LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Playco/ Playcollect
Re: Playco/ Playcollect
waarom zou ik mijn gegevens geven.
Het gaat om jouw gegevens.
Het gaat om jouw gegevens.
die persoon moet toch klacht kunnen neerleggen wegens laster en eerroof en schending van de privcay toch
maar ik daag je uit, je emailadres werd reeds opgevraagd bij Tros Radar, zodat wij wel snel zullen weten wie jij bent.
Je bent misschien gewoon een autodief ?
maar ik daag je uit, je emailadres werd reeds opgevraagd bij Tros Radar, zodat wij wel snel zullen weten wie jij bent.
Je bent misschien gewoon een autodief ?
-
Heb je niks beters te doen Philip
Maar niet liegen he.
Belg
Maar niet liegen he.
Belg
-
Nachtegalenstraat 70 te 3001 Heverlee
Dit is het adres van onze vriend
Dit is het adres van onze vriend
Laatst gewijzigd door ondernemer- op 11 dec 2008 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Je denkt dat niemand je iets kan maken....
kan zijn.....
Maar ik denk dat heel wat mensen blij zouden zijn met je adres gegevens.
Je speelt een gevaarlijk spel
mensen oplichten nee kinderen oplichten want dat doe je voor wie is dat speelgoed denk je .
een vogeltje in de straatnaam leuk hé
kan zijn.....
Maar ik denk dat heel wat mensen blij zouden zijn met je adres gegevens.
Je speelt een gevaarlijk spel
mensen oplichten nee kinderen oplichten want dat doe je voor wie is dat speelgoed denk je .
een vogeltje in de straatnaam leuk hé
bewijs eens dat ik iemand opgelicht heb of oplicht
meneer of mevrouw SSSSST
Ik zou opletten met wat ik zeg of doe, want stel dat ik toch zo'n crimineel zou zijn, dan ken ik wel wat mensen in een bepaald milieu, en als die dan zouden teweten komen wie iets probeert te flikken, dan kan dat wel eens verkeerd aflopen, niet ?
gelukkig raakt het mij allemaal helemaal niet.
Ik weet zeker dat niemand mij kan raken, want ik bent niet diegene die jullie allemaal denken, zoals gemeld: die zit in de gevangenis van Leuven momenteel, dat wisten jullie toch al, niet ?
Het stond zelfs in de krant !
meneer of mevrouw SSSSST
Ik zou opletten met wat ik zeg of doe, want stel dat ik toch zo'n crimineel zou zijn, dan ken ik wel wat mensen in een bepaald milieu, en als die dan zouden teweten komen wie iets probeert te flikken, dan kan dat wel eens verkeerd aflopen, niet ?
gelukkig raakt het mij allemaal helemaal niet.
Ik weet zeker dat niemand mij kan raken, want ik bent niet diegene die jullie allemaal denken, zoals gemeld: die zit in de gevangenis van Leuven momenteel, dat wisten jullie toch al, niet ?
Het stond zelfs in de krant !
ondernemer ook goed op de hoogte?
-
@ssssst
Jazeker en ik heb nog veeeeeeel meer van onze vriend Philip
Jazeker en ik heb nog veeeeeeel meer van onze vriend Philip
dat je van die Philip hebt, wat je wil ondernemer, dat doet er verder niets toe, die heeft met ons niets te maken...
maar allez, ik was het toch, nu plots weer niet...
jammer dat je anoniem zomaar alles denkt te kunnen doen: volgens mij zijn jullie hier de oplichters, dat is wel duidelijk nu
sssst : heb je ooit besteld dan ?
je komt vast uit Heverlee, want je passeert er dan vaak, als je steeds blauwe busjes ziet staan ?
of tel je die 's nachts in je slaap misschien ?
maar allez, ik was het toch, nu plots weer niet...
jammer dat je anoniem zomaar alles denkt te kunnen doen: volgens mij zijn jullie hier de oplichters, dat is wel duidelijk nu
sssst : heb je ooit besteld dan ?
je komt vast uit Heverlee, want je passeert er dan vaak, als je steeds blauwe busjes ziet staan ?
of tel je die 's nachts in je slaap misschien ?
dan kan ik daar niks meer aan toevoegen
-
Received: from 154.88-200-80.adsl-dyn.isp.belgacom.be (HELO PCvanphilip) ([80.200.88.154])
by relay.skynet.be with SMTP; XX Dec 2008 XX:XX:XX +0100
IP: 80.200.88.154
PCvanPhilip
Hahahahahahahahahha
by relay.skynet.be with SMTP; XX Dec 2008 XX:XX:XX +0100
IP: 80.200.88.154
PCvanPhilip
Hahahahahahahahahha
je moet niet zo uit de hoogte beginnen blazen.
ik kom daar wel eens langs ja....
ik kom daar wel eens langs ja....
hahahaha
die is goed
goed manipuleren kan je wel, zal ik zo'n tekstje verzinnen ondernemer ?
Jammer dat je nooit gehoord hebt van het op afstand gebruik maken van een pc van iemand anders...
hoe zou iemand dat vanuit de gevangenis kunnen doen he ?
man man man, wat een bende oplichters
weet je dat er door jullie toedoen al een heel aantal mensen honderden euro zijn kwijtgeraakt omdat ze geloofden dat ze niet moesten betalen ?
erg hoor
die is goed
goed manipuleren kan je wel, zal ik zo'n tekstje verzinnen ondernemer ?
Jammer dat je nooit gehoord hebt van het op afstand gebruik maken van een pc van iemand anders...
hoe zou iemand dat vanuit de gevangenis kunnen doen he ?
man man man, wat een bende oplichters
weet je dat er door jullie toedoen al een heel aantal mensen honderden euro zijn kwijtgeraakt omdat ze geloofden dat ze niet moesten betalen ?
erg hoor
-
Vertel, vertel.weet je dat er door jullie toedoen al een heel aantal mensen honderden euro zijn kwijtgeraakt omdat ze geloofden dat ze niet moesten betalen ?
Weet je, niemand zal je geloven.
Je kunt zeggen wat je wilt.
en jou wel met je valse gegevens en leugens ?
en ondernemer wat gaan we doen met al die gegevens?
Ik zou eerst wel eens willen zien wat je aan echte bewijzen hebt: wie is er opgelicht, voor hoeveel, wanneer, aan wie hebben ze betaald, hebben ze ueberhaupt wel betaald, hebben ze wel degelijk nooit iets ontvangen enz... ?
zolang er daarvan geen enkel bewijs BIJ ONS binnenkomt, kan je gewoon niks doen, want je moet namelijk eerst altijd in gebreke stellen !
En wat je met adresgegevens van iemand gaat doen: niets, want dan schendt je de privcay en inmiddels weten we al wie jullie zijn, wij zullen dat dan met veel plezier aan de betrokken benadeelde persoon doorspelen zodat die komaf kan maken met JULLIE COMMENTAAR hier voor eens en voor altijd !
IEDEREEN WEET BIJ ONS ALVAST HEEL GOED WAAR HIJ/ZIJ AAN BEGINT.
OFWEL KOPEN ZE AAN DE NORMALE PRIJZEN, OFWEL AAN DE FABRIEKPSRIJZEN (maar dan enkel voor die met een EURA+CARD of FUN+PASS) en binnen de perken van de limieten uiteraard.
Misschien moeten we van de verkopers die belastingontduiking doen, maar eens werk maken, dan verkoopt ondernemertje ook nog eens iets.
Er zijn er genoeg: wie wil de adressen, want wij kunnen van hieruit weinig officieel doen en voor een advocaat in België of Nederland hebben we geen geld over, dat zijn meestal nog grotere oplichters...
Als we dan samenwerken, dan worden die "oplcihters" aangepakt
zolang er daarvan geen enkel bewijs BIJ ONS binnenkomt, kan je gewoon niks doen, want je moet namelijk eerst altijd in gebreke stellen !
En wat je met adresgegevens van iemand gaat doen: niets, want dan schendt je de privcay en inmiddels weten we al wie jullie zijn, wij zullen dat dan met veel plezier aan de betrokken benadeelde persoon doorspelen zodat die komaf kan maken met JULLIE COMMENTAAR hier voor eens en voor altijd !
IEDEREEN WEET BIJ ONS ALVAST HEEL GOED WAAR HIJ/ZIJ AAN BEGINT.
OFWEL KOPEN ZE AAN DE NORMALE PRIJZEN, OFWEL AAN DE FABRIEKPSRIJZEN (maar dan enkel voor die met een EURA+CARD of FUN+PASS) en binnen de perken van de limieten uiteraard.
Misschien moeten we van de verkopers die belastingontduiking doen, maar eens werk maken, dan verkoopt ondernemertje ook nog eens iets.
Er zijn er genoeg: wie wil de adressen, want wij kunnen van hieruit weinig officieel doen en voor een advocaat in België of Nederland hebben we geen geld over, dat zijn meestal nog grotere oplichters...
Als we dan samenwerken, dan worden die "oplcihters" aangepakt
laat maar komen die gegevens
geef me je mail dan maar, dan stuur ik ze door
ik dacht dat je mijn mail al had.