Ik heb 3 weken geleden een envelop waar een fotokalender inzat dubbelgevouwen in de brievenbus gekregen.
Ik heb nu na 3 weken antwoord gekregen: Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. We zullen het doorgeven aan de manager van de postbezorging.
Hiermee is uw klacht afgehandeld.
Ik heb de klantenservice van TNT hierover gebeld.
Ze zeiden in het telefoongesprek dat ze niets voor mij konden doen.
Toen ik daarover verder wilden praten werd de verbinding verbroken.
Ik begrijp niet dat zo'n groot bedrijf zo met klachten omgaat.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TNT postbezorging
Re: TNT postbezorging
stel ze schriftelijk aansprakelijk
Re: TNT postbezorging
Afhankelijk van de soort zending kan men iets doen. In het geval van dit soort zending dus vrij weinig. Klacht indienen = ja, aansprakelijkheid = nee. Die brief is dus verspilde moeite. helaas pindakaas.