem. Hopelijk kan Radar eens een uitzending hiermee vullen.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 dec 2008 11:36
Re: Laser visa credit card
Ik heb zeer slechte ervaringen met Laser Services in Den Bosch. Na eerst al vele malen technische problemen te hebben ervaren (niet kloppende rekeningoverzichten, niet mogelijk in te loggen op de homepagina etc.) nu toch echt een groot probleem.
Er is fraude gepleegd op mijn creditcard, ruim 3.500 eur afgeschreven bij Walmart in de VS terwijl ik daar nooit geweest ben. Ik heb dit direct gemeld, na 2 (!) weken een fraude formulier ontvangen ingevuld en nu al 8 weken NIETS meer gehoord.
Vele keren gebeld met de helplijn, na gemiddeld 20 minuten krijg je iemand aan de lijn die beloofd dat je wordt terug gebeld, maar niets. Doorverbinden met de afdeling fraude kan niet, de afdeling fraude kun je ook niet zelf bellen. Je krijgt geen nieuwe credit card en je kan ook niet opzeggen tot jouw fraude zaak is afgehandeld. Het enige dat ze bij de klantenservice zeggen is dat dit wel 6 maanden kan duren (!!).
Vanwege je registratie in Tiel kun je ondertussen ook geen andere kaart aanvragen want je hebt al krediet.
Gelukkig heb ik mijn afschrijving geblokkeerd anders hadden ze waarschijnlijk ook nog het bedrag gewoon afgeschreven.
Laser en Greencard laten je dus gewoon maanden lang in complete onzekerheid zitten over zo'n grote fraude en je kunt HELEMAAL NIETS doen. Ondertussen zit je gewoon zonder credit card. Zodra ik de mogelijkheid heb zeg ik direct op!!
Er is fraude gepleegd op mijn creditcard, ruim 3.500 eur afgeschreven bij Walmart in de VS terwijl ik daar nooit geweest ben. Ik heb dit direct gemeld, na 2 (!) weken een fraude formulier ontvangen ingevuld en nu al 8 weken NIETS meer gehoord.
Vele keren gebeld met de helplijn, na gemiddeld 20 minuten krijg je iemand aan de lijn die beloofd dat je wordt terug gebeld, maar niets. Doorverbinden met de afdeling fraude kan niet, de afdeling fraude kun je ook niet zelf bellen. Je krijgt geen nieuwe credit card en je kan ook niet opzeggen tot jouw fraude zaak is afgehandeld. Het enige dat ze bij de klantenservice zeggen is dat dit wel 6 maanden kan duren (!!).
Vanwege je registratie in Tiel kun je ondertussen ook geen andere kaart aanvragen want je hebt al krediet.
Gelukkig heb ik mijn afschrijving geblokkeerd anders hadden ze waarschijnlijk ook nog het bedrag gewoon afgeschreven.
Laser en Greencard laten je dus gewoon maanden lang in complete onzekerheid zitten over zo'n grote fraude en je kunt HELEMAAL NIETS doen. Ondertussen zit je gewoon zonder credit card. Zodra ik de mogelijkheid heb zeg ik direct op!!
Re: Laser visa credit card
Ook wij hebben slechte ervaringen met Laser. De cards die zij uitgeven, 'krijg' je vaak bij zo'n Primeline uitgestelde betaling. Bijv. via BCC. Je weet eigenlijk niet eens dat je een credit card hebt en dan gaan ze na een jaar ineens kosten in rekening brengen. Als je er dan vanaf wilt, kan dat voor dat jaar niet meer. Debetrente, kosten late betaling, ze blijven rekeningen sturen. De card blokkeren hielp niet veel. Ze waren niet genegen de kosten af te boeken. Dat KONDEN ze niet, zeiden ze. Al met al heeft het anderhalf jaar geduurd voordat we van ze verlost waren. We hebben de kosten maar gewoon betaald (25 euro was te overzien). We kregen geen reactie op mails en ook telefonisch werden we dus niet geholpen.
Ik werk zelf bij een andere creditcardmaatschappij (ICS) en weet dat we daar een heeeel stuk klantvriendelijker zijn. Afboeken van kosten omwille van klanttevredenheid bijv. Daar kunnen ze bij Laser nog een puntje aan zuigen. Wij krijgen niet voor niets elke keer weer een certificaat voor de dienstverlening!
Succes in ieder geval!
Ik werk zelf bij een andere creditcardmaatschappij (ICS) en weet dat we daar een heeeel stuk klantvriendelijker zijn. Afboeken van kosten omwille van klanttevredenheid bijv. Daar kunnen ze bij Laser nog een puntje aan zuigen. Wij krijgen niet voor niets elke keer weer een certificaat voor de dienstverlening!
Succes in ieder geval!
Re: Laser visa credit card
Ik vind het jammer dit soort berichten niet eerder gelezen te hebben.
Ook wij hebben heel veel problemen met BCC VISA. Net nog probeer ik ze te bellen, maar hang al een half uur in de wacht.
Kort gezegd. mn kaart is in mei 2007 gestolen en heb ik laten blokeren. Toen hebben we een nieuwe gehad. In oktober 2007 komen we van vakantie terug, was er een internetsite gekraakt waar we met de kaart hadden betaald. Gelukkig is deze geblokeerd en ik bellen en vroegen ze of ik hem wilde deblokeren... ik dacht het niet. Stuur maar een nieuwe met pincode svp. Sta ik met die nieuwe kaart in suriname in dec 2007. kan ik geen geld opnemen. pincode deed het niet. En mijn postbank pas was beschadigd. Sta je mooi te kijken als meid alleen.
Ik dacht rot maar op met de VISA ik vraag er wel eentje aan bij de postbank. Krijg ik een brief dat we een A4 codering hebben bij BKR.
Ik een klachtenbrief gestuur dnaar VISA, geen reactie. maand later weer een. Exusses.. twee keer een verhoging van het bedrag gehad, terwijl ik dit niet wilde. Stom van mij, want ik kieek nooit naar het overzicht, want ik had de betaling 100% na 30 dagen staan.
Wat bleek: Door de nieuwe kaart hadden we de betaling op 0 staan en betaalde we al die tijd alleen maar rente.
Ik weer bij de Postbank een kaart aangevraagd. Weer de melding dat w de ergst codering hadden. Kwaad dat ik was. Nog nooit heb ik mijn betalingen verzaak en er komt een godsvermogen op de postbank binnen iedere maand en sta eigenlijk nooit rood, mits ik te veel naar de spaar bank sluis. Dus je kan begrijpen ik was Pist off.
Weer een brief geschreven en ik werkte toen bij de DSb bank en heb mijn bkr opgevraagd. Wat bleek: We hadden een gebruiker onbekend op de twee kaarten die geblokkeerd waren en waarvan het saldo echt wel al afgeschreven was.
Ik heb hierop een reactie gehad dat het weer was opgelost. Ik heb ze ook verteld dat ik de betaling niet naar 100% kon krijgen via de site en of dit opgelost kon worden. En graag de kaart blokeren, want ik had er eigenlijk wel genoeg van.
Tot op heden weet ik nu dus niet of dat ik nog een kaart heb, maar zie wel dat er steeds 45 euro rente wordt afgeschreven iedere maand. Wat moet ik nu doen, want door de vernieuwde internetsite kan ik niet inloggen en ook geen nieuw wachtwoord aan maken.
Help ik krijg geen contact met de visa. Weet nu niet of dat de codering er al af is. Deze MOET speciaal bij de BKR worden verwijderd door VISA zelf met de melding dat hun een fout hebben gemaakt, want anders blijft de code 5 jaar achter mijn naam staan en ik wil van die kaart!!!.
Kan iemand mij helpen???
Groetjes Liane
Ook wij hebben heel veel problemen met BCC VISA. Net nog probeer ik ze te bellen, maar hang al een half uur in de wacht.
Kort gezegd. mn kaart is in mei 2007 gestolen en heb ik laten blokeren. Toen hebben we een nieuwe gehad. In oktober 2007 komen we van vakantie terug, was er een internetsite gekraakt waar we met de kaart hadden betaald. Gelukkig is deze geblokeerd en ik bellen en vroegen ze of ik hem wilde deblokeren... ik dacht het niet. Stuur maar een nieuwe met pincode svp. Sta ik met die nieuwe kaart in suriname in dec 2007. kan ik geen geld opnemen. pincode deed het niet. En mijn postbank pas was beschadigd. Sta je mooi te kijken als meid alleen.
Ik dacht rot maar op met de VISA ik vraag er wel eentje aan bij de postbank. Krijg ik een brief dat we een A4 codering hebben bij BKR.
Ik een klachtenbrief gestuur dnaar VISA, geen reactie. maand later weer een. Exusses.. twee keer een verhoging van het bedrag gehad, terwijl ik dit niet wilde. Stom van mij, want ik kieek nooit naar het overzicht, want ik had de betaling 100% na 30 dagen staan.
Wat bleek: Door de nieuwe kaart hadden we de betaling op 0 staan en betaalde we al die tijd alleen maar rente.
Ik weer bij de Postbank een kaart aangevraagd. Weer de melding dat w de ergst codering hadden. Kwaad dat ik was. Nog nooit heb ik mijn betalingen verzaak en er komt een godsvermogen op de postbank binnen iedere maand en sta eigenlijk nooit rood, mits ik te veel naar de spaar bank sluis. Dus je kan begrijpen ik was Pist off.
Weer een brief geschreven en ik werkte toen bij de DSb bank en heb mijn bkr opgevraagd. Wat bleek: We hadden een gebruiker onbekend op de twee kaarten die geblokkeerd waren en waarvan het saldo echt wel al afgeschreven was.
Ik heb hierop een reactie gehad dat het weer was opgelost. Ik heb ze ook verteld dat ik de betaling niet naar 100% kon krijgen via de site en of dit opgelost kon worden. En graag de kaart blokeren, want ik had er eigenlijk wel genoeg van.
Tot op heden weet ik nu dus niet of dat ik nog een kaart heb, maar zie wel dat er steeds 45 euro rente wordt afgeschreven iedere maand. Wat moet ik nu doen, want door de vernieuwde internetsite kan ik niet inloggen en ook geen nieuw wachtwoord aan maken.
Help ik krijg geen contact met de visa. Weet nu niet of dat de codering er al af is. Deze MOET speciaal bij de BKR worden verwijderd door VISA zelf met de melding dat hun een fout hebben gemaakt, want anders blijft de code 5 jaar achter mijn naam staan en ik wil van die kaart!!!.
Kan iemand mij helpen???
Groetjes Liane
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 jul 2009 10:13
Re: Laser visa credit card
Tot nu toe was ik best tevreden met mijn VISA KWIK FIT Card.
Maar bij toeval ontdekte ik dat mijn positieve saldo zo maar was overgeboekt naar 'mijn andere rekening'. Ik heb geen andere rekening, dus waar is dat geld dan gebleven? Ik ben het in ieder geval kwijt. Ik ga toch maar weer een rekeningoverzicht per post aanvragen, dan ga je ook beter controleren.
Inmiddels is het bedrag weer teruggestort, met excuus, maar zonder verklaring. Daarom wil ik iedereen aanraden om te controleren wat er gebeurt als je een positief saldo hebt.
Maar bij toeval ontdekte ik dat mijn positieve saldo zo maar was overgeboekt naar 'mijn andere rekening'. Ik heb geen andere rekening, dus waar is dat geld dan gebleven? Ik ben het in ieder geval kwijt. Ik ga toch maar weer een rekeningoverzicht per post aanvragen, dan ga je ook beter controleren.
Inmiddels is het bedrag weer teruggestort, met excuus, maar zonder verklaring. Daarom wil ik iedereen aanraden om te controleren wat er gebeurt als je een positief saldo hebt.
Re: Laser visa credit card
Ik denk dat als je er nu nog van af kan, je hem moet opzeggen!!
Suc6, want ik ben nog steeds niet zover.
Ik probeer te bellen, na een half uur verbinding verbroken.
Ik probeer tervergeefs in te loggen.... gaat dus ook niet.
Hem ze weer een mail gestuurd, krijg geen reactie.
In mijn brief heb ik in ieder geval het hele pasje laten blokkeren, want er komt steeds een verhoging van rood kunnen staan.
Ik heb afgelopen weekend gekeken of ik de pas nog steeds kan gebruiken... en ja hoor!!! nog steeds nietgeblokkeerd...
Wordt krankjorem van ze. Ik heb een arag rehtsbijstand verzekering, er gaat een advocaat op!!
Suc6, want ik ben nog steeds niet zover.
Ik probeer te bellen, na een half uur verbinding verbroken.
Ik probeer tervergeefs in te loggen.... gaat dus ook niet.
Hem ze weer een mail gestuurd, krijg geen reactie.
In mijn brief heb ik in ieder geval het hele pasje laten blokkeren, want er komt steeds een verhoging van rood kunnen staan.
Ik heb afgelopen weekend gekeken of ik de pas nog steeds kan gebruiken... en ja hoor!!! nog steeds nietgeblokkeerd...
Wordt krankjorem van ze. Ik heb een arag rehtsbijstand verzekering, er gaat een advocaat op!!