LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playco/ Playcollect

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

nee, maar die van sommige anderen intussen wel

dus stuur maar door, je kent ons emailadres
of anders spring je maar eens binnen misschien, gezien je toch alles weet over ons

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

er zit daar in Heverlee wel iemand die zogezegd verzamelt
maar in feite importeert en opkoopt en dan zonder handelsregister of btw af te dragen of wat dan ook verkoopt

die ken je vast wel ?

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

vorige week bestondhij niet meer[die funn passs] en nu weer wel!!!!!!!!!
dit kan maar uit 1 koker komen.megatoys en die maar beweren niets met playco/toysplus te maken te hebben op de site www toysplus eu
kun je het zien.zeggen ook niet vanuit europa te opereren.waarom staat er dan eu achter toysplus.een adres staat ook nergens vermeld.vreemd toch?of toch niet.................................

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

natuurlijk bestaat die pass nog, maar het heet EURA+CARD

ik heb je klacht nog steeds niet gekregen pipo45

jij hebt dus nooit iets besteld of problemen ondervonden ?
scheer je dan weg van dit forum

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

ik maak zelf wel uit waar ik iets neerzet.ook heb ik bij jullie besteld maar nooit gekregen.zelfs geen tegoedbon.hebben jullie de andere klagers hier wel geholpen of durven die niets meer hier neer te zetten?vrijheid van meningsuiting toch

Lordpoofs
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mar 2008 14:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Lordpoofs »

IEDEREEN WEET BIJ ONS ALVAST HEEL GOED WAAR HIJ/ZIJ AAN BEGINT.
Blijkbaar niet anders waren we niet 29 pagina's over Philip bezig op dit forum
OFWEL KOPEN ZE AAN DE NORMALE PRIJZEN, OFWEL AAN DE FABRIEKPSRIJZEN
Let wel op ge mag niet onder de inkoopsprijs gaan verkopen, dat is wettelijk verboden in Belgie!

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

goed dat we niet in België zitten dan he

en welke idioot verkoopt er nu met verlies ?

wie is er hier over die man bezig ?

wij niet, want dat heeft weinig zin hoor.

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Wel heb ik ooit. een paar dagen niet op het forum gekeken en ineens verhalen achter elkaar. Ik moet wel zeggen dat Megatoys haar stijl van mailen niet is verleerd. Op deze manier heb ik namelijk ook nog steeds contact. Niet netjes voor zo'n Super bedrijf :D :D .
Ik denk dat het maar eens tijd gaat worden voor een rondje Curacao en wel op het prachtige park waar je woont. En laat ik je niet voor mijn auto krijgen.

Ayo de deurwaarder

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Ik zou opletten met wat ik zeg of doe, want stel dat ik toch zo'n crimineel zou zijn, dan ken ik wel wat mensen in een bepaald milieu, en als die dan zouden teweten komen wie iets probeert te flikken, dan kan dat wel eens verkeerd aflopen, niet ? Zou wel een beetje uitkijken met drijgen. Misschien ben jij straks wel nummer 52.

O ja, ook al betaal je wel krijg je nog geen spullen. Toch :twisted:

De deurwaarder

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

een deurwaarder die het woord dreigen niet kan spellen

iedereen die alles netjes betaalt, krijgt 200% gegarandeerd z'n spullen !

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Fabel »

staat je broek soms in de fik, Megatron?
liar liar pants on....
ik vraag het nogmaals: waar zijn al die "tevreden" klanten van je om je verhaal te spekken? 29 pagina's geklaag over de oplichtpraktijken van playco, toysplus en nu weer megatoys en zogenaamd duizenden tevreden klanten. Is er dan niet 1 van al die tevreden klanten die zonder de schrijfstijl van Philip Heylen over te nemen zijn tevreden verhaal komt doen? Als het bedrijf waar ik tot volle tevredenheid spullen koop hier zo zou worden afgezeken als bij Philip Heylen Playco Toysplus en Megatoys Oplichters BV (zo dat staat mooi op google) het geval is, dan zou ik meteen in de bres springen....

dus Megaflop, ik daag je uit om je beweringen eens te komen staven hier...kansloze missie natuurlijk, maar toch...

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door gravedigger »

krijgt 200% gegarandeerd z'n spullen
Jammer voor je dat gedupeerden in de hier lopende topics een heel sndere mening en beeld hebben van jouw "garantie "

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

en waar zijn al de ECHTE GEDUPEERDEN dan, met HUN BEWIJZEN ???

Ik heb er nog geen enkele gezien, en al die andere KLAGERS EN ZAGERS, die hierop vermeld staan ???

Wij vragen niet aan mensen om te reageren en de 99% heeft nog nooit van TROS RADAR gehoord, het is nu ook niet bepaald een internationaal programma !

94 % van de klanten is NIET NEDERLANDSTALIG.

Als ze al iets kunnen lezen, dan kunnen ze hierop toch geen zinnig antwoord geven he ofwel soms SUPER SUPER LIEGEBEEST (Fabeltje)

MEGATOYS BV bestaat zeker niet, het bedrijf heet niet eens megatoys, laat dus maar staan op google, we hebben een andere web shop waar die mensen bestellen, de rotte appels gooien we eraf en die hebben nog niks ontdekt hoor, want die geraken niet eens op de homepage van de site zonder gescreend te worden !

Je denkt wat je wil, en je ratelt maar door, maar de dag zal komen dat dit topic juridisch verplicht verwijderd wordt, want ik ben er zeker van dat genoemde personen, wegens schending van de privacy klacht gaan neerleggen en dat alles moet eraf moet gehaald worden.

Jij laat je ook niet vals beschuldigen toch ?

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

We hebben geen gedupeerden, het zijn 1 bende oplichters en leugenaars, die het niet kunnen verdragen dat wij goedkoper zijn dan zijzelf.

Ze hebben een voor een al komen aankloppen, vaak zonder dat ze het zelf wisten om te MOGEN KOPEN BIJ ONS (ik zeg nu ons, na de overname, maar in feite was dat bij de vorige eigenaar natuurlijk).

Het zijn een bende sukkelaars, die hun eigen graf nog graven hoor.

Waarom zouden we trouwens 1 % van de mensen oplichten en de andere 99% niet ?

We kunnen toch evengoed ineens 100% mensen oplichten.

25.899 * 45 euro gemiddeld = 1.165.005 euro !

Daar kan een mens al wat mee hoor !

Helaas die pass is niet van ons, wij moeten tevreden zijn met 7,5 euro per persoon per jaar.

Dat is dan iets van 260.000 euro en daarvan moeten we met 9 personen ook leven he, ieder z'n deeltje.

Maar ik ben eerlijk gezegd tevreden met 2.500 euro netto per maand.
Ik kan mijn kindjes eten geven en af en toe een extraatje permitteren, en ik werk maar 30 uur per week in feite.

Geen slechte job, alles vanuit de huiskamer in mijn appartementje hier.
Mij hoor je niet klagen.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door gravedigger »

Wiens privacy wordt er eigenlijk geschonden?

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Fabel »

welk internationaal TOPbedrijf dat omkomt van de klanten gaat bekvechten op een forum en keer op keer andere verhalen verzinnen en maakt zichzelf ONSTERFELIJK belachelijk?
Fantast.

Megadork Philip, je fantasie slaat per postje meer op hol, je laatste stuiptrekkingen zijn voor iedereen zichtbaar en voelbaar, het is voorbij met je oplichterszwendel...

Nog 1x een poging: de mensen hier hebben herhaald kunnen aantonen dat jij slecht/niet levert en je voorwaarden veranderd en mensen oplicht. Tot op heden kom jij keer op keer met een ander alias op dit forum hoog van de toren blazen over duizenden tevreden klanten zonder bewijzen. Dus, held op sokken, de tijd van opscheppen is voorbij, laat maar eens zien hoe GEWELDIG jij bent......

oh wacht....dat kan je niet...het enige dat je kan is mensen geld aftroggelen over de rug van hun kinderen. Kinderen verdriet doen, daar ben je dan wel weer GEWELDIG in.
Bewijs het tegendeel maar met je grote waffel en anders moet je maar ff laten nakijken op schizofrenie!

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

laat me niet lachen hoor

niet die van mij, maar wij doen er dan ook niet aan mee !

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Fabel »

hahahahaa
duizenden klanten bedienen vanuit je appartementje?
30 uur in de week werken?
260.000 euro schoon aan de haak overhouden?

Free Record Shop, Bart Smit, Intertoys Amazon.com, Play.com, Bol.com en alle andere ECHTE bedrijven zouden je formule allang voor tientallen miljoenen hebben overgekocht als het waar zou zijn, dwaas!

ga gerust verder, ik kan er smakelijk om lachen

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

je woordenschat met verzonnen woorden past bij je nickname

ik ben natuurlijk niet die persoon die in de gevangenis zit, dat wisten jullie al

en waar zijn die bewijzen op dit forum dan wel ?

iemand die onder een nick iets plaatst ?
waarom is het niet 1 persoon met schizofrenie, want daar schijnt fabeltje alles van te weten blijkbaar !

het bedrijf reageert hier ook helemaal niet, jij denkt nog steeds dat megatoys een bedrijf is, maar daar zit het nu net he, dat is niet zo
en dat is ook niet die persoon, mensen jullie laten je hier wat wijsmaken toch,

iemand met nickname FABELTJE, moet je vooral niet geloven, dat zijn echt fabeltjes,

of ben jij ook opgelicht misschien ???

bewijs jij dat dan alvast eens, want op 30 pagina's heb ik niet 1 bewijs gezien !

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Fabel »

lees alle 30 pagina's ff goed door grote vriend, dan vind je genoeg bewijzen.

Ga gerust verder met fantaseren Philip en kronkels bedenken, er komt een dag dat je de verkeerde persoon bedriegt die geen boodschap heeft aan je gewijzigde FunPass voorwaarden, je "ik zit op Curacao, niet in Heverlee/Leuven etc"-topografieverzinsels, je "het gaat bij duizenden klanten waanzinnig"-ideetjes en "ik heet niet Philip, ik ben Megatron"waanzin en je gewoon eens lekker het ziekenhuis in ramt.. Ik zal dat niet zijn, omdat ik gelukkig bij ECHTE betrouwbare bedrijven koop ipv bij Philip Heylen en zijn oplichterspraktijken zoals Toysplus/Playco/megatoys/Fun+Pass/Eura+Pass, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee...hoewel de term mens te veel is voor een zilvervisje als jij...

ik zou iig niet lekker meer boodschappen doen met de wetenschap dat ik mensen heb opgelicht en bedrogen en ze tot op het bot heb getergd...zou die man achter me soms.....die auto die de hele dag voor de deur staat...hoor ik nou wat kraken bij de voordeur....die politieauto die de straat inrijdt is dat misschien....geen prettige gedachte lijkt me...
Laatst gewijzigd door Fabel op 12 dec 2008 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten