Ik wil mijn abonnement omzetten van Internet+bellen Go naar Internet + bellen Basis. Via de website lukt dat niet want ik krijg de melding dat ik eerst mijn contract moet uitdienen.
Maar aangezien er tariefswijzigingen zijn kan ik volgen een mailtje van de KPN voor 1 januari kosteloos mijn Internet+bellen Go abonnement opzeggen.
Ik denk dan zal het via de KPN Klanten"service" wel lukken om mijn abonnement om te laten zetten. Dus net even gebeld.
Helaas..... de reactie daar: "nee mijnheer dat kan niet". Ik kan u wel doorverbinden met de afdeling opzeggingen. Dan kunt u daar uw Internet+bellen Go abonnement opzeggen. Die verbinden u dan vervolgens door met de afdeling aanmeldingen waar u zich op kunt geven voor het Internet+bellen Basis abonnement...........
Waarom zou je het gemakkelijk doen als het moeilijk kan.......???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overstappen internetplusbellen go internetplusbellen basis
Re: overstappen internetplusbellen go internetplusbellen basis
Wat providers vaak hebben is dat abonnementen met de zelfde prijs niet door jezelf omgezet kunnen worden, behalve per einde contract. Vanwege die tariefswijziging kan je dus je contract opzeggen, maar natuurlijk ook wijzigen. Ze willen niets lieve dan jouw houden.
Ja dat had ik al begrepen. Omzetten naar duurdere abonnementen gaat namelijk wel gemakkelijk via de website.
Ik heb inmiddels wat mailtjes rond gestuurd voor wat info van andere providers want ik heb het wel gehad met die marketing-grappen van de KPN.
Suggesties voor goede providers zijn van harte welkom!
Ik heb inmiddels wat mailtjes rond gestuurd voor wat info van andere providers want ik heb het wel gehad met die marketing-grappen van de KPN.
Suggesties voor goede providers zijn van harte welkom!
Zou zeggen kijk eens op de vergelijkingsite www.adslwinkel.nl of een andere via google.
Wat betreft provider kan je het beste voor de prijs kiezen. In de meeste gevallen gaat het wel goed en soms gewoon fout. Geloof namelijk niet zo van die provider is beter dan de andere. Het is en blijft gewoon telefonie en internet.
Wat betreft provider kan je het beste voor de prijs kiezen. In de meeste gevallen gaat het wel goed en soms gewoon fout. Geloof namelijk niet zo van die provider is beter dan de andere. Het is en blijft gewoon telefonie en internet.
Bedankt voor de tip, freggel.
Van de regen in de drup, telfort bestellen zo gepiept opzeggen ziggo geen probleem dan komt het installeren van het modum wat telfort niet vertelt is dat een linksys router niet werkt, dus het draadje aan de laptop wachten tot je verbinding krijgt en telefonie, telefonie werkt nog altijd niet bellen naar een duur nr 30 ct per minuut plus je mobiele kosten want belen kan je niet met je vaste telefoon.
Wat een toestand, nee telfort ook jullie zijn niet beter.
Ik zit nu aan een jaarkontrakt helaas.
Geld van je rekening kunnen ze wel direct innen.
Maar service is ver weg te vinden
Wat een toestand, nee telfort ook jullie zijn niet beter.
Ik zit nu aan een jaarkontrakt helaas.
Geld van je rekening kunnen ze wel direct innen.
Maar service is ver weg te vinden