LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De zeer dubieuze praktijken van internetbedrijf 4allclients

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Myradas

De zeer dubieuze praktijken van internetbedrijf 4allclients

Ongelezen bericht door Myradas »

Ik heb op 1 december een computer besteld bij 4allclients via de site kieskeurig. Op de kieskeurigsite stond vermeld dat de levertijd slechts 2 dagen was. Bij de bestelling gaf de site van 4allclients ook aan dat de leveringstermijn slechts 2 dagen zou zijn. Ik heb keurig per Ideal alles betaald en vervolgens kreeg ik een mailtje terug waarin werd gezegd dat zij het product niet kunnen leveren en dat zij het hadden geannuleerd. Ik heb toen per direct mijn geld terug gevraagd, zodat ik dan in de gelegenheid zou zijn om nog even elders te kijken. Het gaat om een bedrag van euro 535,00 en dat is voor mij heel veel geld. Ik kreeg echter een mailtje terug dat de teruggaaftermijn 10 dagen is. Toen ik later op kieskeurig ging kijken was het bedrijf niet meer te vinden. Inmiddels zijn de 10 dagen verstreken en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Als ik via Google “problemen met 4allclients” intik dan wemelt het in verschillende rubrieken en fora van dezelfde soort klachten. De meeste mensen moeten wel een maand wachten eer ze hun geld terug krijgen.
Ik verdenk 4allclients ervan dat deze handelwijze een vooropgezet spel is om gelden te genereren en daarover een periode rente te ontvangen, danwel om hun einde jaarbalans gunstig te kunnen afsluiten. Dit gaat echter wel ten koste van onwetende klanten. Als je reageert dan wordt je voordurend aan het lijntje gehouden door 4allclients. De beantwoording geschiedt met een aantal standaardzinnen en wordt steevast geopend met de aanhef: “Wij zijn verheugd met de gelegenheid u te mogen informeren………” Een sadistisch trekje als je zoveel geld van ze tegoed hebt en de wijze zoals je door hun wordt behandeld. Bellen met 4allclients kost 45 ect per min. en je krijgt geen antwoord op de vragen die je stelt. Ook dan wordt je geconfronteerd met een soort menselijke robot die alleen standaardzinnetjes kan produceren. Wie stopt deze dubieuze praktijken van 4allclients. Kan er een algemene waarschuwing uitgaan om daar niet meer te kopen of kunnen ze ergens op een zwarte lijst.

ondernemer-

Re: De zeer dubieuze praktijken van internetbedrijf 4allclients

Ongelezen bericht door ondernemer- »

Wettelijk vastgesteld, moet het bedrijf binnen 30 dagen uw betaalde bedrag terug storten.

Myradas

Ongelezen bericht door Myradas »

Ik weet niet of dit in dit geval ook geldt. Deze ondernemer biedt producten aan waar hij van te voren van weet dat hij deze niet kan leveren.
Het gaat hier om een vooruitbetaling terwijl er niets geleverd is en niet om het betalen van een rekening. Voor dit laatste geldt idd een termijn van 30 dagen. Daarnaast moet deze ondernemer zijn klanten serieus nemen en niet afschepen met geautomatiseerde e-mails waarin een terugbetalingstermijn van 10 dagen wordt gehanteerd die hij vervolgens niet waar maakt. Ik heb inmiddels weer contact gehad met deze ondernemer omdat de door hem gestelde termijn van 10 dagen ruimschoots is overschreden. Weer kreeg ik een geautomatiseerde standaard mail met het verheugt ons u te mogen berichten dat ik maar weer 10 dagen moet wachten op mijn geld. Deze handelwijze is zo respectloos naar de klant toe en bovendien ook nog eens zeer dom ondernemerschap. Ik bedoel maar u bent zelf ondernemer: je hebt toch (liefst tevreden) klanten nodig om te ondernemen. Nee dit is zeer slecht ondernemerschap. En ik denk, nu de tijden slechter worden, dat dit bedrijf niet kan overleven als ze zo door gaan. De goede bedrijven zullen overblijven. Er zijn heel veel (terechte klachten) over dit bedrijf.

Hatsikidee

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Gegevens domein http://www.4allclients.nl

Domeinnaam 4allclients.nl
Status actief
Houder ALL001759-NETGR
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Technische contactpersonen TEC002105-NETGR
Net Ground Technical Support
+31 (0)152742770
[email protected]
Domeinnaamservers ns1.netground.nl 87.250.129.129
ns2.netground.nl 87.233.146.129
ns3.netground.nl 213.222.24.129
Datum registratie 12-05-2004
Datum laatste wijziging 05-09-2007
Administratie door NL Domain Registry

4AllClients

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Beste en zeer gewaardeerde 4AllClients-klanten,

Hoewel het natuurlijk heel vervelend is wanneer er een situatie ontstaat waaruit een klacht voortkomt, weten we dat dit soms onvermijdelijk is en willen we er vervolgens alles aan doen om klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen.

Hoewel wij dit jaar enkele honderdduizenden bestellingen succesvol hebben uitgeleverd, hebben wij opgemerkt dat er onrust is ontstaan op een aantal fora betreffende de orderafhandeling bij 4AllClients.

Het jaar 2008 is een jaar geweest van een enorme groei. Door het lanceren van onze internationale websites zijn het aantal bestellingen fors toegenomen, waardoor wij niet altijd even goed in staat zijn geweest om klachten naar tevredenheid af te handelen.

Wij erkennen dit probleem en zijn ons er goed van bewust dat bovengenoemde uitbreiding niet had mogen leiden tot een verslechtering van de dienstverlening.

Wij nemen uw klachten en suggesties zeer serieus en hebben daarom het volgende e-mailadres beschikbaar gesteld: [email protected]

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn vragen wij u om uw klacht van de volgende informatie te voorzien: uw naam, e-mailadres en telefoonnummer.

Het streven is uw klacht binnen 1 week afgehandeld te hebben. Het kan zijn dat u gebeld wordt voor een mondelinge toelichting. Ook een reactie per e-mail is mogelijk.

Wij danken u bij voorbaat voor het gestelde vertrouwen en bieden onze welgemeende excuses aan voor het eventuele ongemak dat is ontstaan.

Met vriendelijke groet,

Namens de directie van 4AllClients

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Gesloten