LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

In oktober zag ik als HetNet klant op de website van HetNet dat er een actie was voor Snel Surfen en Bellen waarbij je gratis een externe harde schijf van 160 Gb zou krijgen. Dat leek mij wel wat. Ik zou wat uitsparen met het bij elkaar brengen van mijn telefoon en internetabonnementen bij HetNet en ook nog een gratis externe harde schijf krijgen. Ik had goed gecheckt of deze aanbieding ook gold voor al bestaande klanten van HetNet. Daar werd niets over gemeld op de website en later ook niet in de documentatie die ik kreeg.

Na een maand niets gekregen te hebben begon ik de strijd met het vragen om meer informatie. Eerst per e-mail want ik wist uit eerdere ervaringen hoe goed de HetNet telefonische Helpdesk was :(
Nee, ik zou de harddisk krijgen nadat de eerste factuur betaald en verwerkt zou zijn.

Dus wachtte ik nog maar een maand. Weer geen harddisk.Vandaag dan toch gebeld. Van HetNet naar KPN heen en weer gepingpongd en uiteindelijk terecht gekomen bij iemand die vertelde dat deze actie alleen voor nieuwe klanten bedoeld is. :evil:

Nou zeg, ik voel me genomen door een lokkertje van HetNet waarbij niet duidelijk verteld wordt dat dit alleen voor nieuwe klanten geldt. Echt weer HetNet (en ook KPN). Zwaar kl...n!

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door queenfan »

Is waarschijnlijk een op=op aanbieding komt vaker voor.

ger213
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2008 21:08

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door ger213 »

28 september mijn Het Net Surfen en Bellen abonnement via Internet gewijzigd in een Snel Surfen en Bellen abonnement. Dit heb ik gedaan ivm de aanbieding van Het Net van een half jaar €10 euro korting te ontvangen en een gratis externe harde schijf. De actie voorwaarden door gekeken maar er waren geen uitzonderingen dat het alleen voor nieuwe klanten zou gelden. Begin November via Email contact gehad met de Helpdesk die aangaf dat de harde schijf geleverd zou worden na de eerste faktuur. Ondertussen is de 2e Faktuur reeds geweest maar nog steeds geen harde schijf. Ook over de €10 korting gedurende 6 maanden heb ik telefonisch contact gehad met KPN deze gaven aan dat het bedrag verrekend zou worden na de eerste factuur. De enige voorwaarde aan de €10 korting en de externe harde schijf is dat de aanmelding via internet is geschiedt en niet telefonisch. Echter op de 2e factuur nog steeds geen korting. Begin december opnieuw via email contact gehad over beide zaken. Email terug ontvangen dat ze zo spoedig mogelijk zullen antwoorden. Dus verder maar afwachten wanneer het Net z'n belofte nakomt.

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Beste Queenfan; het ging hier niet om een op-is-op actie.
Zo te lezen zit Ger met hetzelfde probleem. Maar in mijn geval had ik nog geen Surfen en Bellen bij HetNet. Ik had ervoor ADSL Quick van HetNet en een telefoonabonnement bij KPN. De eerste twee maanden na mijn start met Snel Surfen en Bellen kreeg ik zowel facturen van HetNet voor SnelSurfen en Bellen als ADSL Quick en daarbovenop ook nog internet en telefoon-abonnementrekeningen van KPN. Ik was dus meer dan dubbel aan het betalen. : :shock: KPN gebeld en mij werd gezegd dat bij de eindafrekening het teveel betaalde teruggestort zou worden. Dat is inmiddels rond 21 november gebeurd. Van HetNet kreeg ik een paar dagen geleden weer een rekening voor ADSL Quick, maar ook bij HetNet heeft men mij gezegd per e-mail dat er een eindafrekening komt. We zullen het zien :roll:
Wat een moeite voor een simpele abonnementwisseling bij HetNet, dat onderdeel is van KPN! Genomineerd voor een IJSKOUDE douche :lol:

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door queenfan »

@ ger213, Weet niet of je overgaat van Het Net Surfen en Bellen abonnement naar een Snel Surfen en Bellen abonnement dat je ban een nieuwe klant ben. Volgens mij ben je dan een bestaande klant en lijkt me dat je dan niet onder deze actie valt.

Jij zegt zelf al dat bij deze actie, volgens de voorwaarden geen uitzonderingen zijn en dat het alleen voor nieuwe klanten zou gelden.

Jij bent geen nieuwe klant maar een bestande klant lijkt me.

@hucacim, ik heb vaker dit soort acties gezien ik heb o.a. internet + bellen aangeschaft via XS4All met een Wii en bij deze actie was het op=op.

Vandaag mijn vraag, zal nog steeds niet raar opkijken als het in dit geval ook zo is.

ger213
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2008 21:08

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door ger213 »

queenfan.
ik ben een bestaande klant en die waren niet uitgesloten in de aktievoorwaarden. Ik heb mijn abonnement geupgraded naar snel surfen en bellen waardoor ik dus in aanmerking zou komen voor deze aanbiedingen.

Waar het omgaat dat ze altijd erg onduidelijk zijn met acties en ook email onduidelijk of niet beantwoorden. Het was ook geen op=op aanbieding want de aanbieding heeft tot begin december op de site van Het Net gestaan.

freggel
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 dec 2008 20:34

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door freggel »

Hoi hucacim,

Die actie zoals het op de website staat geld alleen voor nieuwe klanten van snel surfen. En voor bestaande en nieuwe klanten van snel surfen en bellen.
Je moet dan iets van een antwoordkaartje ontvangen, zodra je de eerste factuur betaald hebt.

Dus misschien dat ze dat door de war gehaald hebben, of dat snel surfen en bellen niet is opgeleverd. Mocht dat wel het geval zijn, kunnen ze gewoon intern een mailtje sturen naar een afdeling en krijg je de antwoord kaart alsnog opgestuurd. Dit was bij mij namelijk gebeurd, dus de aanhouder wint. :P

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Hoi Freggel,

Bedankt voor je tip :idea:
Dus er is nog hoop!
Inderdaad ben ik een nieuwe klant voor snel surfen en bellen. Sinds half oktober maak ik gebruik van dit abonnement. Inmiddels heb ik al twee facturen voor Snel Surfen en Bellen betaald maar geen antwoordkaartje ontvangen. Het zou heel goed kunnen dat er weer eens wat mis is gegaan in de administratie bij HetNet :lol:
Kortom, ik ga maar weer eens een mail sturen...
Ik houd jullie op de hoogte.

freggel
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 dec 2008 20:34

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door freggel »

Heb je al wat gehoord?

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Beste Freggel,

In de tussentijd ben ik weer flink aan het mailen en bellen geweest met HetNet. Eerst over een dubbel abonnement :roll: Naast mijn abonnement Snel Surfen en Bellen krijg ik ook nog steeds facturen van mijn vorig abonnement ADSL Snel Surfen. HetNet kan dit niet even in hun administratie veranderen en daarom moest ik een kopie van een afmeldingsbrief van HetNet aan mij sturen naar de Klantenadministratie.
Ook voor mijn externe harde schijf moest ik een kopie van de eerste factuur naar dezelfde Klantenadministratie sturen. Ook dat kon niet even geregeld worden bij HetNet via e-mail en bellen met de Helpdesk. Ik vraag me af wat ze wel kunnen bij die Helpdesk:?
Dus nu wachten (2009...) totdat er een reactie komt.

Tonka01
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2008 14:24

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Tonka01 »

Nou, join the club!

Bij mij precies hetzelfde verhaal!!

Ik ben een bestaande klant van snel surfen. Toen ik de actie zag dacht ik: toch even checken of dit ook voor mij geldt.
Antwoord van de helpdesk: "Ja hoor, geldt voor iedereen"

Vervolgens aangemeld via internet op 7 oktober.

Na ontvangst installatiepakket weer gebeld: "Harde schijf wordt opgestuurd nadat de eerste factuur is verstuurd"

Ca. 2 weken na de factuur weer gebeld: Toen lag hun systeem eruit.
Nog enkele keren gebeld: men zal terugbellen, maar kwam uiteindelijk op mijn voicemail...

Vandaag weer gebeld, en wat krijg ik te horen: De actie geldt niet voor bestaande klanten, omdat het hier slechts een "wijziging" van het abbonnement betreft. Krijg nou de $#%@$!& Dat pik ik dus niet, he!

Groeten,
Tonka.

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Beste Tonka,

Inderdaad, het lijkt erop dat wij en natuurlijk nog veel andere mensen met een verkeerd lokkertje naar Snel Surfen en Bellen zijn getrokken. Toen ik een medewerkster van de HetNet Helpdesk vertelde dat dit niet juist is van HetNet gaf ze mij gelijk maar kon er verder ook niets aan doen. Miscchien moeten we als groep HetNet benaderen en zeggen dat ze ons toch de harde schijf moeten geven want de fout ligt bij HetNet.

Groeten, Hucacim

ger213
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2008 21:08

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door ger213 »

28 september mijn Het Net Surfen en Bellen abonnement via Internet gewijzigd in een Snel Surfen en Bellen abonnement. Dit heb ik gedaan ivm de aanbieding van Het Net van een half jaar €10 euro korting te ontvangen en een gratis externe harde schijf. De actie voorwaarden door gekeken maar er waren geen uitzonderingen dat het alleen voor nieuwe klanten zou gelden. Begin November via Email contact gehad met de Helpdesk die aangaf dat de harde schijf geleverd zou worden na de eerste faktuur. Ondertussen is de 2e Faktuur reeds geweest maar nog steeds geen harde schijf. Ook over de €10 korting gedurende 6 maanden heb ik telefonisch contact gehad met KPN deze gaven aan dat het bedrag verrekend zou worden na de eerste factuur. De enige voorwaarde aan de €10 korting en de externe harde schijf is dat de aanmelding via internet is geschiedt en niet telefonisch. Echter op de 2e factuur nog steeds geen korting. Begin december opnieuw via email contact gehad over beide zaken. Email terug ontvangen dat ze zo spoedig mogelijk zullen antwoorden. Dus verder maar afwachten wanneer het Net z'n belofte nakomt
Na nog een herinnerings mailtje in December 2008 heb ik vandaag de €60,00 korting voor de eerste 6 maanden ontvangen nu nog wachten op de externe harde schijf.
Maar op de mailtjes komt gewoon geen antwoord. Dat vindt ik gewoon slordig voor een organisatie zoals KPN/Het Net

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Beste Ger,

Bedankt voor de update.
Goed dat je in ieder geval die 60 Euro hebt gekregen.
Ik ben zelf nog aan het wachten op de antwoorden van HetNet op mijn beide brieven naar de Klantenadministratie (een voor dubble abonnment en een voor de externe harde schijf).
Het is Kerst en OudenNieuw geweest en bovendien is het momenteel errug koud. Hopeljk valt Fred van HetNet niet in een externe harde wak tijdens het schaatsen..... :)

Linckens
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:32

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Linckens »

Goedemiddag allemaal,

Ja, hier is er weer eentje met de GEEN levering van HDisk.

Dezelfde situatie als iedereen:
Gevraagd bij wijziging naar SnelSurfen en Bellen; krijg ik ook de HD antwoord JA.
Sedert november bellen naar 0900-nummers van HETNET en KPN:
eerst verhaal van het antwoordkaartje, daarna de bevestiging dat de hd niet leverbaar is maar nageleverd wordt, dan door zo'n belkip van het callcenter afgebroken worden, beloof teruggebeld te worden en mooi niet, altijd geen verantwoordelijke aan de lijn te krijgen etc etc, uiteindelijk geweigerd worden voor de harddisk.........................................
Ik weet niet meer wat ik kan doen ?

Het meest ergerlijke is nog dat je niemand aan de lijn krijgt die ook maar enige verantwoording heeft en aflegt..........

HELLUP
Cor

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Cor,

Welkom bij de club van HetNet geheten "Ik zou de Harddisk krijgen van HetNet maar later toch weer Nie".
Zoals hierboven uitgelegd heb ik een brief geschreven naar de Klantenafdeling van HetNet. Tot op vandaag nog geen antwoord.
Ik ben voorzichtig met bellen naar de Helpdesk van HetNet. Dat is toch even 45 ct/min en vaak krijg je iemand aan de lijn die je alles vanaf het begin moet uitleggen. Aan het eind zeggen ze dan vaak: "Sorry, maar hiervoor moet u KPN bellen". Bij de KPN krijg je dan te horen: "Maar hiervoor moet u bij HetNet zijn". En dan te bedenken dat HetNet een onderdeel van KPN is..... :shock:
Ik wacht nog even op antwoord en dan ga ik voor het laatst bellen. Krijg ik geen goed antwoord dan ga ik andere stappen ondernemen. Bijvoorbeeld naar RADAR bellen. HetNet is hier duidelijk fout en ik vind dat de hele club een hardisk alsnog moet krijgen (nou ja, wanneer ze dan weer leverbaar zijn.... :? )

groeten, Hucacim

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door queenfan »

Zit toch al meer te denken aan een op=op actie ik weet het volgens jullie niet wil ik ook niet aan twijfelen maar begin het toch te doen.

Hoop dat het uiteindelijk goed zal komen.

Linckens
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:32

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Linckens »

Joi Queenfan,

Je kunt eigenlijk zitten denken wat je wil, maar het staat als een paal boven water dat ze bij HETNET de boel aan het flessen zijn.

Linckens
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:32

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door Linckens »

Hoi Hucacim,

ik heb eergisteren toch nog maar eens de stoute schoenen aangetrokken en gemaild naar Hetnet dat ze me de antwoordkaart nog niet gezonden hadden en dat ze dat nu maar eens moesten doen.
Zojuist de reactie (welke ik reeds diverse keren heb ontvangen) gehad:

Geachte heer/mevrouw Linckens,

Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.

Na het betalen van de eerste factuur en het verzenden van de antwoordkaart ontvangt u deze thuis gestuurd. Vanwege de enrome drukte zit er enige vertraging in de leveringen van de Hard Disk. Mocht u geen antwoord kaart van ons hebben ontvangen dan adviseren wij u te bellen met 0900-1990.
Onze collega's daar kunnen u dan verder helpen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,


Het Net


Ja, en zo zijn we weer bij AF.

hucacim
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 dec 2008 17:38

Re: Geen harde schijf voor mij bij HetNet

Ongelezen bericht door hucacim »

Beste Cor,

Ja, schiet lekker op met die DRUKTE bij HETNET. Zeker nog aan het herstellen van al die schaatstoertochten of nu in het gips vanwege de skivakantie.
Het advies om te bellen naar 0900-1990 zal je ook niet veel verder helpen. Gelukkig is het tarief van dit nummer slechts 4 ct/min. Ik kreeg ook eens het nummer 0800-0115, maar dat loste ook niets op. Uiteindelijk moest ik een brief schrijven naar de Klantenadministratie.
Ik wacht nog steeds op een antwoord totdat ze daar eindelijk eens uit hun ijswak gekropen zijn.... :?

Eerlijk duurt het langst zegt men dan...

Overigens hebben we Queenfan al eerder gemeld dat er op de website van HetNet niets stond over een op=op actie. Dat hadden ze in zo'n geval wel moeten doen.

Groeten, Hucacim

Gesloten