LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nederlandse Energie Maatschappij
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
je rekening blokkeren voor de nem ??
misschien wel een optie ? als ze geen geld krijgen stoppen ze misschien vanzelf ? maar ja .. ik betaal het zelf het staat allemaal op mijn naam maar dan krijg ik aanmaningen dat ik het weer niet betaal ? heb ik het weer gedaan en krijg ik weer boete`s wegens te laat betalen ? pfff en dat alleen voor een beetje info .. mijn broek zakt er van af
misschien wel een optie ? als ze geen geld krijgen stoppen ze misschien vanzelf ? maar ja .. ik betaal het zelf het staat allemaal op mijn naam maar dan krijg ik aanmaningen dat ik het weer niet betaal ? heb ik het weer gedaan en krijg ik weer boete`s wegens te laat betalen ? pfff en dat alleen voor een beetje info .. mijn broek zakt er van af
Ik heb vandaag ook de beroemde brief gekregen van de NEM. Echter heb ik nooit ergens om gevraagd. Ik weet nog dat ik ze aan de lijn had, echter wou ik er helemaal niets van weten, ik heb gezegd dat als ik informatie wil ik deze wel op internet ga opzoeken.
Net met Essent gebeld, deze geven aan nog geen overdracht bevestiging te hebben gekregen.
Dit moet toch niet kunnen zo?
Weet iemand ook het adres van die P.O. Schoen? Mischien dat we hem ook wel kunnen aanmelden voor 10.000 verschillende bedrijven, laat hem eens voelen hoeveel moeite het kost.
Net met Essent gebeld, deze geven aan nog geen overdracht bevestiging te hebben gekregen.
Dit moet toch niet kunnen zo?
Weet iemand ook het adres van die P.O. Schoen? Mischien dat we hem ook wel kunnen aanmelden voor 10.000 verschillende bedrijven, laat hem eens voelen hoeveel moeite het kost.
-
hallootje, ook ik werd zojuist gebeld met een geweldig verhaal (had overigens nog niet eerder van ze gehoord ), ik hoefde niks te doen en ze zouden een welkomstpakket sturen met daarin een overeenkomst, die ik ten allen tijde kon opzeggen. Ik heb gezegd dat ik mij niet prettig voel bij een aanbieding waar ik aan vast zit tenzij ik actie onderneem.Toen begon hij over een bandopname met weer heel kunstig het woord overeenkomst ergens verpakt in de woordenbrij, waarop ik gezegd heb niet mee te willen werken. Einde gesprek, maar alles zo lezende op dit forum, hoop ik dat het genoeg is
hoi ik kom net thuis van mijn werk en vind in eens een laatste aanmaning van de nem in mijn bus! terwijl ik nooit een eerste aanmaning heb gehad van de nem wel dus nu 25€ admin kosten erop! ik alles naar gekeken en nu schijnt dat mijn bank in oktober de incasso terug heeft getrokken terwijl er opdat moment wel loon aanwezig was op mijn rekening maar ik zit nu wel met die 25€ admin kosten die ik erg hoog vind terwijl ik nooit een 1e aanmaning heb gehad van nem.
XXX daar bij nem om iemand meteen een laatse aanmaning testuren en er zo nog 25€ extra uit teslepen
ps ik ben geen wan betaler en voldoe altijd optijd mijn rekeningen
alleen nu ging het een keer mis.
mvg.peter keurentjes
XXX daar bij nem om iemand meteen een laatse aanmaning testuren en er zo nog 25€ extra uit teslepen
ps ik ben geen wan betaler en voldoe altijd optijd mijn rekeningen
alleen nu ging het een keer mis.
mvg.peter keurentjes
WAARSCHUWING: tegenwoordig benaderen ze je ook (zoals ze zeggen) via de Vakantiekaart!
Ooit, in een lang verleden heb ik mij een keer aangemeld bij de Vakantiekaart.
Maar ook al weer een hele poos geleden afgemeld!
Wat blijkt nu: vanochtend 5 december 2008 werd ik gebeld door de Vakantiekaart (tenminste dat zei hij)!
Waarop ik hem vroeg waarover het ging.
Hij vertelde mij dat mijn energierekening naar beneden kan!
Waarop ik antwoordde: 'Dan weet ik genoeg want je belt voor de NEM.'
Hij heel verbaasd: 'Hoe weet u dat?'
Ik zei dat ik dat wist omdat ze me al een keer eerder daarvoor hadden gebeld!
Verder gaf ik aan dat ik het vervolg van het gesprek ging opnemen waartegen hij geen bezwaar had (zei hij tenminste).
Ook zei ik hem dat ze mij uit het bestand moesten verwijderen en, mochten ze mij nog een keer bellen, dat ik dit door zou geven én dat ik de gehele zaak in handen van mijn advocaat zou geven!
Hierop was zijn antwoord dat hij mij niet uit het bestand kon halen, dat was namelijk niet mogelijk!
Waarop ik zei dat hij dat maar moest regelen waarop hij met 'een prettige 5 december' de verbinding verbrak!
Je houdt het echt niet voor mogelijk, maar ze blijven maar doorgaan!
Stelletje piraten (althans in mijn ogen)!
Ooit, in een lang verleden heb ik mij een keer aangemeld bij de Vakantiekaart.
Maar ook al weer een hele poos geleden afgemeld!
Wat blijkt nu: vanochtend 5 december 2008 werd ik gebeld door de Vakantiekaart (tenminste dat zei hij)!
Waarop ik hem vroeg waarover het ging.
Hij vertelde mij dat mijn energierekening naar beneden kan!
Waarop ik antwoordde: 'Dan weet ik genoeg want je belt voor de NEM.'
Hij heel verbaasd: 'Hoe weet u dat?'
Ik zei dat ik dat wist omdat ze me al een keer eerder daarvoor hadden gebeld!
Verder gaf ik aan dat ik het vervolg van het gesprek ging opnemen waartegen hij geen bezwaar had (zei hij tenminste).
Ook zei ik hem dat ze mij uit het bestand moesten verwijderen en, mochten ze mij nog een keer bellen, dat ik dit door zou geven én dat ik de gehele zaak in handen van mijn advocaat zou geven!
Hierop was zijn antwoord dat hij mij niet uit het bestand kon halen, dat was namelijk niet mogelijk!
Waarop ik zei dat hij dat maar moest regelen waarop hij met 'een prettige 5 december' de verbinding verbrak!
Je houdt het echt niet voor mogelijk, maar ze blijven maar doorgaan!
Stelletje piraten (althans in mijn ogen)!
Ik kreeg vandaag een mail binnen van de NEM met de bevestiging dat ik er vanaf zie en dat dat nu geregeld is.
Een half uur later gaat me telefoon, je raadt het al: De NEM.
Ze vroegen naar mevr. Rijsdam, ik heb gezegd dat die hier niet woont (we zijn niet getrouwd, dus zo heet ik niet)
En men. Rijsdam is aan het werk.
Hoe kom je ooit van die mensen af?
Een half uur later gaat me telefoon, je raadt het al: De NEM.
Ze vroegen naar mevr. Rijsdam, ik heb gezegd dat die hier niet woont (we zijn niet getrouwd, dus zo heet ik niet)
En men. Rijsdam is aan het werk.
Hoe kom je ooit van die mensen af?
-
Ook ik ben ik de NEM-beerput getrapt, maar heb op aanraden van de politie contact opgenomen met een jurist van Het Juridisch Loket(gratis).
Deze man heeft mij uitgelegd en verzekerd dat zoang er geen door mij schriftelijk ondertekende leveringsovereenkomst is, het NEM op zijn kop kan gaan staan, maar dat er dan geen enkele rechtsgeldige overeenkomst is. Op advies van deze jurist een aangetekende brief gestuurd naar de NEM(zie hieronder).Zo ook heb ik contact opgenomen met mijn huidige leverancier en hen schriftelijk toestemming gegeven alle overstappogingen van de NEM te blokkeren.
Kom op mensen, laat je niet kisten. Neem onderstaande brief over of bel zelf even met een medewerker van Het Juridisch loket.
IF YOU CAN BEAT THEM.....BURN THEM!
Nederlandse Energie Maatschappij(NEM)
Postbus 23064
3001 KB Rotterdam
Betreft: reactie op brief NEM d.d. 02-12-2008
Amsterdam, 5 december 2008
Geachte heer/mevrouw,
Na door één van uw medewerkers ongevraagd en op verbaal agressieve wijze te zijn gebeld over een eventuele overstap van mijn huidige energieleverancier(woonenergie) ontving ik 28-11-2008 in plaats van het beloofde Informatiepakket(waarin ik volgens uw medewerker alle voordelen w.b.t. overstap naar de NEM nog eens zou kunnen nalezen) een zogenaamd Welkomstpakket van de NEM.
In dit welkomstpakket heeft u een brief toegevoegd genaamd ‘Bevestiging aanmelding’ waarbij u mij hartelijk welkom heet als nieuwe klant van de NEM.
Dit lijkt mij nogal voorbarig en misleidend, daar er geen sprake is van een leveringsovereenkomst tussen mij en de NEM! (zie Algemene Voorwaarden NEM levering kleingebruikers 2006, artikel 3.1)
Voor zover NEM van mening is dat er wel sprake is van een leveringsovereenkomst, (wat ik betwist daar u geen originele door mij ondertekende overeenkomst kan overleggen) wordt deze door mij via dit schrijven officieel schriftelijk ontbonden en wel binnen de door u gestelde zeven werkdagen. (zie Algemene voorwaarden NEM levering kleingebruikers 2006, artikel 3.2).
Ter uw informatie heb ik mijn huidige energieleverancier, (Woonenergie) schriftelijk toestemming gegeven om overstapactiviteiten van de NEM te blokkeren.
Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk een schriftelijk reactie van u.
Hoogachtend,
Deze man heeft mij uitgelegd en verzekerd dat zoang er geen door mij schriftelijk ondertekende leveringsovereenkomst is, het NEM op zijn kop kan gaan staan, maar dat er dan geen enkele rechtsgeldige overeenkomst is. Op advies van deze jurist een aangetekende brief gestuurd naar de NEM(zie hieronder).Zo ook heb ik contact opgenomen met mijn huidige leverancier en hen schriftelijk toestemming gegeven alle overstappogingen van de NEM te blokkeren.
Kom op mensen, laat je niet kisten. Neem onderstaande brief over of bel zelf even met een medewerker van Het Juridisch loket.
IF YOU CAN BEAT THEM.....BURN THEM!
Nederlandse Energie Maatschappij(NEM)
Postbus 23064
3001 KB Rotterdam
Betreft: reactie op brief NEM d.d. 02-12-2008
Amsterdam, 5 december 2008
Geachte heer/mevrouw,
Na door één van uw medewerkers ongevraagd en op verbaal agressieve wijze te zijn gebeld over een eventuele overstap van mijn huidige energieleverancier(woonenergie) ontving ik 28-11-2008 in plaats van het beloofde Informatiepakket(waarin ik volgens uw medewerker alle voordelen w.b.t. overstap naar de NEM nog eens zou kunnen nalezen) een zogenaamd Welkomstpakket van de NEM.
In dit welkomstpakket heeft u een brief toegevoegd genaamd ‘Bevestiging aanmelding’ waarbij u mij hartelijk welkom heet als nieuwe klant van de NEM.
Dit lijkt mij nogal voorbarig en misleidend, daar er geen sprake is van een leveringsovereenkomst tussen mij en de NEM! (zie Algemene Voorwaarden NEM levering kleingebruikers 2006, artikel 3.1)
Voor zover NEM van mening is dat er wel sprake is van een leveringsovereenkomst, (wat ik betwist daar u geen originele door mij ondertekende overeenkomst kan overleggen) wordt deze door mij via dit schrijven officieel schriftelijk ontbonden en wel binnen de door u gestelde zeven werkdagen. (zie Algemene voorwaarden NEM levering kleingebruikers 2006, artikel 3.2).
Ter uw informatie heb ik mijn huidige energieleverancier, (Woonenergie) schriftelijk toestemming gegeven om overstapactiviteiten van de NEM te blokkeren.
Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk een schriftelijk reactie van u.
Hoogachtend,
Vrees dat deze jurist zijn huiswerk even moet overdoen!
Zoals je hier volop kunt lezen kent de Ned. wet in deze wel degelijk andere mogelijkheden dan alleen een door beide partijen ondertekend contract.
Bij telefonische verkoop is een mondelinge overeenkomst rechtsgeldig, MITS aan een aantal voorwaarden wordt voldaan.
Zoals je hier volop kunt lezen kent de Ned. wet in deze wel degelijk andere mogelijkheden dan alleen een door beide partijen ondertekend contract.
Bij telefonische verkoop is een mondelinge overeenkomst rechtsgeldig, MITS aan een aantal voorwaarden wordt voldaan.
GeL*L, we hebben namelijk zoiets als het recht van verzet. Sterker nog, hij had u daarop MOETEN wijzen volgens de wetgeving!!!Hierop was zijn antwoord dat hij mij niet uit het bestand kon halen, dat was namelijk niet mogelijk!
Op grond van de Wet Bescherming Persoonsgevens heeft iedere consument het recht om verzet aan te tekenen tegen het verdere gebruik van zijn gegevens voor direct-marketing doeleinden. Dit recht is absoluut en hieraan moet te allen tijden gehoor worden gegeven.
U kunt verzet aantekenen tegen het gebruik van uw gegevens voor direct-marketingdoeleinden. De organisatie moet dat gebruik dan altijd direct beëindigen. Een organisatie die persoonsgegevens gebruikt voor direct-marketingdoeleinden moet u informeren over het recht van verzet.
Bron: http://www.consuwijzer.nl/Overige_pagin ... gevens_CBP
Aanvullende wettelijke, mar erg duidelijke informatie hierover:
http://www.mijnprivacy.nl/Vraag/Rechten ... /DM/DM.htm
Ik ben nog eens verder gaan speuren.
Je blijkt Outbound en Cold Calling te hebben. Laatstgenoemde is verboden. Echter,........ ik zie en ervaar geen verschil tussen beiden, waarmee ik dan denk Outbound is wet overschrijdend!
Ziet/weet iemand anders wel de verschillen tussen beiden?
Outbound
Bij outbound is er sprake van een naar buiten gaand telemarketing-gesprek. Vaak wordt er gebruik gemaakt van automatische systemen die 'naar buiten bellen' en pas op het moment dat iemand opneemt er voor zorgen dat het gesprek naar een agent wordt doorgeleid. Dit is deels de reden dat een telemarketing gesprek vaak begint met de woorden 'Ik ben op zoek naar dhr/mevr Uw Naam', omdat het gesprek nog niet doorgeleid was tijdens de begroeting door de opgebelde na het opnemen van de telefoon. Er worden verschillende soorten mensen benaderd via opbellen: huidige klanten, mensen die interesse hebben aangegeven en onbekenden.
Cold calling is een Engelse term die binnen de marketing, meer in het bijzonder de persoonlijke verkoop, refereert aan het benaderen van personen die nog geen relatie met de onderneming hebben. Doorgaans gebeurt dit per telefoon.
De persoon die gebeld wordt verwacht dit gesprek niet en heeft hier ook niet om gevraagd. Dit maakt cold calling voor veel (tele)marketeers een onaangename bezigheid, omdat veel mensen die benaderd worden de marketeer afwijzen, ophangen of anderszins negatief reageren.
Ook buiten het direct verkopen wordt cold calling gebruikt. In de Amerikaanse situatie worden mensen voor een verkiezing vaak gebeld om de kwaliteiten van een bepaalde kandidaat te belichten. Ook komt cold calling binnen de rekruitment branche voor. Headhunters bellen dan individuen op die ze niet kennen, of proberen via de telefoniste bij een werknemer met een speciale (gezochte) functietitel te komen.
Het succes van cold calling is erg afhankelijk van de kwaliteit van het bestand waarmee begonnen wordt. Ondernemingen kunnen met een telefoonboek beginnen of met een (gekochte) database waarin personen staan waarvan, gebaseerd op bepaalde kenmerken, een redelijke verwachting bestaat dat ze interesse in het aanbod kunnen hebben.
Cold calling is in Nederland verboden.
je kunt ook telefonisch een overeenkomst hebben als je ja zegt er op...
alleen daar geldt de wet kopen op afstand je hebt 7 werkdagen de tijd om de overeenkomst ongedaan te maken (meestal 9 dagen omdat het weekend geen werkdag is) liefst met een aangetekende brief... die kun je altijd "tracen" via track en trace van de tnt post.
als je dat doet is er niets aan de hand.
en moeten zij de overeenkomst ongedaan maken.
en laat je niet gek maken met een "extra"7 dagen de tijd om de boel nog eens na tekijken...
want dat laatste gaat mis.. zij gaan ervan uit van de eerste keer dat ze een overeenkomst hebben dus die 'tweede"aanmelding zien ze niet ofzo.. en dan moet je weer 10 brieven ofzo naar ze sturen en en aangetekende brieven naar hun vestigingen in rotterdam en dan ben je weer maanden verder... dus niet doen gewoon.....
alleen daar geldt de wet kopen op afstand je hebt 7 werkdagen de tijd om de overeenkomst ongedaan te maken (meestal 9 dagen omdat het weekend geen werkdag is) liefst met een aangetekende brief... die kun je altijd "tracen" via track en trace van de tnt post.
als je dat doet is er niets aan de hand.
en moeten zij de overeenkomst ongedaan maken.
en laat je niet gek maken met een "extra"7 dagen de tijd om de boel nog eens na tekijken...
want dat laatste gaat mis.. zij gaan ervan uit van de eerste keer dat ze een overeenkomst hebben dus die 'tweede"aanmelding zien ze niet ofzo.. en dan moet je weer 10 brieven ofzo naar ze sturen en en aangetekende brieven naar hun vestigingen in rotterdam en dan ben je weer maanden verder... dus niet doen gewoon.....
ga niet naar de nederlandse energie maatschapij.
ik heb er veel problemen door gekregen.
1 ze hebben het leverinscontract op gezegdt bij mijn netbeheder omdat wij ons huis verkocht is volgens de nem hierdoor moesten wij weer op nieuw worden aangesloten kosten van € 234,74 bedankt nem .
2 rekening die wel betaalt zijn sturen zijn niet betaalt volgens de nem.
ik kan aantonen dat ze betaaldt zijn maar geen reactie alle maar betalingsherinneringen. .
3 op klachten wordt niet opgerageerd niet via de mail of als je wel contact krijgt is het antwoord wij gaan er discreet mee om en kunnen daardoor geen antwoord geven op mijn klachten. .
ik heb er veel problemen door gekregen.
1 ze hebben het leverinscontract op gezegdt bij mijn netbeheder omdat wij ons huis verkocht is volgens de nem hierdoor moesten wij weer op nieuw worden aangesloten kosten van € 234,74 bedankt nem .
2 rekening die wel betaalt zijn sturen zijn niet betaalt volgens de nem.
ik kan aantonen dat ze betaaldt zijn maar geen reactie alle maar betalingsherinneringen. .
3 op klachten wordt niet opgerageerd niet via de mail of als je wel contact krijgt is het antwoord wij gaan er discreet mee om en kunnen daardoor geen antwoord geven op mijn klachten. .
Ik ben verlost van NEM zonder geldboete of wat dan ook.
Ik had binnen 7 dagen termijn gemeld dat ik geen lid
wou worden.. had ook alleen aangegeven meer informatie
te willen.. eindstand kreeg ik dus brief thuis van u heeft niet
binnen t 7 dagen termijn gereageerd blabla. Dus ik woest
daar toe gebelt, ik **** zo, **** zus dit dat.. wijf aan de lijn
beledigd, i din't care. Ik next day naar me eigen leverancier
gebelt, hun klacht in behandeling genomen, vertelde me dat
ze dagelijks de zelfde meldingen binnen kregen etc. Nou ik
toen ook nog is naar NEM boos mailtje gestuurd, of ze wel
helemaal lekker in hun hoofd zijn?! en hoe ik er verder wel
niet over dacht, en dat woordje NEE toch echt NEE betekend.
Krijg ik van de week brief thuis met cd-rom van t telefoon-
gesprek, geen moeite gedaan om te luisteren omdat t toch
onzin is. Krijg ik paar dagen er na maar had pas gister in
me brievenbus gekeken 2 brieven van NEM dat dat ze de
overstap niet verder zouden zetten, en ik dus geen klant
meer ben. Beetje dreigen dat je ze voor rechter zou slepen
enzo helpt zeker .
Voelt zo heerlijk eindelijk stress zorg minder yeah .
Ik had binnen 7 dagen termijn gemeld dat ik geen lid
wou worden.. had ook alleen aangegeven meer informatie
te willen.. eindstand kreeg ik dus brief thuis van u heeft niet
binnen t 7 dagen termijn gereageerd blabla. Dus ik woest
daar toe gebelt, ik **** zo, **** zus dit dat.. wijf aan de lijn
beledigd, i din't care. Ik next day naar me eigen leverancier
gebelt, hun klacht in behandeling genomen, vertelde me dat
ze dagelijks de zelfde meldingen binnen kregen etc. Nou ik
toen ook nog is naar NEM boos mailtje gestuurd, of ze wel
helemaal lekker in hun hoofd zijn?! en hoe ik er verder wel
niet over dacht, en dat woordje NEE toch echt NEE betekend.
Krijg ik van de week brief thuis met cd-rom van t telefoon-
gesprek, geen moeite gedaan om te luisteren omdat t toch
onzin is. Krijg ik paar dagen er na maar had pas gister in
me brievenbus gekeken 2 brieven van NEM dat dat ze de
overstap niet verder zouden zetten, en ik dus geen klant
meer ben. Beetje dreigen dat je ze voor rechter zou slepen
enzo helpt zeker .
Voelt zo heerlijk eindelijk stress zorg minder yeah .
-
Ook wij zijn vorige week benaderd door de NEM. Toen ik op 6 december alle papieren binnen kreeg, heb ik direct een email gestuurd en direct een "opzeg"brief op de bus gedaan. Op maandagochtend vroeg direct gebeld en daar kreeg ik de woorden dat het niet mogelijk was om telefonisch op te zeggen, net wat ik al dacht terwijl het wel degelijk als mogelijkheid aangegeven was. Faxen kon ook nog en dat heb ik dus ook direct gedaan, ik heb mijn brief 2 maal gefaxt zodat ze er altijd nog een per ongeluk kwijt konden raken.
Op dinsdag ben ik weer gaan bellen met de vraag of alles in goede orde was ontvangen, en kreeg te horen dat het allemaal geregeld was. Het is nu afwachten tot ik binnen 3 werkdagen een schriftelijke bevestiging hiervan krijg. Zodra ik deze binnen heb gaat er direct een vette klacht naar de NEM, niet alleen over de gang van zaken maar ook over de onbeschofte manier waarop je te woord gestaan wordt.
Op dinsdag ben ik weer gaan bellen met de vraag of alles in goede orde was ontvangen, en kreeg te horen dat het allemaal geregeld was. Het is nu afwachten tot ik binnen 3 werkdagen een schriftelijke bevestiging hiervan krijg. Zodra ik deze binnen heb gaat er direct een vette klacht naar de NEM, niet alleen over de gang van zaken maar ook over de onbeschofte manier waarop je te woord gestaan wordt.
Ik werd elke keer gebeld door NEM op een gegeven moment had ik er genoeg van en heb aangegeven geen interesse te hebben en dat ze me niet meer hoefde te bellen. Dat deden ze ook niet meer...maar... toen werk ik gebeld door een of andere vakantiekaart en wat bleek daar hadden ze het weer over de NEM als ik een contract bij hun aansloot dan kreeg ik korting op de vakantiekaart!! En de telefooniste zpraten ook niet netjes Nedelrands, want afsluiten met Moi, zoals ze dat in Groningen zeggen , of doei, mazzel, lijkt me niet echt netjes naar je klanten toe. Maar waar het nu omgaat is dat de NEM mij nu op deze manier gat benaderen, ik ben het zo zat constant die telefoontjes van ze!!! Zo dat wou ik echt kwijt!!
Groetjes, Maurice
Groetjes, Maurice
@jouvenaar:
Ditzelfde heb ik dus ook al een keer gemeld: 'Geplaatst op 05 Dec 2008 12:16 door MamMaria'!.
Je wordt er zo &#*@$ van ...!
Stelletje bloedzuigers dat het zijn!
Ditzelfde heb ik dus ook al een keer gemeld: 'Geplaatst op 05 Dec 2008 12:16 door MamMaria'!.
Je wordt er zo &#*@$ van ...!
Stelletje bloedzuigers dat het zijn!
Dat had ik nog niet gezien, ik ben zelf niet zo dat ik me snel op win erover maar dit wrd wel heel gek soms bvellen ze me 3 keer in de week en alleen via de vakantiekaart he....Laat ze gewoon normaal doen want zo trek je echt geen klanten...
gr. maurice
gr. maurice
Ga onder geen enkele voorwaarden met de nem in zee je gaat kopje onder en het is gebeurd met je.
Zeg tegen die club NOOIT ja of akkoord dan is het al met je gebeurd.
Weiger alle post van de nem stuur alles retour.
Het beste is meteen de haak opleggen.
Zeg tegen die club NOOIT ja of akkoord dan is het al met je gebeurd.
Weiger alle post van de nem stuur alles retour.
Het beste is meteen de haak opleggen.
@kijkuit:
heb je daar ervaring mee?
heb je daar ervaring mee?
-
In de telegraaf van zondag 21 september:
Als consument bij telefonische verkoop heb je 7 dagen bedenktijd; deze gaat in nadat je de bevestiging hebt ontvangen. Dus als je niet het infopakket hebt ontvangen, maar opeens de melding dat je gaat overstappen naar de NEM als leverancier, dan gelden die 7 dagen vanaf dat moment. Als de NEM aangeeft dat ze al eerder de info hebben gestuurd, moeten ze dat ook kunnen aantonen, en dat kunnen ze meestal niet aangezien deze niet aangetekend worden verstuurd.
Als consument bij telefonische verkoop heb je 7 dagen bedenktijd; deze gaat in nadat je de bevestiging hebt ontvangen. Dus als je niet het infopakket hebt ontvangen, maar opeens de melding dat je gaat overstappen naar de NEM als leverancier, dan gelden die 7 dagen vanaf dat moment. Als de NEM aangeeft dat ze al eerder de info hebben gestuurd, moeten ze dat ook kunnen aantonen, en dat kunnen ze meestal niet aangezien deze niet aangetekend worden verstuurd.
Zaterdagavond 13-12-2008 ook een stuk over de NEM in KASSA.
Hoe schandalig ze zijn omgegaan met het overlijden van een jonge vrouw (Leonie) op 04 juli van dit jaar.
Wat de moeder van Leonie wel niet allemaal heeft moeten om van deze (in mijn ogen energie-piraten) af te komen!
Het is dat KASSA met de belbus zich er mee heeft bemoeid want anders was het denk nóg steeds niet gelukt.
De moeder heeft zelfs een 'adreswijziging van verhuizing naar het kerkhof' naar de NEM gestuurd.
Wat moet zoiets een vreselijke pijn en verdriet veroorzaken.
NEM: SHAME ON YOU!
Hoe schandalig ze zijn omgegaan met het overlijden van een jonge vrouw (Leonie) op 04 juli van dit jaar.
Wat de moeder van Leonie wel niet allemaal heeft moeten om van deze (in mijn ogen energie-piraten) af te komen!
Het is dat KASSA met de belbus zich er mee heeft bemoeid want anders was het denk nóg steeds niet gelukt.
De moeder heeft zelfs een 'adreswijziging van verhuizing naar het kerkhof' naar de NEM gestuurd.
Wat moet zoiets een vreselijke pijn en verdriet veroorzaken.
NEM: SHAME ON YOU!