LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dagvaarding

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
bastiaanp
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2003 11:54

dagvaarding

Ongelezen bericht door bastiaanp »

Ook ik heb een dagvaarding ontvangen voor 12 november in Haarlem, weet er nog iemand een goede advocaat in de omgeving van purmerend of kan ik nu maar beter onder protest betalen en hoe kan ik dat dan het beste doen.
Ook heb ik deze vragen aan de stichting leaseverlies gevraagd maar deze geven geen advies aan individuen.

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: dagvaarding

Ongelezen bericht door capellenaar »

Ook geven ze geen namen van advocaten door die met de materie bekend zijn. Gelukkig zijn er op deze site wel mensen die de info hebben. Geduldig wachten. Heeft mij ook geholpen aan een advocaat die al meerdere zaken in behandeling heeft. Helaas Regio Rotterdam dus daar heb je weinig aan,

groeten rene

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: dagvaarding

Ongelezen bericht door Sara Etty »

.... of je neemt gewoon verantwoordelijkheid voor je eigen zaak en belt de kantoren in je regio af met de vraag of zij wat kunnen met je zaak. Toch? Waarom zou een ander voor jou een advocaat moeten zoeken terwijl je dat prima zelf kunt? Pak eens het telefoonboek of de Gouden Gids.

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: dagvaarding

Ongelezen bericht door capellenaar »

Is uiteraard ook een mogelijkheid maar elkaar info verstrekken kan toch meestal geen kwaad. Heeft mij een hoop tijd gescheeld in ieder geval.

Gesloten