LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afbestellen van een dakraam

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
voske72

afbestellen van een dakraam

Ongelezen bericht door voske72 »

Hallo,

ik heb gisteren een dakraam besteld bij een bepaalde firma. (naam doet niet terzake) Deze heb ik vanmorgen afbesteld. Nu willen ze mij toch nog 35 euro laten betalen voor annulering en administratieve handelingen. Zij wijzen mij op hun algemene voorwaarden die ik nergens kan terugzien op hun site.
Ik ben niet van plan deze 35 euro te betalen. Wie staat er nu in zijn/haar recht. Het betreft een dakraam wat gemaakt wordt in produktie. Het is dus geen raam wat speciaal voor ons gemaakt is.

Wie kan mij helpen met advies of met wetsartikelen waarmee ik kan schermen richting de betreffende firma.

Groetjes voske

plumber

Re: afbestellen van een dakraam

Ongelezen bericht door plumber »

Denk dat die firma toch wel in zijn recht staat.
Je hebt iets besteld dus gekocht en koop is koop.

Sjors_B

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Wet koop op afstand is hier van toepassing, na ontvangst binnen 7 dagen artikel terug sturen. ( helemaal omdat het een standaard artikel is)
Zet in uw mail dat u er vanaf ziet, zet men door dan krijgen ze hem dus binnen 7 dagen retour.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Hoe weet je dat het koop op afstand is? Staat nergens en misschien heeft TS gewoon in een winkel besteld!

Gesloten