LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] totaltrain

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
nmpw
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 dec 2008 17:47

totaltrain

Ongelezen bericht door nmpw »

Heeft er nog iemand problemen met totaltrain
Ik heb een loc ter reperatie aangeboden en zij hebben hem opgestuurt naar keuterman en daar is hij al 2maanden klaar maar totaaltrain betaald keuterman niet dus krijg ik mijn loc niet terug.
Wat nu te doen

br52
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 dec 2008 00:01

Re: totaltrain

Ongelezen bericht door br52 »

Tja, laat ik maar niets zeggen over Totaltrain zelf. In dit geval zou ik rechtstreeks Keuterman benaderen en hen de situatie uitleggen. Biedt bijvoorbeeld aan om Keuterman te betalen zodat jij in ieder geval je lok terugkrijgt.

nmpw
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 dec 2008 17:47

Re: totaltrain

Ongelezen bericht door nmpw »

Ik heb keutermann al benaderd en die zegt dat ik de loc alleen persoonlijk kan halen , want ik heb een contract met totaltrain .
Het is te ver om te halen .
Omdat het via totaltrain gaat sturen ze de loc niet op ook al betaal ik keutermann .

br52
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 dec 2008 00:01

Re: totaltrain

Ongelezen bericht door br52 »

Tja, wil je de lok terug dan zal je toch naar Keuterman moeten gaan. Begrijpelijk dat zij niet meer willen doen dan dit. Zij hebben een contract met Totaltrain, niet met jouw. Persoonlijk zou ik dan maar de lok gaan halen, al was het maar omdat het je eigendom is en je deze terugwil. Kost misschien een treinkaartje maar dat weegt niet op tegen de kosten van een nieuwe lok. Van totaltrain zou ik maar niets verwachten.

albula
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2009 16:05

Re: totaltrain

Ongelezen bericht door albula »

:oops: Total train is ook voor mij fini: Bracht op 3-12-2008 loc ter reparatie naar Castricum. Loc zou naar Duitsland woorden doorgestuurd.
Tot mijn verbazing krijg ik op 5 februari jl mail van DIGIRAILS te Almere. Zij hadden een doos met diverse locs ontvangen ter reparatie van TT (zonder vooroverleg). De loc, ook die van mij, was enige dagen daarvoor verzonden naar DIGIRAILS te Almere. Dat betekent dus dat de loc sedert 3-12-2008 ergens in de kast moet hebben gelegen bij TT. Fijne service", die "bepaald geen vertrouwen heeft gewekt en riekt naar wanprestatie. Tevens vreemd dat mijn email adres zonder mijn toestemming zomaar aan derden wordt doorgegeven. Overigens is contact met DIGIRAILS uitstekend en zij gaan de reparatie uitvoeren.[/b]

A.H.Hoek
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2009 18:50

Re: totaltrain

Ongelezen bericht door A.H.Hoek »

Ik heb op 23 December 2008 bij Totaltrain een Fleischmann Lint Syntus besteld en betaald met i-Deal.
Tot op heden nog niets ontvangen , is nu al 3 maanden geleden.
Vanaf 10 februari geschreven via contactformulier 2x en 1x naar postbus nummer in de Lutte.Aan de telefoon is een bandje , dat nog steeds aangeeft , dat zij na 10 Februari weer verder gaan .
Daar is tot op heden 20 maart 2009 , totaal geen reactie op gekomen .
Zijn er soms nog meer gedupeerden?

albula
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2009 16:05

Re: totaltrain

Ongelezen bericht door albula »

Best heer Hoek, Via Internet intikken Totaltrain en dan kunt u keuze maken uit o.a. Modelspoormagazine Forum en BeneluxSpoor.net.
U vindt daar vele lotgenoten die de dupe zijn van een wanprestatie.

Als u nu nog in een goede stemming bent zou ik deze site vanavond niet aanklikken.

Wens u overigens toch wel enig "leesplezier "want u wordt via die sties een stuk wijzer,

Met vriendelijke groeten

Rob

Gesloten