LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] (www.)4allclient(.nl)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ronbrdebr
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2008 10:43

(www.)4allclient(.nl)

Ongelezen bericht door ronbrdebr »

Geachte lezers,
Ik heb 6 november bij deze webwinkel 2 sets EPSON inktpatronen besteld (TO0715) en onmiddellijk met Ideal betaald (60,76 Euro).
De aangegeven levertijd was 3 werkdagen (artikel op voorraad).
Inmiddels 3 emails verzonden en verzocht als ze niet kunnen leveren mijn geld terug te storten. Dit is bevestigd en zou binnen 10 werkdagen gebeuren. Ook al 3 keer opgebeld (0,45 ct/min) om te informeren. Een stamelende juffrouw Hanane vertelde dat ze het allemaal heel erg vond en dat ik per ommegaande (dat is mijnsinziens onmiddellijk) mijn geld terug zou krijgen. Niets hoor. Nu al 6 weken later, geen inkt en geen geld.
Alle verzonden en ontvangen emailcorrespondentie is nog aanwezig.

Ik vind dit diefstal. Wat kan je hieraan doen ?

Hoogachtend
Ronald Bruinen de Bruin

Myradas
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 okt 2008 10:03

Re: (www.)4allclient(.nl)

Ongelezen bericht door Myradas »

In dit geval moet u aangifte doen tegen dit bedrijf. Hoe meer aangiftes tegen dit bedrijf hoe beter. Ik ben zelf ook slachtoffer.

wekdom
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2008 12:22

Re: (www.)4allclient(.nl)

Ongelezen bericht door wekdom »

:twisted: U bent niet de enige,
Wij Micro Omroep Stichting hebben besteld, betaald en geleverd gekregen een printer die niet comform afspraak was.
Deze is retour gezonden maar tot op heden (2 maanden verder) geen terug betaling ontvangen.Ook wij na 3 x bellen kosten 27 euro
beloftes gekregen voor terug betaling, maar niet dus.
Dit is de reinste diefstal!!! :evil: [/b]

Paul van den heuvel
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2008 14:16

Re: (www.)4allclient(.nl)

Ongelezen bericht door Paul van den heuvel »

Helaas moet ik een nieuwe negatieve ervaring toevoegen. Ik heb op 12 november een friteuse bij $allclients besteld en betaald. Op 13 november kreeg ik de mail dat deze niet meer te leveren is (staat nu, 13 december nog steeds als te koop in hun catalogus) en dat ik mijn geld binnen 10 werkdagen retour zou ontvangen. Op 10 december gebeld ( ja 0,45 per minuut met maximum van € 22,50) en de toezegging dat per onmiddelijk het geld retour gezonden wordt. helaas onderneemt 4allclients geen actie in deze.

Ik vraag mij af, is dit diefstal? je komt een overeenkomst niet na maar betaald het geld niet terug. Ik hoop dat RADAr hier iets op weet of dat ze er iets aan kunnen doen?
Paul van den Heuvel

Myradas
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 okt 2008 10:03

Re: (www.)4allclient(.nl)

Ongelezen bericht door Myradas »

De wettelijke termijn van terugbetaling is een maand. Als dit langer duurt dan moet u aangifte doen tegen dit bedrijf bij de politie. Ik ga dit zeker ook doen als de termijn van een maand verstreken is.
Let wel als je kunt aantonen dat het geld oneigelijk is verkregen dan kan je het per direct opeisen.
Laatst gewijzigd door Myradas op 17 dec 2008 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Paul van den heuvel
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2008 14:16

Re: (www.)4allclient(.nl)

Ongelezen bericht door Paul van den heuvel »

Ik wacht de maand af en zal dan, indien niet terugbetaald aangifte doen.

zuur is de pay-off(slagzin-onder logo) die 4allclients heeft
"Saving people money so they can live better lives"

een slagzin die ze "echt"proberen waar te maken

Paul van den Heuvel

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: (www.)4allclient(.nl)

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Beste en zeer gewaardeerde 4AllClients-klanten,

Hoewel het natuurlijk heel vervelend is wanneer er een situatie ontstaat waaruit een klacht voortkomt, weten we dat dit soms onvermijdelijk is en willen we er vervolgens alles aan doen om klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen.

Hoewel wij dit jaar enkele honderdduizenden bestellingen succesvol hebben uitgeleverd, hebben wij opgemerkt dat er onrust is ontstaan op een aantal fora betreffende de orderafhandeling bij 4AllClients.

Het jaar 2008 is een jaar geweest van een enorme groei. Door het lanceren van onze internationale websites zijn het aantal bestellingen fors toegenomen, waardoor wij niet altijd even goed in staat zijn geweest om klachten naar tevredenheid af te handelen.

Wij erkennen dit probleem en zijn ons er goed van bewust dat bovengenoemde uitbreiding niet had mogen leiden tot een verslechtering van de dienstverlening.

Wij nemen uw klachten en suggesties zeer serieus en hebben daarom het volgende e-mailadres beschikbaar gesteld: [email protected]

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn vragen wij u om uw klacht van de volgende informatie te voorzien: uw naam, e-mailadres en telefoonnummer.

Het streven is uw klacht binnen 1 week afgehandeld te hebben. Het kan zijn dat u gebeld wordt voor een mondelinge toelichting. Ook een reactie per e-mail is mogelijk.

Wij danken u bij voorbaat voor het gestelde vertrouwen en bieden onze welgemeende excuses aan voor het eventuele ongemak dat is ontstaan.

Met vriendelijke groet,

Namens de directie van 4AllClients

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Paul van den heuvel
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2008 14:16

Re: (www.)4allclient(.nl)

Ongelezen bericht door Paul van den heuvel »

30 dec 2008
onderstaande mail heb ik aan[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] gestuurd.
Ben benieuwd of hij actie onderneemt.
(zie ook mijn aangetekende brief elders in deze rubrieken.)



Beste [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Hierbij een copie van mijn aangetekende brief over teruggaaf van mijn betaling.
Uw bedrijf heeft gereageerd dat mij het aankoopbedrag terug gestort zou worden. Dit is tot op heden nog niet gebeurt. Daarnaast zijn er diverse extra kosten gemaakt welke in de aangetekende brief vermeld staan.

Ik hoop op uw snelle actie

inquisitor
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 aug 2006 13:56

Re: (www.)4allclient(.nl)

Ongelezen bericht door inquisitor »

Er zijn al vele klachten over 4All Clients binnengekomen en dit is niet alleen over 2008, maar ook 2007 en 2009. Tot nu toe hebben wij alleen al 139 klachten liggen over dit bedrijf. Voorlopig ziet het er niet naar uit dat dit snel zal verbeteren.

fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: (www.)4allclient(.nl)

Ongelezen bericht door fckgw »

@inquisitor: En 'wij' zijn?

erika9988
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2009 22:32

Re: (www.)4allclient(.nl)

Ongelezen bericht door erika9988 »

Op 12 mei heb ik een laptop Acer Extensa besteld bij deze internetshop.
Mij is toen toegezegd dat de laptop leverbaar was binnen 1 tot 3 dagen.
Geld gestort ( E 550,--) en tot op heden niets ontvangen behalve dan emails dat de leverdatum steeds verschoven wordt....
Ik ben hier heel boos over, ben een beginnend ondernemer en heb deze laptop hard nodig om mijn bedrijfje (hondentrimsalon) op te starten. :(
Heb er lang voor moeten en sparen en ben nu bang dat ik niets krijg....
Jammer dat ik eerder niets wist van de praktijken van deze "mensen"die profiteren van het geld van andere mensen!! :x
Hoe ga ik dit oplossen?
Moet ik mijn order nu annuleren of af blijven wachten, ik heb die laptop zo hard nodig!!!!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: (www.)4allclient(.nl)

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Erika,

simpel - stuur ze een email waarin je de koop ontbind vanwege niet leveren.

Stel een termijn (10 dagen) waarbinnen je het geld terug wil, en dat anders alle bijkomende kosten op hun verhaald zullen worden.

Zet jezelf in CC.

Ik zou een laptop trouwens liever bij een echte winkel halen, in geval van problemen, kan je daar even langslopen om hulp te vragen.

Succes.

Gesloten