LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koop GEEN E-TECH router!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Koop GEEN E-TECH router!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Wie een E-Tech router koopt krijgt te maken met zeer ondeskundig en onproffessioneel personeel te maken. Je wordt lekker aan het lijntje gehouden a ,45 ct per minuut. Na lang wachten verbreken zij de verbinding. Terugbellen komen ze niet na (ondanks afspraak) en een nieuwe router toesturen na afspraak doen ze ook niet.

Wie met deze malafide bedrijf te maken krijgt doet er goed aan alles op te nemen, want ze zeggen steeds iets anders. En garantie kennen ze ook al niet. Ze hebben me van alles beloofd maar zijn niets na gekomen. Bovendien kun je veel problemen krijgen met je eigen provider. Het bekende probleem van moet je bij KPN zijn. En KPN op haar beurt moet je bij E-Tech zijn. U bent gewaarschuwd!! :evil:

onderwaterfoto
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2008 14:53

Re: Koop GEEN E-TECH router!

Ongelezen bericht door onderwaterfoto »

Wie koopt er dan ook E-Tech!!! Ik word altijd zo moe van mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan maar klagen als het niet werkt of deugt. Bespaar je toch al die ellende. Uiteindelijk koop je toch een A-merk.

Koop gewoon een Linksys (Cisco) bijvoorbeeld en je bent van het hele geneuzel af...

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Koop GEEN E-TECH router!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Ben er ook van genezen, NOOIT geen E-TECH meer!

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Koop GEEN E-TECH router!

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Persoonlijk adviseer ik tegenwoordig D-link. Een van de weinige die ik echt nog nooit stuk heb zien gaan door een firmware upgrade oid.

Gesloten